Taehyun Pov
Aku terus ambilkan makanan untuk Soobin dan Yeonjun.Kami berempat berkumpul di sana.
"Dah,makanlaa"
"Terima kasih.."
Soobin dan Yeonjun terus makan makanan mereka."Korang..Macam mana dengan plan kita?"Tanya Hueningkai.
"Plan apa ni?"
Soal Yeonjun."Oh korang tak tahu lagi eh?"
Tanya Huening.Soobin dan Yeonjun menggelengkan kepala mereka.
" Choi Beomgyu Escape From
The Jail "
Kataku."Wait..What?Jail?"
Soal Soobin."Yes.. Sebenarnya..Beomgyu kena tangkap dengan polis..Jadi aku dengan Huening rancang nak tolong Beomgyu larikan diri dari penjara"
"Kau gila ke?!Benda ni berbahaya tau!Polis sana sini dengan cctv nya..Silap-silap kau jugak kena tangkap.."kata Yeonjun.
"30 tahun dalam penjara?kau rasa?Tak ke kejam tu?!"
"30 tahun?!Serius lah?Gila ke apa hakim tu!Baik nenek aku je jadi Hakim!"Kata Soobin.
"So.. What's your plans?"
Soal Yeonjun." Macam ni.."
. . .
"Oh..Okay..Aku dengan Soobin just duduk sini je laakan pastu kora- mphhh"Aku tutup mulut Yeonjun.
"Shh..Nanti readers tahu laa.."
"Oh ya..Lupa ada orang lain juga dekat sini.."
" PaBo "
Kata Huening."So bila nak mulanya?"
" Rabu minggu depan, 3 pagi..Kita dah kena ada dekat luar penjara..I means. aku dengan Huening je laa..Korang duduk sini jer.."
"Kau dah bagitahu dia semua benda ke?"Soal Huening.
"Belum..Tapi aku rasa dia dah dapat tahu..Lusa aku akan datang jumpa dia lagi..Aku akan terangkan semua benda "
"Oh..Good luck !"
" Weyh Taehyun..Y/n macam mana?Apa jadi dekat dia?"
Soal Yeonjun."Y/n..aku dah hantar orang pergi tengok-tengokkan dia..Kalau jadi apa apa kang..Kita juga yang kena dengan Beomgyu tu.."
"Oh.."
Y/n Pov
Selepas melawat Beomgyu..Aku tak tahu nak pergi mana..Haih..Susahnya lari rumah ni..
Tiba-tiba telefon aku berdering,aku pun cepat-cepat angkat call..Sebab tu call dari Eun woo..
"Anyeong Eunwoo.. Kenapa telefon ni?"
"Sebab rindu awak laa..Iya laa awak dah lama tak pergi sekolah..Sunyi saya.."
"Ohh.. Mianhae..Sejak kebelakangan ni saya sibuk laa.."
"Oh..Ni awak dekat mana ni?Saya ingat nak ajak awak keluar makan.."
"Saya..Dekat taman ni..Saje nak ambil udara..Awak kat mana?Saya free sekarang ni.."
"Saya dekat belakang awak.."
Aku terus pusing keliling."Ceh tak ada laa..Saya dekat rumah ni..Nak siap-siap lepas tu kita jumpa dekat Crown café.
"Ohh..Okay..."
Aku terus letak telefon dan berjalan keluar dari taman.Someone Pov
Aku tengok Y/n dari jauh..Aku tersenyum penuh makna.
Y/n pov
Aku menunggu Eunwoo sambil bermain dengan telefonku.Tiba-tiba seseorang datang ke arah aku..
Aku melihat lelaki itu..
"Er ..siapa awak?Apa awak nak?""Saya?Saya cuma nak bagi dompet awak je..jatuh dekat tepi tu tadi.."
"Ohh..terima kasih.."
Aku terus ambil dompet aku dari dia.20 minutes later,
Eunwoo masih lagi tidak sampai..Aku terus call dia..
"Anyeong..Eunwoo..Awak dekat mana ?jadi ke tak nak jumpa ni?"
"Ah..Y/n mianhae..Mesti awak tunggu lama kan?Saya ada tetamu dekat rumah ni..Awak tunggu dulu eh..Saya janji saya datang!Awak jangan pergi mana-mana pula tau!"
"Oh..Okay ambil lah masa awak..Saya tunggu dekat sini.."
7 pm
Eunwoo masih lagi tak datang..Mana dia ni?Patut ke aku pergi?Tak..Aku dah janji nak tunggu..Aku sambung bermain dengan telefonku.
Tiba-tiba..
Hehe done 😬
K author tahu author update lambat..silakan laa marah author 😀
Lagi 2 part and It's complete.
+ Author cerita how diorang jumpa and diorang punya rahsia.Btw author terfikir nak buat graphics shop.. Should I make it? What do you think?
In love with that song 🥰
YOU ARE READING
ᴘᴜᴍᴀ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ
FanfictionBefore baca cerita ni baik baca New Rules dulu sebab nanti korang tak faham punya. *Sambungan New Rules *New Rules S2