wacht wat?! -4-

40 4 1
                                    

Ik hoor stemmen om mij heen. Mijn ogen gaan langzaam open en ik zie drie personen voor mij staan. 'Waar ben ik?' De drie mensen draaien meteen om en staren met groten ogen naar mij. 'Wat.' Dan zie ik het ik ben in de zieken vleugel en om mij heen staan snape,dumbledore en mcgonagall. 'Wil je uitleggen wat er zo net is gebeurd?' Vraagt snape in een kille toon. 'Ehm, toen u de herinneringen bevrijde kwamen er wat interessante beelden naar voren.' Dumbledore reageerd in een irritant vriendelijke toon. 'Wat voor herinneringen, my girl( ik heb geen idee hoe je dat in normaal Nederlands zegt😅)  ik ben meteen geïrriteerd en reageer 'ten eerste ik ben niet jouw girl, maar terzake de herinneringen gingen over mijn thuis maar er zijn boeken geschreven over deze plek in deze tijd. Ik kom dus blijkbaar uit de toekomst.' Allemaal staan ze perplex. ' Hoe bedoel je boeken?' Vraagt mcgonagall. 'Boeken over harry potter, zijn school jaren.' Ze lijken wel versteend te staan voor uren, maar het bleken maar een paar minuten. totdat snape zegt 'zou ik mevrouw Busé kunnen lenen?' Dumbledore kijkt heen en weer tussen mij en de posion master en zegt uitijndelijk 'dat kan, wees wel voorzichtig met haar.' Snape knikt naar mij en ik stap het ziekenhuis bed uit, en loop achter hem aan.

pijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu