Hari berganti hari,
Hana masih dikurung di dalam sebuah rumah yg dia tidak tahu dimana. Dia juga tidak dibenarkan keluar dan kehidupannya hanya di dalam rumah itu. Dia semakin murung menetap di situ dan masih mencari jalan keluar.
"Hai sayang, buat ape je hari"
Satu suara menyapanya dengan lingkaran di pinggang Hana yg semakin ramping. Jelas terbias di cermin wajahnya yang berlebam tangannya yg bercala di merata tempat. Di belakang Hana pula sepupu Rayyan sendiri.
"Hari ni macam selalu dan hari lain Hana masih kat sini tak penah menghilang dari Raykal " jawab Hana perlahan. Dia sudah penat dengan hidupnya. Dia rindukan keluarganya.
"Baguslah sebab aku memang tak akan lepaskan kau ke tangan Rayyan. Eh kalau aku lepaskan kau pun Rayyan ada jumpa pengganti kau!" sambung Raykal lagi.
"Takk! Rayyan akan cari Hana dia sayangkan Hana!!" lancar mulutnya melawan Raykal. Dia paling pantang apabila Raykal membuka mulut tentang Rayyan. Dia sangat percaya yang Rayyan akan tetap mencarinya tak kira ape jadi.
Raykal tersenyum sinis. Tangan menyelok poket seluar dan tarik krluar Iphone 11 pro. Dia menekan icon instagram lalu menyuakan ke muka Hana.
Terbuntang mata Hana melihat gambar Rayyan bersama perempuan lain sedang bercuti di Pulau Pinang.
"Tak tu bukan Rayyan, Rayyan Tak akan buat Hana . " laju air matanya meluncur laju. Dia tidak sangka Rayyan curang. Rayyan penipu.
.
.
.
Sorry guys dah lama menyepi and comment korang pun azwa tk balas2 lgi :'( i'll try my best untk reply semua comment korg and active wattpad blk.
So hari ni azwa nk tanya korg,
Class online korg ok tak cause azwa punya like hurmm tak tau nk ckp :') lgi3 azwa smbg ke form 6 and its quite hard for me huhuhu but azwa lega exam sem 1 extand hehehehe so share korg punya pengalaman onlime class dkt comment I'll read and reply one by one hehheehe
Enjoy this update
Xoxo
YOU ARE READING
GHS SERIES 2 | GOLDDES LIFE AFTER
Teen FictionSelepas kehilangan Hana yang tiada kesudahan, masing-masing membawa haluan sendiri. Tiada satu antara mereka yg menegur. Mereka membuat perjanjian tiada persahabatan seperti dulu. Semua mesti berpecah dan membuat hal sendiri. Rayyan membawa diri ja...