EGY CSEPP AMBRÓZIA
Hé, Evan Hansen!
Rengetegen belecsöppentek a Broadway csodálatos világába, viszont nem csak néhány ország, de egy óceán is elválaszt bennünket a híres, színházakban gazdag sugárúttól.
Viszont, örömünkre, egy kis csapat elhozza nekünk a Dear Evan Hansent, ráadásul magyarul!,,Egy nemrég alakult csapat, akik szeretnék megismertetni a Broadway varázslatos világát a magyar közönséggel. Művészeti iskolában tanulunk és fejlesztjük magunkat, amit a Moliére Stúdió keretein belül próbálunk kamatoztatni. Amatőr társulat lévén a legnagyobb támogatás nekünk az, ha vannak érdeklődők a projektjeink felé és megbecsülünk minden nézőt, aki érdeklődéssel fordul csapatunk felé."
A Moliére Stúdió első projektje a Dear Evan Hansen musical, magyarul Hé, Evan Hansen. Az előadást 2015 júliusában mutatták be először Washingtonban, majd 2016-ban került a Broadwayre, s azóta is nagy sikereknek örvend. A színdarab egy musical-comedy, vagyis az érzelmes, vagy akár humoros részeknél dalok csendülnek fel.
,,Evan Hansen egy kicsit sem átlagos, középiskolai tanuló. Elmondhatatlanul fél a kapcsolatteremtés minden formájától. Ez a saját édesanyjával, a neki tetsző lánnyal és rokonaival sincs másképp.
Azonban minden a fejetetejére áll, amikor egy hirtelen tragédia sújtja az iskolát. Evan, lévén, hogy képtelen a szocializálódásra, egy hazugságokkal teli hálóba szövi magát, ami egy ideig-óráig nagyonis kellemes, de vajon meddig tart ez az állapot?"Próbák próbák hátán, felvételek és videók bővítik a projektet. A járvány sem tudta megállítani a fiatalokat, ugyanis a karantén ellenére folytatták munkájukat - otthonról.
YouTube csatornájukra egyre több dal kerül fel, igyekeznek minél többet megmutatni a készülő színdarabból. A napokban a Moliére Stúdió tagjai flashmobbal is meglepték Pest lakóit.Egy interjúra elcsíptem a Hé, Evan Hansen Heidijét, amiben néhány kérdésre válaszolva elárul néhány információt a készülő darabról.
Honnan az ötlet?
Az ötlet a rendező ötlete volt, ő kereste meg a megfelelő oldalt, ahonnan kapcsolatba lépett a darab jogtartójával és megvette tőle az előadás jogát.Mik a tervek a darabbal?
Szeretnénk minél többször sikeresen előadni, de természetesen a próbafolyamatok része a gyors kivitelezés mellett a jó hangulat is.Hogy történt a szereposztás?
Én később csatlakoztam, mint a legtöbb szereplő, így az ő oldalukat nem ismerem. Nekem a szereposztás úgy történt, hogy kilátásba helyeztek kettő karaktert, és ebből végül kivált az egyik.Hogy folynak a próbák?
Egyenlőre nem voltak helyszíni próbák, jelenleg a dalokat csináljuk, tanuljuk a rendező által kijelölt helyen, helyeken.
YOU ARE READING
DAM magazin
RandomDAM A félistenek magazinja Minden hónapban online megjelenő félisteni folyóirat. Szerkesztőség: niccolowilliam26@gmail.com