V. szám

182 22 7
                                    

DEMIGODS OF THE CAMP

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

DEMIGODS OF THE CAMP

Karácsony a Félvér Táborban

"Alapvetően elég furin jön ki ez az egész, elvégre, mi nem vagyunk keresztények, meg minden, de a karácsony nekünk is karácsony!"

"Szeretem a karácsonyi készülődést, annyira elragad a hangulat, hogy mindig elfelejtem, hányadika Szenteste..."

"Természetesen szeretem a karácsonyt, de most nem tudok hazautazni, azt mondják, megnövekedett a félvérvadász szörnyek száma a környékünkön. Apáék nem engednek haza..."

"Eredetileg ez a család ünnepe, de nincs kivel ünnepelnem..."

Ezeket mind olyan félvérek mondták, akik idén (is) a Félvér Táborban töltik a karácsonyt. Kheirón, Mr. D. és az itt maradt félistenek viszont igyekszenek megteremteni a hangulatot azok és egymás számára, akik idén nem jutottak haza. Nem sokan maradtak, ám még ez a szám is nyomasztó tud lenni. Természetesen mindenből a legjobbat kell kihozni, ezért a karácsony szelleme itt is bekukkantott minden ablakon.  A készülődések rögtön azután kezdődnek el, ahogy a tábor nagyja elhagyja a védett erődöt. Minden évben ugyanaz a beosztás, ám, mindig más miatt, különleges minden alkalom.

A hivatalos karácsony időszak december 18-án kezdődik, amikor elkezdődik a díszítés. Minden bungaló más-más pompát kap, a közös szenvedések az égők felhelyezése, a kampóra akasztott szaloncukrok keresése (mert, hát, a felének mindig valahogy lába kél, természetesen sosem tudni, melyik kabátzsebben), és a kis kívánságlevelek feltűzdelése elég szórakoztató program.

Mivel mindent, de tényleg MINDENT feldíszítenek (a Stolls ikrek humortára sose merül ki, legutóbbi Guinness rekord Kheirón kerekesszéke volt), ez a nap csak is a giccsről szól. Még aznap este meghirdetik a "Karácsony Csillag" díjat a házak között. Idén például az Aphrodité bungaló vitte el a nyereményt (zselés szaloncukor).

December 19-21-ig mindenki visszavonultan csinálgatja saját kis ajándékcsomagjait (mindenki mindenkit ajándékoz, senki sem marad ki) amiket nagyon el kell rejteni az esetleges "kíváncsiskodók" elől.

"Én tavaly az ereszcsatornába rejtettem Grover ajándékát."

"Én gödröt ástam a meglepiknek."

"Én fogtam Percy zokniját, és belebújtattam. Garantáltan mindenkit távoltartott kacsint."

December 22-én karácsonyi bazár van, a szatírok, nimfák és egyéb lények (igen, a konyhásnénik is) kora reggel kipakolnak mindenféle kézműves karácsonyi díszt, finomságot, csecsebecsét, kishangszereket, csomagolópapírt, képeslapokat (www.felistenfotoink.hu). Délután 3-ig lehet vásárolni. Fizetni az előző nap megrendezett szerencsejátékon nyert gyöngyökkel (10 cent érték), kitűzőkkel (3 dollár érték), valamint kuponokkal (15 dollár érték) lehet.

DAM magazin Where stories live. Discover now