10 dakikadır yoldaydık telefonum hiç susmamıştı. Sadece benim değil Deniz'in de telefonu susmamıstı Cemler arıyordu hep. Ama açmadım çünkü açıp ne söyleyeceğimi bilmiyordum Deniz'in neden öyle bir tepki verdiğini, şuanda neder bu arabada oldugumu, nereye gittiğimizi de bilmiyordum. Aramalara dayanamayıp telefonumu kapattım.Deniz bir uçurumun kenerında durdu. Çok güzel bir yerdi ben İzmirli olmama rağmen ilk kez geliyordum. Deniz telefonunu arabada bırakıp indi. Ben inmedim inmeyede niyetim yoktu. Deniz bir müddet benim inmemi bekledi, inmiycemi anlıyınca gelip kapımı açıp;
- Lütfen inermisin?
Dedi inat etmek istemiyordum o yüzden hiç bir şey söylemeden indim. Arabanın önüne gidip sırtımı arabaya yasladım Deniz'de yanıma gelip sırtını arabaya yasladı. 10- 15 dakika kadar ikimize konuşmadık sadece manzarayı izledik birden Deniz konuşmaya başladı.
- Sana öyle davrandığım için özür dilerim. Bana ne olduğunu neden öyle davrandığımı bilmiyorum. Birden gözüm döndü çok sinirlendim sizi öyle görünce.
- Neden öyle bi tepki verdiğini anlamıyorum.
- Bende bilmiyorum sizi öyle görünce..
- Kuzey senin peşini bırakmaz artık seninde rahatsız edicek.
- Hiç birşey yapamaz sen bunları düşünme.
- Kesin seni benim sevgilim sandı.
- Bizi sevgili sanması seni neden bu kadar rahatsız etti.
- Rahatsız olduğumdan değil, seni için söyledim Kuzey seni rahatsız edicek.
- Bu çocuk seni neden rahatsız ediyor. Eski sevgilin mi?
- Hayır eski sevgilim değil bir kaç kez teklif etti ama ben kabül etmedim.
- Sevgilin varmı peki?
- Hayır yok neden sordun?
- Seni daha yakından tanımak istiyorum sadece.
- Peki senin sevgilin varmı?
- Sen neden sordun?
- Bende seni daha yakından tanımak istiyorum.
- Hayır
- Peki hiç oldu mu?
- 1 tane oldu ama 1 yıl önce ayrıldık.
- Neden ayrıldınız?
- Bir gün gelip ayrılmak istediğini söyledi, bana olan aşkı bitmiş. Neyse senin hiç sevgilin oldu mu.
- Evet.
- Siz neden ayrıldınız.
-Beni aldatıyormuş, bende öğrenince ayrıldım.Neyse artık gidelimi saat geç oldu.
- Olur gidelim. Senin numaran bende yok belki lazım olur ver istersen.
- Senin ki bende var ben sizin grubun hepsinin numarasını almıştım arabada çaldırım kaydedersin.
Arabaya binip eve gitmeye başladık 30 dk sonra evin önündeydik. Arabadan inmek için kapıyı açarken birden Deniz kolumu tutu.
- Tekrarda özür dilerim.
- Önemli değil iyi tarafından bakalım bir birimizi daha yakından tanıdık.
Deniz sadece gülümsedi. Bende arabadan indip eve girdim Deniz de kendi evine girdi.Annem daha eve gelmemişti heralde hastanede işi uzamıştı. Odama çıkıp pijamalarımı giydim.
Hemen yatağıma yatım saat daha 8 olmasına rağmen çok uykum geliyordu bugün çok yorulmuştum.
Sabahleyin telefonumun sesiyle uyandım biri arıyordu Ece sanıp Ece'ye saydıydırmaya başladım. Telefonu elime alınca ekranda "DENİZ" yazdığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ AŞKI
RomanceOkula yeni gelen bir arkadaş grubu sorunlar mı yoksa yeni aşklar mı başlatıcak