ON ÜÇ

31 22 0
                                    

"Eğer yaz ayında iseniz ve Adana da yaşıyorsanız hayat çok zor."

~~~

Mira

Önce algılayamadı beynim adımlarım durdu ilk önce sonra derin bir nefes aldım ve her şey netleşti. Arkamdan bir iç çekiş duyunca hızla Ceyhun'a döndüm.

Ceyhun ile göz göze gelince hafifçe bir tebessüm ettim ve sessizce mırıldandım.

"Neden ki?"

"Nedenini boş ver sarılacak mısın?"

İçimden öküz diye mırıldanıp ona doğru sarsak adımlarla ilerledim . Tam önünde durunca kollarımı kaldırıp beline sımsıkı sarıldım. Tabi zaman geçmeden o da bana doladı kollarını ve dünya benim için durdu.

Soludum kokusunu, dokundum her an hasret duyduğum bedenine ve şükrettim sevdama.

Bir kaç dakika ardından ayrıldım ondan ve sessizce görüşürüz dedikten sonra arkama bile bakmadan hızlı adımlarla yanından ayrıldım.

____

Ceyhun

Neden sarılmak istedim ya da neden bu ani davranışlarımın sebebini bilmiyorum ama hissediyorum ki bu kızda bir şeyler var.

Arkasından baktıktan sonra ben de evime doğru yol aldım. Tam sokağıma giriş yapacakken sessiz olan sokakta telefonumun bildiriminin sesi yankılandı.

Bilinmeyen Numara: Neden?

Görüldü

Bilinmeyen Numara: Bu kez seni anlamak istemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Nedenini bilmek istemiyorum.

Görüldü

Bilinmeyen Numara çevrimdışı

Ceyhun çevrimdışı

LOTUS ÇİÇEĞİ | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin