KAYRA17 yaşında, terazi burcu, babasını 6 yaşında kaybetti annesiyle birlikte yaşıyor. Annesi dedesinin hastahanesinde doktor. Çetin kolejinde 12. sınıf öğrencisi. Beşiktaşlı. Ne kadar üzgün olsada dışarıya üzgün olduğunu beli etmez. Bakalım yeni öğrenciler onun hayatına neler değiştirecek.
DENİZ17 yaşında, aslan burcu, Korkmaz ailesinin 2 velihatından biri, babasının şirketti annesinin kafesi var.Burcu adında ikiz kardeşi var. Sevdiği insanları çok kıskanan biri. Kardeşi için çıkardı kavga nedeniyle okuldan atıldı. Istanbuldan, İzmire ailesi tarafından yeni okuluna gönderiliyor.
ECE
17 yaşında, aslan burcu, Kayra'nın en yakın kız arkadaşı. Annesi ve babasıyla birlikte yaşıyor. Annesi Kayra'nın annesinin çalıştığı hastenede doktor, babasının şirketti var. Daha önce hiç sevgilisi olmadı çok utangaç. Çetin kolejinde 12. sınıf öğrencisi.
BERKE17yaşında, yay burcu, Deniz'in en yakın arkadaşı. Ailesi ile birlikte yaşıyor. Annesi Deniz ile Burcu'nun annesinin ortağı, babasının reklâm şirketti var. Çoj duygusal. Deniz'in çıkardığı kavgada bulunduğu için Berkede okuldan atıldı. Berke'de Deniz ve Burcu ile birlikte eniştesinin kolejine İzmir'e gidiyor.
CEM17yaşında, akrep burcu, Kayra ve Ece'nin en yakın arkadaşı . Ailesiyle birlikte yaşıyor. Babasının okuduğu koleji sahibi ve Ece'nin babasıyla ortak, annesi çalışmıyor. Çok uykucu bulunduğu her ortamda uyuya bilir. Berkeyle kuzen.
BURCU17 yaşında, kova burcu, Deniz'in ikizi. Babasının şirketi, annesinin de Berke'nin annesiyle ortak kafesi var. Yeni sevgilisinden ayrıldı. Eski sevgilisi ve ikizinin kavgasından dolayı okul değistiriyorlar. İzmire ve yeni kolejine gitmek için hazırlanıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ AŞKI
RomanceOkula yeni gelen bir arkadaş grubu sorunlar mı yoksa yeni aşklar mı başlatıcak