I. szám

1.1K 73 45
                                    

DEMIGODS OF THE CAMP

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


DEMIGODS OF THE CAMP

Korona a Félvér táborban

Biztos mindenki hallotta, milyen port kavart a legújabb járvány, amiről sajnos kiderült, hogy az egyik isten indította el. Nem tudni melyik, bár sokan Apollónra mutogatnak. A gyógyítás és betegségek istene azt nyilatkozta, hogy neki ehhez semmi köze, viszont besegít a kutató félvéreknek. Emellett már egy csapat is elindult felkutatni a titokzatos istent.
De hogy befolyásolja a tábort a vírus? Nyilván itt is bizonyos intézkedéseket hajtunk végre, mint például a tisztálkodás (ami amúgy alap dolog). Érkezéskor a felcserek megmérik minden félvér lázát és néhány kérdést is feltesznek. Ha minden rendben, tovább mehetnek. A tábor területén nem uralkodik el a szigorú szabályzat, miszerint maszkot kell viselni és 2 méter távolság kell legyen két személy között. Minden megy a régi kerékvágásban. Csak étkezés előtt Apollón gyermekei vállalták, hogy figyelik a kézmosást és a kézfertőtlenítést.
A táborban mindössze két beteg volt a vírusra utaló tünetekkel, de nem tudni, hogy tényleg elkapták vagy egyszerű influenzáról van szó. Köztudott viszont, hogy a félvérek szervezete másképp reagál egyes betegségekre, így valószínűleg ezzel a vírussal sincs másképp.
Mindenesetre igyekszünk megtenni mindent, hogy se egymást, se a táboron kívüli embereket ne sodorjuk veszélybe.

Kayla Knowles

THE ORÁKULUM

Horoszkóp

Kos (III.21.-IV.19.)

Ebben a hónapban gondjaid lehetnek a koncentrációval. Ne felejtsd: ami nem megy, nem kell erőltetni.

Bika (IV.20.-V.20)

Ebben a hónapban beiktathatsz a reggeli rutinodba egy szépítő alvást, mivel úgyis lekésed az edzéseket. Akkor már legalább szép legyél, nem igaz?

Ikrek (V.21.-VI.21.)

A Hold állása miatt sok veszély leselkedhet rád! Ne csüggedj el, ha zombik támadnak meg, kérj segítséget Nico di Angelotól.

Rák (VI.22.-VII.22.)

Ebben a hónapban eltalálja Ámor nyila, s megjelenik az életében egy szatír. A csillagok szerint boldog kapcsolatotok lesz, 3 hónapig.

Oroszlán (VII.23.-VII.22.)

Ebben a hónapban halak fognak megtámadni, mert valamivel felbőszítetted Poszeidónt. Vegyél fürdőruhát, mert valószínűleg nem úszod meg szárazon.

DAM magazin Where stories live. Discover now