Chan gözlerini kapatmış son adımlarını atıyordu. En köşedeydi... İçinden sayıyordu. 3 dediğinde olacaktı... Her şey bitecekti...
"Hadi Chris... 3 diyince atlıyorsun...""1"
...
"2"
...
"4"Seungmin Chan'ı sımsıkı sarmıştı... Gözyaşlarını tutmaya çalışsa da başaramıyordu...
Seungmin: Hyung... Ne yapıyorsun...
Chan: Min bırak... Ne olur... Ayrıca cahil misin 2'den sonra 4 gelmez 3 gelir.
Seungmin hafif gülümsedi... Onun gitmesine izin veremezdi. Onu seviyordu. Çok seviyordu...
Seungmin: Hyung... Hadi gel. Yemek yiyelim. Konuşuruz. Sonra da bizimkilerle görüşürüz. Moralin yerine gelir. Ne dersin?
Chan yavaşça başını "hayır" anlamında salladı.
Seungmin: Tamam... Sen ne istersen onu yapalım? Ne dersin?
Chan: Ben sadece sevildiğimi hissetmek istiyorum Min... Sadece sevilmek istiyorum.
Seungmin söylemek istedi... Ona nasıl aşık olduğunu, onsuz bir hayat düşüncesine katlanamadığını, gamzelerinin onun olmasını, dudaklarına sahip olmak istediğini söylemek istedi.
Seungmin: Hyung ben... Ben seni...
Chan: Eeee sen? Beni?
Seungmin: Yani...
Chan: Evet?
Seungmin: Senin sevgiyi bulman için sana yardım edeceğim
Chan: Yapabilir misin?
Seungmin: Evet... Söz
Chan: Hayatımı kurtarabilir misin?
Seungmin: Kurtarabilirim Hyung.
Chan: Bu olanlardan kimseye söz etme olur mu?
Seungmin: Olur Hyung. Sen nasıl istersen
Chan sıkıca Seungmin'e sarıldı ve teşekkür etti
-Seungmin-
Onu kaybetmeyi göze alamazdım. O benim her şeyimdi. Bilmese de yıllardır ona aşıktım. O ise hep kızlarla beraber olmaya çalışmıştı. Kendimi bu yüzden ondan uzak tutuyordum. Ama şimdi, o bu durumdayken ona yardım etmeliydim.
Chris hyung duştan çıkıp yanıma oturdu. Gözlerimi o lanet olası kaslı vücudundan alamıyordum. Vücudum ona karşı acayip tepkiler veriyordu. Chris hyung bunu fark etmiş olacak ki elini yüzümün önünde salladı.
Chan: Yiyecekmiş gibi bakıyorsun?
Seungmin: Keşke...
Chan: Ha?
Seungmin: Yani şey çikolata. Beyaz çikolata keşke olsa da yesem
Chris hyung gülümsedi
Chan: Diğerleri ne zaman gelir?
Seungmin: Bilmem. Sen şimdi onu boşver. Bana biraz ideal tipini anlat.
Chan: İki kolu iki bacağı olsun bir de nefes alsın yeter
Seungmin: O zaman benim de şansım var?
Chris hyung yüzüme aval aval bakınca lafı çevirmeye çalıştım
Seungmin: Yani hyung o ne öyle biraz özen
Chan: Of Min insan olsun yeter işte
Seungmin: Ne ofluyon be tamam. Buldum birini. Kısa kırmızı saçlı biri.Senden 3 yaş küçük. Uzun boylu ve zayıf
Chan: Güzel gülüyor mu?
Seungmin: Bilmem sana sormak lazım. Ben güzel gülüyor muyum?
Chan: Sen mi?
Seungmin: Yani gülüşü benimkine benziyor o yüzden sordum
Chan: Sen hayatımda gördüğüm en güzel gülen erkeksin Min
Söylediği şey kalbimi deli gibi hızlandırmıştı. Çünkü Chris hyung hep gülüşü güzel kişilerden hoşlanmıştı...
Bu fici deftere yazıp buraya geçiriyorum bu yüzden bundan sonraki bölümler baya kısa olacak :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little lover ¶ChanMin¶ (Kısa Hikaye)
FanfictionBen onun için sadece küçük bir kardeş gibiydim... en çok bu acıtıyordu (Mini hikaye)