snape -5-

37 3 5
                                    

Ik loop achter snape aan richting zijn kantoor. Eenmaal aan gekomen bij de deur van zijn kantoor loopt hij door. Ik ben een beetje verward tot hij voor een portret van een lily gaan staan. Wat ik vermoed dat zijn privé vertrek is. Hij fluisterd een paar worden en het portret gaat open. 'Kom binnen' Ik loop twijfelend achter snape aan, hij wijst naar een comfortabel uitziende stoel. Ik ga snel zitten en snape begint te praten. 'Wat weet jij over mij? Hoe bedoel je harry potter? Waneer uit de toekomst?' Ik kijk hem alleen aan en zeg 'één vraag tegelijketijd graag.'Hij neemt een diepe hap lucht en zegt 'Wat weet jij over mij?' Ik kijk snape triest aan en zeg 'zoon beetje alles.' Op een kille toon. 'Onmogelijk!' Ik schud mijn hoofd en zeg 'Lilly...' zijn ogen staan kompleet in shock en zijn lichaam begint te trillen. 'Hoe?'. Ik kijk hem aan net een trieste blik en zeg ' de sirie boeken.' Na vijf minuten komt hij eindwlijk bij zinnen en zegt. 'Wat nog meer?' Ik moet even na denken en zeg dan. 'Weet je zeker dat je dit wil weten?' Hij knikt en ik neem een grote hap lucht. 'Hoe James jouw heeft behandeld, hoe je vader was, wat je bent voor de order.' Zijn gezicht word nog bleker, maar gelukkig is snape niet kompleet geschokeerd. 'Jezus Christus.' Nadat er een paar minuten stilte was zegt snape 'er uit, NU!' Ik weet  niet hoe snel ik moet weg dus ik vlieg de deur uit richting het zwartemeer.

pijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu