SEASON 2 GOLDDES

1.7K 104 26
                                    

PERMULAAN HIDUP BARU

"Sakit Raykal! Sakit!" Hana menjerit setiap kali libasan tali pinggang hinggap di badannya. Rambutnya yang serabai menutupi wajahnya yang dibanjiri air mata. Macam ni la hidup Hana selepas kes kemalangan Setahun lalu. Dia hampir kehilangan nyawa hanya disebabkan dendam Raykal terhadap Rayyan.

"Aku dah cakap jangan sebut nama Rayyan depan aku. Sakit telinga aku ni dengar! Dia tak akan cari kau sampai bila-bila sebab dia dah anggap kau mati !"

Pap!

Pap!

Pap!








PERJANJIAN

"Aku rasa kita semua dah boleh bawak haluan masing-masing. Yang masih together tu teruskan la hubungan korg yg lain blh bawak diri jauh dari sini. Kita kena lupakan Hana and terima hakikat dia dah tidak ada" Rayyan pecahkan kesunyian dikalangan mereka. Dia sudah putus asa dan terima dengan ape yang jadi. Perlahan seorang demi seorang bangun dan meninggalkan meja itu.

Kini tinggal Rayyan seorang di situ. Ditangannya masih memegang gambar polaroidnya bersama Hana.

"Aku rindukan kau"

Lalu gambar itu dimasukkan kedalam kotak khas lalu dibawa ke kereta audi miliknya. Dalam kotak itu terdapat banyak barang Hana yg dimiliki oleh mereka. Kini Rayyan ingin pulangkan kembali kepada keluarga Hana.

Setelah tiba dihadapan rumah keluarga Hana, kotak tersebut diletakkan di luar pagar sahaja. Rayyab terus memandu ke tempat tinggal barunya. Yang pasti jauh dari semua kawan-kawanya. Jauh dari kenangannya bersama Hana.












Heee i'm back!! So hope korang enjoy dengan season 2 Golddes ni 😋 sorry cause before ni jarang update and lambat sangat update 😅 azwa try okey for season 2 ni.

Don't forget to vote and comment and also follow my acc 😍😍

Xoxo

GHS SERIES 2 | GOLDDES LIFE AFTERWhere stories live. Discover now