2

516 25 59
                                    

Yine alarmın berbat sesiyle uyandım. Banyoya gidip günlük işlerimi haledip sade bir makyaj yapıp üstümü giydim.

 Banyoya gidip günlük işlerimi haledip sade bir makyaj yapıp üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kayra'nın giydikleri

12. sınıf olduğumuz ve özel okul olduğu için sivil giyinmemize karışmıyorlar. Bu gün okula gitmek için çok heycanlıyım yeni öğrenciler gelicek bunu benim bilmemim sebebi yakın arkadaşım Cem'in kuzeni ve kuzeninin arkadaşları geliyor. Aslında hepsini azda olsa tanıyorum yazın 10 günlüğüne ben,Cem ve Ece İsanbula gitmiştik. Cem bizi tanıştırmıştı ama 10 gün içinde 2 kere görüşebilmiştik Cem'in kuzeni Berke, Deniz ve Burcu çok tatlı insanlardı özellikle Burcu. Çok şirin bir kızdı benim canım kankam Ece'den daha şirin olmasın.

- Kayra hadi kızım geç kalıcaksın

Annemin sesini duymamla odamdan çıktım ve aşağıya indim. Kahvaltı masasına oturmamla annem bu günün konusunu açtı.

- Kayra Cem'in annesiyle konuştum Cem'in kuzeni Cemlerde, ikiz olan arkadaşlarıda karşımızdaki eve taşınmışlar sizinle aynı sınıftalarmış.

- Biliyorum anne Cemle dün akşam konuşmustum.

Deyip sofradan kalktım çantamı alıp son kez aynaya bakıp evden çıktım. Karşımızdaki evdende Deniz ile Burcu çıkıyordu. Burcu hemen koşup bana sarıldı çok sıcak kanlı bir kız.

- Naber Kayra

-İyi sen, ilk gün heycanı varmı

-Var tabi beli olmuyormu?

- Oluyor, Deniz neden bu kadar sesiz selam bile vermedi.

- Her zamanki hali, hadi gel bu gün biz seni bırakalım.

- Olur

Deniz'in arabasında arka koltukta ben öne Burcu oturdu öne binmeye çekinmiştim Deniz biraz soğuk ve mesafeli bir insana benziyor. Okula varmıştık Deniz arabayı park ettikten sonra indik tam okula girecekken Cem'in arabası geldi. Arabanın içinden Cem,Berke ve Ece çıktı bizde okula girmek için onları bekledik yanımıza geldiklerinde selamlaştık ve sınıfımıza çıktık. Ben Eceyle, Deniz Berkle oturdu biz böyle oturunça mecbur Cem'de Burcuyla oturdu. Ben ile Ece en arka sırada oturuyorduk. İlk ders kimya'dı hem arkada oturduğumuzdan hem hocanın gözlerinin iyi görmediğinden benle,Ece bu dersi beslenme dersi ilan etmiştik. Çantamızdaki abur cuburları çıkarıp yemeye başladık evet biz aç karnına, sabah sabah abur cubur yiyebiliyoruz. Birden bir ses duydum.

- Sen sabah sabah nasıl öyle şeyler yiyosun ?

- Bence sen de dene böyle daha güzel oluyor Deniz.

- Yok sağol

- Sen bilirsin

Deyip önüme döndüm. Birden lafa Cem atladı.

- Onlar her kimya dersinde böyle alış istersen.

- Sende her ders uyuyorsun biz bir şey diyormuyuz ama hakını yememiliyiz hala uyumamışın.

Dedim güle güle. Bunu dememle Cem sıraya başını koyup uyumaya başladı bende dışımdan söylenmeye başladım.

- Alın işte yine başladı öğle arasına kadar uyur artık.

Burcunun sesiyle kafamı sıradan kaldırdım birden cem konuşmaya başladı.

- Bide bana diyorsunuz uykucu diye bakın Karya'ya daha yeni uyandı.

- Kırk yılda bir uyuya kalmışım ne abartıyorsun.

Diye söylendim birden Denizle göz göze geldim bana gülümsiyerek bakıyordu göz göze gelince gözünü kaçırdı bemde önüme döndüm. Sonra Ece konuşmaya başladı.

- Hadi ögleden sonra ki derslere girmiyelim bi cafe de otururuz.

Hiçbirimiz ikiletmeden çantalarımızı alıp okuldan çıktık ben,Ece,Cem aynı arabada Deniz,Burcu,Berke aynı arabaya bindiler. Okulun yakınındaki bi cafe gittik büyük bir masaya oturduk tabi artık kalabalık bir grubuz. Biz otururken içeri Kuzey girdi Kuzey bana birkaç kez çıkma teklifi etmişti ama ben kabul etmemiştim bazen gördüğü yerlerde rahatsız etmeye devam ediyordu. Onu görünce rahatsız olduğum için wc gitmek için masadan kalktım. Wc' den çıkarken biri kolumdan tutup beni duvar yasladı gözümü açınça karşımda Kuzeyi gördüm zaten tahmin ediyordum. Bu duruma çok sinirlendim ama bizim grup olayı anlamısın sorun çıkmasın diye fısıltıyla konuşmaya başladım.

- Sen ne yaptığını zannediyorsun Kuzey.

- Hiç seni özlemişim görünce bir selam veriyim dedim.

- Böylemi selam veriyorsun çekil önümden arkadaşlarımın yanına gidicem.

- Parfümünü mü değiştirdin çok güzel kokuyor.

Deyip yaklaşmaya başladı. Öpmeye kalkışınca çırpınamaya başladım. Ben çırpınırken birden Deniz gelip Kuzeyi karşımdan alıp yere yatırıp yumruklamaya basladı Kuzey bayılınca üzerinden kalkıp kolumu tutup beni sürüklemeye başladı. Bizim grubun önünden geçerken herkesin bize şok olmuş gözlerle baktığını gördüm ama ben daha şok olmuştum. Deniz beni arabanın yan koltuğuna oturttu ve kemerimi taktı ben şoka girmiş gibi hiçbir tepki veremiyordum. Arabanın sürüçü koltuğuna binip gaza bastı.

KOLEJ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin