7

251 26 9
                                    

Multi: Ruh halim
                                   *

Deniz'in söylediği şey karşısında şaşırmıştım.Tamam benimde Denize karşı adını bilmediğim bir ilgim vardı. Ama daha çok erkendi bir birbirimizi tanımıyorduk bile. Arkadaşlığımızın bozulmasından korkuyorum.

- Deniz ne söyleyeceğimi bilmiyorum.
- Karya ben senden şuan bir cevap beklemiyorum sadece seni sevdiğimi ve senin içindede bana karşı birşeyler  varsa hep yanında olacağımı söylüyorum.
- Ben şuanda sana karşı olan hislerimden emin değilim. Yanılmaktan korkuyorum.
- Benim için sorun yok sen duygularından emin olana kadar ben beklerim.En azından bu sürede bir birimizi daha iyi tanırız.
- Bana kırılmadın dimi, seni kırmadım.
- Tabiki kırılmadım.  Hadi kalk bizimkiler bizi bekliyor hadi gidelim.
- Tamam ben üstümü değiştireyim gidelim.

   Üzerimdeki pijamaya bakıp tamam anlamında başını saladı. Odama çıkıp üstümü değiştirip hafif bir makyaj yapıp aşağı indim.Deniz kapının önünde beni bekliyordu. Birlikte evden çıkıp onların evine gittik. Eve girdiğimizde yemek masasına oturmuş ders çalışıyorlardı. Berke'de bir matematik sorusunu anlatıyordu tüm gruba. Berke'nin bitirmesine izin vermeden Deniz araya girdi.
- Filozof atakan gibi kardeşim var. Herkesle paylaşıyor birde zekâsını.

Tabi bende dururmuyum tabi ki durmam hemen araya girdim.

- Berke bence beynini böyle paylaşma, geri kalan belki sana yetmez zaten az.

Berke'de üzülmüş gibi yaparak

- Deniz tamamda Karya senden bekelmezdim, sanırım kalbim kırıldı. Gönlümü nasıl alcaksın hiç bilmiyorum.
- Bence pizza ısmarlasam hemen affedersin.
- Affettim bile hadi pizza söyleyelim.

Hemen Ece lafa atladı

- Daha yeni Deniz ile Cem'in hazırladığı yemekleri yedin ne çabuk acıktın. Okulda yediklerini saymıyorum bile.
- Kızım tabi yiycem yoksa bu kadar enerji nereden gelicek. Yediklerim anca yetiyor zaten. Hem ben senin çikolatalı sütüne birşey diyormuyum su'dan daha çok içiyorsun.

Ece çok önemli birşey aklına gelmiş gibi heyecanlanarak konuşmaya başladı.

- Çikolatalı süt demişken süt alalımı canım çekti.

Bende bıkmış bir tavırla Berke'ye dönüp konuşmaya başladım.

- Hatırlatın yine içmeden rahat bırakmaz bizi.

Ece'de bana şirinlik yapmaya çalışarak konuşmaya başladı.

- Aşk olsun Karya, hem ben sende seviyorsun diye istemiştim.
- Kesin öyledir.

Ben konuşmamı bitirince Burcu konuşmaya başladı.

- Tamam herkes ne istiyor söylesin sipariş ederim ben.

Burcu sipariş etmişti ve bizde yemiştik bir film izlemeye karar verdik. Bir koltukta ben ile Deniz diğer koltukta Cem,Ece ve Berke oturmuştu Burcu'da armut koltuğa oturmuştu. Deniz filmin sonlarına doğru kolunu omzuma atı hiç rahatsız  olmamıştım aksine kendimi huzurlu hissetmiştim, onun yanında kendimi güvende, huzurlu,mutlu hissetmeye başlamıştım. Tabi Ece'nin bu durumu fark etmesi uzun sürmedi. Heycanla konuşmaya başladı.

- Filmi boş verin film burda kopmuş şunlara  bakın.

Berke hemen lafa atladı.

- Oooo yengemiz olmuş.

Bende Berke'ye bakıp sahte bir sinirle.

- Benmi senin yengen oldum,  bence Deniz senin enişten oldu.

Berke hemen döneklik yapıp.

- Ayy ben yengem mi oldu dedim? Eniştem oldu diyecektim azımdan yanlış çıkmış.

Berke sözünü bitiremeden Burcu "Yengeee" diyerek üstüme atladı. Deniz zorlanarakta olsa Burcuyu benden ayırmayı başarmıştı. Cem'in ne düşündüğünü merak ediyordum Cem'in ne düşündüğünü öğrenmek için Cem'e döndüğümde Deniz ile bir birlerine göz kırptıklarını gördüm. Sanırım Cem  için Deniz enişte olmamıştı ben yenge olmuştum.

                                *

Bu bölmü kardeşim YILDIZ için yazdım iyi günümde kötü günümde hep yanımda olan kardeşim için. Bu bölümü okurmu bilmiyorum ama okuyorsan seni çokkkkk seviyorum.

KOLEJ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin