Mikor megszülettem, a családomnak hatalmas tervei voltak velem.
Egy nap ANBU tag leszek. Én leszek a lehető legjobb ninja konohában.
Legalábbis elég könnyen vázolták fel a helyzetet.Amikor bekerültem az akadémiára, rákellet jönnöm hogy az ANBU-ig igenis nehéz lesz az út. Vérrel és verítékkel kikövezve.
Az első napon bemutatkozások voltak. Ott volt Ő. Akiről olyan sokat hallottam.
Uchiha Sasuke ..
De engem nem nyűgözött le annyira. Arra koncentráltam hogy a legjobb legyek. Még ő nála is jobb.
Hivatalosan a riválisom lett.
Ahogy Uzumaki Naruto is.
Annak ellenére hogy lány vagyok, nem adtam fel a fiukkal a harcot.Alakváltás és árnyék klónok. Az első két lecke. Muszály, mennie kell! Hiába próbáltam olyan nehézkes volt.
Az edzés soran Iruka sensei látta a küszködéseimet, és oda jött segíteni.-Ne csüggedj. Menni fog csak legyél magabiztos. Most pedig vedd fel az én alakomat.
-Igenis!- a kézjeleket megformáltam és végre hajtottam a jutsut. -Milyen sensei?
-Hát..- Iruka sensei a fejét vakargatta es zavart mosolyt vágott. - Figyelj kicsit jobban a részletekre. Hiszen megy ez neked. Tudnod kell hogy a saját testeden hol vannak és hogyan a formák. -mondta majd elment. A háttérből láttam ahogy Sasuke megvető pillantást vet rám.
Ezt nem hagyhattam...Ja! A nevem Mizu Muraki. A szüleim elit ninják..
YOU ARE READING
Which One?
FanfictionAz akadémiára kerülve Mizu rádöbben, az Anbu-ba jutásik le kell győznie a 7 es csapatot. De vajon a fiúk nem terelik el a figyelmét?..