ROZDZIAŁ 4

2.9K 51 6
                                    

POV SKY

Obudziłam się o 10 moje walizki już stały przy drzwiach . Wzięłam neonowy top na ramiączkach i czarne jeansy z dziurami i zabrałam się za rozpakowywanie walizek .Broń pochowałam w ubraniach i za listwą podłogową .Zajeło mi to 2 godziny została mi tylko walizka z kosmetykami , ale nie wiedziała gdzie je rozłożyć więc postnowiłam pojechać kupić taletkę. Wzięłam torebke do której włożyłam nóż pistolet portfel telefon . Wzięłam jeszcze moją czarną bomberkę z napisem queen . Jako że nie jadłam śniadania wzięłam jabłko i pojechałam . W domu nikogo nie było  wiec nie było pyta gdzie jedziesz czy coś .Pojechałam do bazy w Sydney bo moje auto ma za mały bagażnik .Wjechałam na podjazd opuszczonej fabryki która podobno była naszą bazą w Sydney . Przed drzwiami stało dwóch dużych masywnych ochraniarzy (O)

O-Czego tu szukasz ?

Nie odpowiedziałam tyko próbowałam wejść

O-To teren prywatny więc wypad ,albo troch poobijamy tą ładną buźkę

S- Czyżby? I pokazałam im mój tatuaż który mamy razem z Harrym jako dzieci szefa

O-Przepraszamy  eee...

Prychnęłam na ich zachowanie i weszłam na kanapie leżeli paru nie znanych mi gości i Max(MX) mój stary przyjaciel który kiedyś mieszkał z nami w LA niestety po jednej misji został przeniesiony do Sydney.

S-Max

MX-Sky

Rzuciłam się na niego że aż się przewrócił

MX-Co ty tu robisz ?

S-Przyjechałam do Ashtona

MX-ASHTONA!!!

S-Kiedyś ci wytłumacze

S-Dobra potrzebuje auta z dużym bagażnikiem

MX-Już się robi garaż miejsce A14

S-Dzięki

Weszłam do garażu i zaczęłam się rozglądać za wskazanym autem było to duże czarne auto z dużym  bagażnikiem i pojechałam do sklepu.

POV ASHTON

Z rana pojechaliśmy do siedziby naszego gangu sprawdzić co jest w woreczku .Gdy dałem to do sprawdzenia nie miałem pojęcia czego się spodziewać . Na początku byłam mała i nie winna gdy  tylko słyszała słowo alkohol mówiła bleee a o narkotykach nawet nie wspomnę . Wiedziałem że muszę jeszcze dziś z nią porozmawiać gdzie była przez te lata .Po sześciu godzinach czekania dostałem wynik były to(mroczna melodia) narkotyki a dokładniej amfetamina...

.................................................................

Dziękuje za 100 wyświetleń (336 słów) Bayy

Bad sister L.H.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz