4

328 35 12
                                    

Beomgyu Pov

"Beomgyu..Sihat?"
Tanya Y/n dalam tangisannya.

Aku hanya mengangguk.
"Awak macam mana?Sihat ke?Saya tengok muka awak pucat jer?"

"Saya okay je..Cuma penat sikit..Saya belum sekolah lagi buat masa ni.."

"Kenapa pulak?"

Y/n hanya berdiam diri..

"Awak takut jadi buah mulut orang?Awak just ignore jer diorang tu..Saya tahu awak kuat.."
Aku memberikan senyuman pada dia.

"Okay.."
Dia senyum semula padaku.

"Beomgyu..Awak macam mana?Okay ke dekat sini?Ada orang kacau awak ke?"

"Saya ok jer..Awak tu hah saya tak ada ni jaga diri elok2..Jaga mata awak jangan menggatal dengan laki lain"

"Ish tak ada laa..Saya dah ada awak kan..Buat apa saya nak cari orang lain..Ni pun nanti anak awak dengan saya jugak tau!"

"Hehe..I promised you bila saya keluar penjara nanti..Kita jaga anak tu sama-sama..Jap..Tak boleh..Saya dah janji kalau saya buat jahat lagi...Saya akan tinggalkan awak..Saya rasa awak berhak dapat orang yang lebih baik.."Kataku.

Aku tundukkan wajahku..
Y/n terus pegang tangan aku..

"Saya tak kisah pasal semua tu..Yang saya tahu awak dah insaf.."

"Betul ni?"

Y/n mengangguk.

"Y/n..Terima kasih.. Saranghae.."
Aku senyum pada dia..Nak kiss tak mampu..

"Nado saranghae Choi Beomgyu"










Soobin Pov

Selepas tidur yang lama,akhirnya
aku terjaga..Aku lihat Yeonjun di sebelah..Masih lagi tidur..

Aku terfikir apa agaknya yang jadi dengan Beomgyu..Dia okay ke?Atau dah kena tangkap..

Tiba-tiba Taehyun datang..
"Eo..Soobin-ah..Kau duduk diam je tau dengan Yeonjun..Polis nak datang rumah ni kejap lagi.."

"Ohh..Okay..Lepas polis pergi tolong bawakan makanan tau..Aku lapar.."

"Alright"
Taehyun terus tutup pintu itu dan berlalu pergi.

Taehyun dan Hueningkai duduk menunggu ketibaan polis ke rumah Hyuka.

"Hyuka..Nanti biar aku je yang bercakap tau..Kau just duduk diam je.."

"Okay..Tae..Aku takut laa.."

"Ya aku pun..Kita kena buat macam biasa..Jangan tunjuk muka cemas.."

"Okay.."

After 15 minutes

Tok,tok

Pintu rumah diketuk..Taehyun dan Hueningkai segera menuju ke arah pintu dan membukanya.

"Selamat Petang Encik..Kami Polis,Kami datang untuk sesi soal siasat..Harap kamu boleh beri kerja sama.."

"Baik Tuan..Silalah masuk , duduk dekat ruang tamu.."Kata Taehyun menjemput 3 orang anggota polis itu masuk ke dalam rumah.

Salah seorang dari mereka sedang check rumah Hueningkai.

Taehyun fokus mendengar apa yang diperkatakan oleh polis itu.

"Seperti yang kamu berdua tahu,kawan baik kamu..Choi Beomgyu dan Choi Soobin telah membunuh ramai orang yang tidak bersalah..Kami telah dapat menangkap Choi Beomgyu..Manakala masih tidak dapat menjumpai Choi Soobin..Kamu berdua ada tahu sesuatu ke?Kalau ada mohon beritahu saya ya.."

"Maaf encik...Kami tak tahu apa-apa langsung..Kali terakhir kami berkomunikasi adalah sebelum kes ni berlaku..Kami juga tidak di beritahu tentang perkara yang mereka rancang.."

"Baiklah..Saya akan datang lagi esok..Terima Kasih"
Dia pun keluar dari rumah.









End part 4 🥺

K author penat dan ngantuk giler hari ni..So Goodnight and Goodbye .


















ᴘᴜᴍᴀ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ Where stories live. Discover now