May pov*
Stătea lângă gardul scolii și ne uitam unul la altul. Avea un chip obosit și trist. Puteam să simt cât sufera. Mă durea inima, dar dacă ar fi prins nu mi-as ierta-o niciodată. Rupem contactul vizual și mă îndrept cu ceilalți spre mașină. Ajungem în parcare și vedem masina lui Tailer în parcare. Înainte de a urca in masina, Andy cu Mike se îndreaptă spre o cafenea, pentru ca Lily doarme la mine în seara asta. Mai arunc o ultimă privire spre locul unde stătea, dar nu mai era. Urcăm în masina, iar Tailer ne întreabă cum ne-a fost ziua. Am stat tăcută, cu privirea pe geam, arătându-i că nu am o dispoziție chiar bună pentru a vorbi. Așa că Lily începe să povestească, uneori făcând pauze întrebându-mă "nu, May?". Era enervant. Având în vedere că raspundeam mereu cu "Îmhî", trebuia să înțeleagă că nu am chef. Ajungem acasă și urcăm fără să mai zică nimeni nimic. Intrăm și o trag pe Lily direct în camera mea. Sigur Tailer ne-ar fi pus o grămadă de întrebări. Am stat întinse pe pat, în pijamalele pufoase, care sunt preferatele lui Lily, și am povestit. La un moment dat a deschis discuția de el.
- May, ce a vrut omul acela? Având în vedere că tot el te-a adus...
- Lily, chiar nu stiu. Te rog, puteți să incetati să mai vorbiti despre asta?! Sunt bine. Sunt aici acum.
- Bine, scuze. după 2 minute în care a fost liniște. Dar măcar era drăguț? Adică, vreau doar să stiu. spune nevinovată, eu uitându-mă la ea și bufnindu-ma râsul. Nu mai râde și zi! Era sexy?
- Da, Lily, era foarte sexy. Avea un abdomen... A zis că venea și după tine, dar n-a mai avut loc în masina.
- Ah, mama. Mi-ar fi plăcut, sincer. Dacă era sexy, veneam și pe jos. radem timp de 5 minute, iar după aceea Lily ma intreaba cu o expresie serioasa. A...?
- Da.
- Și... Ai simțit ceva? nu puteam s-o mint,1.e prietena mea cea mai bună,2.si-ar fi dat seama dacă mint.
- Da, am simțit. S-a purtat drăguț cu mine și am inceput să simt ceva pentru el.
- Vreau sa știu tot. Cum arată, ce vârsta are, tot.
I-am povestit absolut tot, era și șocată și cu un mic zâmbet pe față. M-a îmbrățișat când i-am zis ca am inceput sa-l iubesc. Sincer, mă gândeam că va reacționa diferit.
În următoarea zi este la fel, iesim din școală și ne oprim în dreptul porții. Îmi întorc privirea și era acolo, el. Arată la fel, dar de data asta purta un hanorac portocaliu și blugi negri.Mike pov*
Sunt îngrijorat pentru May. Nu prea vorbește decât cu Lily, în rest, cu nimeni. La finalul orelor, ieșim din școală și ne oprim în dreptul porții. Ma uit spre intrarea în școală să văd dacă vine Tailer, iar când îmi întorc capul spre Andy, o văd pe May cum se uită atintita într-un loc. Îmi întorc privirea și vad un om în portocaliu, purta gluga asa ca nu i-am văzut față. El e. Îi fac semn lui Andy, care se uita și el în acea direcție. Omul cu gluga începe să fugă, iar noi pe urmele lui. Îl urmărim până în cartierul vecin, unde scapă. Ne îndreptăm grăbiți spre apartamentul lui May, acolo unde stăteau fetele, Tailer, Luca și Damon. Se pare că Tailer i-a rugat pe cei doi să o însoțească oriunde, oricând.
May pove*
Aceste 2 săptămâni au fost un chin. Nu-i mai suport pe Lucas și Damon, ma însoțesc oriunde. Sunt mai rău decât Tailer. Este seară, stau cu Lily și ne uităm la televizor. Se pare că au dat o știre de ultimă oră. "Un om s-a sinucis, lăsând mesaj pe un perete: «Te iubesc! E timpul să te trezești.».". Imediat au dat poza cu fata bărbatului, iar eu nu mai pot să respir. Nu se poate! Nu! Nu e posibil asa ceva! De ce? Plâng în timp ce Lily se uita la mine speriată. Arunc cu telecomanda în televizor și urlu. Urlu de durere; de ce el? De ce a făcut asta? Arunc tot ce-mi apare în cale. Nu vreau sa accept asa ceva. Nu! Lily ma strânge în brațe și mă imobilizează. Nu ma lasa sa ma zbat, să arunc, să mai fac nimic, doar să plâng în hohote. După ce mă mai liniștesc din plâns, nu m-a întrebat nimic, cred ca si-a dat seama. Ne întinde și eu adorm instant. Eram prea obosită de la plâns, de la gânduri, nu puteam accepta ideea că el e mort. După o săptămână, a avut loc înmormântarea. Oameni pe care nu-i cunosc, se strânsese în jurul pietrei funerare. Imi curgeau lacrimi pe obraz și mă gândeam la chipul lui, la pielea lui, la vocea și cuvintele lui. După ce s-a terminat, mă îndrept spre casa. Mă tot gandesc la cuvintele lui: "E timpul să te trezești.". Ce vrea să spună prin asta? De ce a făcut el asta? Putea fi fericit. Poate că Lucy și cu mine am fost prea mult. N-a mai rezistat. După pierderea lui Lucy, i-a trebuit ani sa-si revină. Cred ca la mine n-a mai rezistat. Dar puteam pleca împreună, puteam schimba ceva. Nici nu observ ca se intunecase, asa ca ma grăbesc să ajung mai repede. De ce i s-a întâmplat lui? Atâta suferință. Cât să mai suporte? Mi-e dor de el, de zambetul lui, să ma strângă în brațe, să fie lângă mine. Iar imi curg lacrimi pe obraz. Nu pot înțelege cât de crudă a fost soarta cu el. Prima și cea mai mare iubire a lui s-a sacrificat pentru el, eu am fost ținută departe de el. N-a putut rezista. Iubitul meu. Te rog, întoarce-te. Te rog, să fie un vis urât. Nu-l luați de lângă mine. Nu vreau! În clipa aceea...
Îmi pare rau pentru Nethan, o să vedeți de ce a trebuit să moară.