Hi all , just nak inform Puma ni sambungan untuk cerita New Rules . So kalau belum baca New Rules lagi boleh tengok dekat aku punya profile ^^
Beomgyu Pov
Selepas perbicaraan di makamah aku di jatuhkan hukuman penjara 30 tahun.Aku bernasib baik tidak di jatuhkan hukuman mati atau pun sekolah juvana.
Aku tak nampak Y/n langsung..Tak ada siapa yang aku kenal datang.
Aku rasa lonely..Iya laa..Soobin dengan Yeonjun dah takde..Hyuka dengan Taehyun belot aku..Hari ini hari pertama aku masuk ke tempat yang dipanggil sebagai penjara.
Aku ambil bakul yang berisikan barang-barang aku dan masuk ke dalam sel penjara.
Aku terus letak barang-barang aku duduk bersandar di dinding.
Aku perhatikan orang yang berada di sekeliling aku.Ada yang tua ada yang muda.
Tiba-tiba ada seorang lelaki menghampiri aku.
"Anyeong..Aku Lee Taeyong.."Dia senyum pada aku kemudian mengambil tempat disebelah aku.
"Kau nak apa?"
Tanyaku."Saje nak kawan dengan kau..Takkan tak boleh?"
Dia senyum lagi."Aku Choi Beomgyu"
"Serius laa?Kau kan budak yang keluar berita semalam?Yang apa tu..Psiko kan?"
"Aku bukan psiko..Aku cuma nak kebebasan"
"Aku nak tanya..Umur kau berapa..Dan diorang tu siapa?"
"Umur aku 21 tahun..aku dah 9 tahun duduk sini..Yang besar tengah tidur tu Han Yeonbae umur dia 54 tahun..Dah 20 tahun dekat sini..Yang tinggi2 tengah baca buku tu Kim Daerim dan yang dekat hujung tu Kim Minkyu umur dia 23 tahun dah 3 tahun duduk sini..Aku rasa baik kau tak payah dekat dengan dia..Aku dengar dia pengamal ilmu sihir..Setiap hari dia duduk dekat penjuru tu jer...cakap dengan siapa pun aku tak tahu laa.."
"Oh..okay..Aku 17 tahun.."
"Mudanya kau.."
"Bila kau nak keluar dari sini?"
Tanyaku."Urm..akhir tahun depan..Sebab aku kena penjara 10 tahun je.."
"Oh..Kau buat apa sampai masuk sini?"
"Aku tak ingatlah..Sebab dah lama sangat.."
Y/n Pov
Eomma dengan Appa dah balik sini sebab diorang dapat tahu aku terlibat dengan kes Beomgyu tu..Dan tak benarkan keluar rumah..Katanya demi nama baik keluarga.Aku tak ada pilihan lain selain ikut sahaja..
Oppa pulak..Marah aku dan mula benci Beomgyu.
Jadi aku cuma terperap dalam bilik.Aku melemparkan pandangan ke luar tingkap bilikku.Aku tertanya tanya..Apa jadi dekat Taehyun..Hyuka. Yeonjun ngan Soobin?Diorang masuk penjara sekali ke?
Aku cuba telefon Soobin..Malangnya dia tak angkat..Begitu juga dengan Yeonjun dan Hyuka.Aku cuba call Taehyun pula..Dia pun tak angkat..
Malaslah aku nak fikir lagi!Taehyun Pov
"Hyuka..Mana 'dia' "
"Dia ada dekat rumah aku..So macam mana?Jadi tak?"
"Jadi je..Esok aku jumpa dia..Aku dah ada plan.."
Hey
Author dah publish 🥺
Maybe 4 ke 6 part je cerita ni😅
Semua special chapter akan dipublish di sini ya semua ~
YOU ARE READING
ᴘᴜᴍᴀ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ
FanfictionBefore baca cerita ni baik baca New Rules dulu sebab nanti korang tak faham punya. *Sambungan New Rules *New Rules S2