IV

360 18 0
                                    

Eljött a nap.
Koran felkeltem, rendbe szedtem magam. Kifésültem a hosszú fekete hajamat és felvettem a tiszta ruhámat. Fekete csizma, fekete alsó nadrag és mellé a trikómat.
Elindultam az akadémia felé, majd beültem a terembe. Azt mondták várnunk kell és majd jönni fog a tanárunk.
Volt időm gondolkozni. Vajon kik lesznek a csapattársaim?
Ha logikusak gondolkozunk, stratégia alapján akkor kell egy okos, egy lelkes, és egy harcos. Shikamaru, Kiba, Neji. Nekik örülnék is.
De ha a Hokage fejével akarok gondolkozni akkor pontszámítás alapján fogja össze állítani a csapatokat. Vagyis, mindenki kapott egy rangsorolást. Egy pontszámot. Nekem 52. Magas , de nem a legjobb. Sasuke 68, Shikamaru 63, és Neji 59. A listán én a 6.-ik vagyok. A csapatokat úgy rakják össze hogy  az erőviszonyok ki legyenek egyenlítve. Legtöbb és legkevesebb. Minden csapat 100 pontot kell, vagy többet  elérjen. A Senseiek nem képeznek pontot. Ha saját magamat veszem akkor valószinűleg nálam kevesebbet elérőket kapok. Érdekes lesz a csapat így.
Egy fél óra elteltével beérkezett egy magas, rövid fekete hajú férfi. Fekete öltözéket viselt, rajta fehér lepel, és kék öv. A szeme kék akárcsak az óceán. Izmos testfelépítésű, sármos, és egyben jóképű.
Könnyed, magabizztos léptekkel belépett a terembe, el kellet néznem mert éreztem hogy elvörösödöm.
Ekkor előhúzott egy papírt és elkezdte ...
-A nevem Yakate Haiko. De szólítsatok csak Haiko-san nak. Én leszek a 13.-as csapatért a felelős.- érezni lehetett a magabiztosságot a hangjában. Vele akartam lenni, az ő keze alatt tanulni. -Akik pedig velem lesznek...- éreztem az ideget a gyomromban. Én, hadd legyek veled! -  Keisuke Hatoro,Akashi Rin és Mizu Muraki. Kérlek titeket álljattok fel, és kövessetek hogy a részletekre rá térhessünk.
Szinte fel ugrottam olyan izgatott voltam. Elindultam a lépcsőn lefelé, a Sensei kitárta az ajtót és a bal kezével az utat mutatta.
Vajon ilyen érzés elit ninjának lenni...nagyon remélem.

Which One?Where stories live. Discover now