ON YEDİ

25 16 10
                                    

"Ansızın bir hoşçakal kurşununa
Sarılıp veda ettim, bütün sokaklarına
Onunla geçinemedim
Kokunla başedemedim
Hırkan ömrüme asılı hala..."

~~~

Ceyhun

Kendimi kaybettim sandım hatta sanmakla kalmadım basbaya kaybettim işte. Her yolun sonunda çıkmaza gireceğimi , bir duvar dibinde aklımı kaybetmekle yüzleştim.

Bunları tek başıma savaşırken yaşadım. Kimsenin dönüp de  bakmadığı o ıssız sokakta yalnız başına sokak lambasının altında  kalakaldım .

Ben insanın en zorlanacağı şeyle başa çıktım. Kendinle savaşmak. Haykırmak isterken bir nefese muhtaç kalırsın.

Ondan bahsetmek acıyı sevmeyen birine zorla acı yedirtmek gibi. O yüzden artık kestim düşüncelerimi önüme baktım.

Önümde bilinmeyen var ve onu üzmek benim en son isteyeceğim bir olay. O nasıl desem sanki beni hissetmiş ve bulmuş gibi.

Yardım et desem koşacak gibi bu duygu beni ona bağlayan.

Adımlarımı hızlı bir şekilde evden uzaklaşmak için atarken ayağıma takılan bir kutuyla duraksadım. Kutunun üstüne yazılan yazıyı görmemle derin bir nefes aldım ve yere uzanıp kutuyu kucakladım tam o sıra bildirim sesi yankılandı kulaklarımda.

Kutunun üstünde 'Mi luz de luna' yazıyor.

Bilinmeyen Numara: Seversin diye aldım.

Bilinmeyen Numara: Hadi açta bak.

Görüldü

Ceyhun çevrimdışı

Asansörün hemen yan tarafında kalan merdivenlere oturdum. Önce etrafıma bakındım ama kimseyi göremedim. Kutunun üstündeki siyah kurdeleyi yan tarafıma bıraktım. Kutuyu açınca siyah renginde modern bir saat gözüme çarptı.

Açıkcası şuan ne hissettiğimi anlayamıyorum benim en sevdiğim saat modeli ve saate en çok yakıştırdığım renk.

Tebbessüm ettim ve saati inceledim. Saatin arkasında gördüğüm işlenmiş yazıyla güldüm hatta gülmek ne kelime kahkaha atacaktım neredeyse.

Ah, bu kız kendi gitse bile bana ömrümce onu unutamayacağım anılar bırakıyor. Seslice söylendim.

"Mi luz de luna."

O anda telefonuma bildirim geldi.

Bilinemeyen Numara: Beğenmene sevindim.

Bilinmeyen Numara: Dudaklarında gülümsemenden bir parça olmak iyi hissettirdi.

Bilinmeyen Numara: Teşekkür ederim.

Görüldü

Yazıyor...

Ceyhun: Çok teşekkür ederim.

Ceyhun: Herşey için.

Ceyhun: En çokta yanımda olduğun için.

Görüldü

Bilinmeyen Numara: Dur bir dakika hemen ağlayıp geliyorum.

Görüldü

Ceyhun: Bir dakika da hemen nasıl ağlayacaksın.

Görüldü

Bilinmeyen Numara: Tek takıldığın nokta bu mu?

Bilinmeyen Numara: Neyse, ben gideyim de hem ağlayıp hem de mutluluktan delireyim.

Bilinmeyen Numara: Görüşürüz.

BilinmeyenNumara: Mi luz de luna.

Bilinmeyen Numara çevrimdışı

Görüldü

Ceyhun: Git bakalım.

Ceyhun: Ben seni beklerim.

Ceyhun çevrimdışı

" Seversin diye neşeli papatyalar topladım..."

LOTUS ÇİÇEĞİ | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin