0.3

751 114 32
                                    

"Hey, Song Yuqi!" Yukhei'in seslenişi ardından Yuqi durup ardına çevirdi bakışlarını. "Efendim, Yukhei?" Yukhei, gülümseyerek yanına ilerledi Yuqi'nin. "Beraber gidelim evlerimize. Hem sen de yalnız olmazsın." Yuqi, ürkek bakışlarını çevirdi. "Pekâlâ."

Yuqi, ne kadar kendi vatanından olan bu çocuğa ısınsa da bu zorba ve dedikoducu okulun çıkaracağı yeni dedikodulardan çok korkuyordu. Yukhei iç çekti. "Matematik dersinize kim giriyor Yuqi?"

Yuqi güldü. "Bayan Kang da, neden sordun?" Yukhei ofladı. "Çok şanslısın! Bizim dersimize Bay Kim giriyor. Hiçbir şey anlamıyorum, kafayı yiyeceğim. Bütün senelerde matematiği şans eseri geçtim!" Yuqi güldü. "İnternette bir sürü hoca anlatıyor, onlarla anlamaya çalışsaydın konuları." Yukhei iç çekti. "Aslında sorun bende de olabilir. Çünkü onlardan da hiçbir şey anlamamıştım!"

Yuqi güldü. "Gerçekten insanların matematik dersinde neden bu kadar zorlandıklarını anlayamıyorum!" Yukhei gözlerini kısarak, yanındaki kıza baktı. "Sence müdür ile konuşsam, beni sizin sınıfınıza gönderir mi?" Yuqi omuz silkti. "Böyle bir neden için bir öğrencinin sınıfı değiştirilmez bence." Kısa bir sessizlik ardından Yuqi yüksek bir sesle konuştu. "Buldum!"

Yukhei bakışlarını, yanındaki kıza çevirdi. "Ne buldun?" Yuqi güldü. "Bence Bayan Kang ile konuş. Belki sana özel ders verir?" Yukhei omuz silkti. "Çalışan bir memurun para karşılığı iş yapması yasak. Bayan Kang böyle bir şeyi kabul etmez ki."

Yuqi kaşlarını kaldırdı. "Para karşılığı olduğunu kim söyledi ki? Bence, Bayan Kang bir iyilik için bile sana bedavaya dersini anlatabilir." Yukhei anında sevinçle karşısındaki kıza sarıldı. "İyi ki varsın Yuqi!" Yukhei, geri çekilip gülümseyerek konuştu. "Benim evim bu yönde kalıyor. Yarın okulda görüşürüz."

Yukhei koşarak evine gitmeye başladığında ardında kafası karışık, kalp ritmi hızlanmış bir kız çocuğu bırakmıştı.

Racialism 💢 lucas + yuqi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin