Multi; Deniz
Deniz'in gözünden:
Kayra'nın sınıfa girip çantasını alıp çıkmasından sonra beşinden gitmeye başladım tabi bide arkasından bağırıyordum.Cem gelip kolumdan tuttu.
- Sen gitme yanına şimdi sana sinirli seni dinlemez.
- Ama onu yanlız bırakamam.
- Tamam ben yanına gidicem zaten sende kantine in ben Kayra'yı eve bırakıp seninle konuşmak için gelicem.
- TamamCem gittikten sonra bende kantine inip bir masaya oturdum.
*
Kayra'nın gözünden:
Okuldan çıkarken Cem kolumdan tutup beni durdurdu.
- Nereye gidiyorsun?
- Eve gidip biraz dinlenicem.
- Tamam yanlız gitme ben bırakırım.Kafamala onlaylayıp arayıp arabaya bindim.Cem evin onunde arabayı durdurup konuşmaya başladı.
- Seninle kalmamı istermisin?
- Hayır yanlız kalmak istiyorum sorduğun için sağol.
- Peki sen bilirsin. Akşam Burculara geleceksin ama dimi
- Hayır gelmiycem bu akşam annem hastenede nöbette olucak evde biraz yanlız kalmak istiyorum.
- Tamam sen bilirsin yarın görüşürüz.
- Görüşürüz.Arabadan inip eve girdim. Birşeyler atıştırıp odama çıktım. Pijamalarımı giyip çalışma masasına oturtup biraz test çözdükten sonra uzun zamandır maske yapamadığımı hatırlayıp banyoda maske yapmaya gittim.
Karya'nın pijaması
Maskemi yaptıktan sonra yatağıma uzanıp bu gün yaşananları düşündüm. Bu günü düşünürken uyku bastırınca kendimi uykunun kollarına bıraktım.
*
Deniz'in gözünden:
Cem 20 dakika sonra kantindeydi karşımdaki sandalyeyi çekip karşıma oturdu.- Ne oluyor Deniz?
- Birşey olmuyor.
- Ne demek birşey olmuyor 2 gündür bir tuhafsın.Sana ne zaman baksam Kayra'yı izliyorsun. Kayra için Kuzeyle kavga etin hala birşey yokmu diyorsun.
- Daha doğrusu Kayra için birşey olduğu yok çünkü beni fark etmiyor.
- Ne demek bu
- Ben Kayra'ya aşık oldum.
- Bunu Kayra' ya söyledin mi?
- Söylemedim, iyi bir tepki vereceğini sanmıyorum. Kuzey'in bizi sevgili sanmasından bile rahatsız oluyor.
- Bence söyle Karya anlayışla karşılayacağını düşünüyorum.
- Söyleyim mi yani?
- Duygularından eminsen söyle
- Tabikide eminim, en uygun zamanda söyliycem.
- Tamam kalkıp size gidelim bizimkiler gelene kadar yemek falan hazırlarız.
- Tamam hadi kalkalım.Kalıp eve gidip yiyecek birşeyler hazırladık biz hazırlayıncaya kadar bizimkiler geldi zaten ama Karya gelmedi. Cemi köşeye çekip konuşmaya başladım.
- Karya neden gelmedi biliyormusun?
- Biraz yorgunmuş dilenecekmiş.
- Ben çağırmaya gidiyorum.
- Bence boşuna gitme geleceğini sanmıyorum.
- Şanşımı denemekten zarar gelmez.
Evden çıktım.*
Kayra'nın gözünden:
Kapının sesiyle uyandım. Annem'in anahtarını evde unuttuğunu düşünüyordum sonra aklıma annem'in bugün hastenede nöbette olduğu aklıma geldi. Kimin geldiğini merak ederek kapıyı açtım. Kapıyı açtığımda karşımda Denizi görünce şaşırdım.
- Selam, müsait misin?
- Müsaitim ne oldu, neden geldin?
- Seninle konuşmak için geldim. İzin verirsen içeri girebilirmiyim.
- Tâbi gel solona geçelim.Solona doğru ilerlemeye başladık. Solona girince solondaki büyük aynada kendimi görmemle utançtan iki elimle hemen yüzümü kapattım maskeyi çıkartmadan uyumuştum.
- Maskeyi yıkamayı unutmuşum neden söylemiyorsun, çok komik duruyorum.
- Komik değil her zaman ki gibi çok güzel görünüyorsun.
- Ne güzeli halime bak, neyse ben yüzümü yıkayıp geliyorum sen istediğin bir yere otur.Deniz'in cevap vermesini beklemeden yukarı çıkıp banyoya gidip yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirsem mi diye düşündüm ama Denizi daha fazla bekletmemek için vazgeçtim.
Aşağı indiğimde Deniz oturmuş beni bekliyordu. Bende gidip Deniz'in yanına oturdum. Deniz uzun bir süre yüzüme baktıktan sonra konuşmaya başladı.- Sabah olanlardan dolayı senden çok özür dilerim.
- Sabah neden öyle birşey yaptığına anlam veremiyorum neden böyle davranıyorsun?
- Çünkü sana aşığım.*
Eminim ki kimse bu kadar çabuk bir ilanı aşk beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ AŞKI
RomanceOkula yeni gelen bir arkadaş grubu sorunlar mı yoksa yeni aşklar mı başlatıcak