May pov*
In schimb, în fata mea statea... Tailer. Of, nu. Aveam ora de sport. Mergem toti in sir indian (numai sir indian nu i asta) spre sala de sport. Ne oprim cu totii in fata vestiarelor, apoi ne impartim. Fetele in vestiarul lor, iar baietii in al lor, iar profu' in sala de sport, asteptandu ne. Ma schimb in maieu si in niste colanti stramti. Ma incalt cu adidasii, apoi ies din vestiar si ma duc sa ma asez langa cei care deja stau pe banca, deja pregatiti de ora. Ma asez langa o fata Tania. Destul de draguta, dar timida. O tot vad ca se uita la mine. Dar nu la mine mine, ci la... O Doambe. Mike sa te ia Dracu! Prostul mi a luat chilotii, iar acum comoara mea se vede prin colantii stramti. Vreau sa alerg spre vestiar ca sa mi pun un pulover sau o bluza de trening in jurul taliei, dar ma striga cineva. Era Tailer. Adica, profu'. Nu ma lasa sa plec din sala de sport. El macar a observat ce dezastru a provocat prostul ala? Sigur a facut o intentionat. Si ca tot vorbeam de lup. Uite l ca intra in sala de sport. Ma duc spre el si l imbrancesc putin cu umarul pentru a l indeparta de grupul lui. Cand observ ca baietii au plecat, ma intorc spre el.
- Ai facut o intentionat, idiotule! ma rastesc la el.
- La ce te referi, iubito? ma ia el putin peste picior, ranjind.
- Nu mai ranji, prostule. Uite ce ai facut! spun aratand discret la dezastrul provocat de el.
- O, frumoas o. Sa sti ca mie imi place mai mult asa. spune razand in coltul gurii apoi pleaca.
Ce tocmai s a intamplat? Baiatul asta e prost sau handicapat? A facut o intentionat, nemernicul. Ma duc inapoi in rand cu toti ceilalti colegi, la insistentele profesorului. Ne pune sa alergam 200 de metrii, apoi ne pune sa facem putina mobilitate. Fetele fac genoflexiuni , iar baietii flotari. Apoi pe noi fetele ne pune sa facem podul, iar pe baieti scandura. O Doamne. Cum sa fac podul fara sa se vada? La afergat am mai fofilit o eu, dar acum? Cine ma mai scapa? Ma duc incet spre domnul profesor.
- Domnu, stiti, pe mine ma cam doare burta. As putea sa nu mai fac exercitiul asta? spun eu zmiorcaindu ma.
- Sigur. radiam de fericire cand am auzit. Ca NU. apoi am simtit ca mi pica ceru n cap.
- Dar Tailer... incerc sa i spun ceva, dar nu mi da voie.
- Domnisoara, am spus nu. Va rog frumos sa intrati in rand si sa nu va mai permiteti sa ma tutuiti. deci il omor. plec uitandu ma urat la el. se vede ca vrea sa rada, dar vrea sa para impunator, sa si impuna respect. bine Tailer. o sa vezi tu.
Ma intorc in rand, unde fetele si baietii deja incepeau sa execute "ordinele". Fac exercitiul si ma rog sa nu vada nimeni. Tailer se uita deja la baieti cum fac flotarile. Se apropie de randul fetelor, eu care eram prima. Se apropie de ultimul baiat, dar nici macar nu s a mai uitat la el. Privirea lui era atintita spre mine. O Doamne. Cred c a observat. Se pune in fata mea si imi da peste picior, eu cazand. Toate privirile sunt atintite la noi. Ma ridica si zice.
- Ma duc s o ajut pe colega voastra cu rana de la picior. Ma intorc imediat. Pana atunci, baietii joaca fotbal, iar fetele volei. apoi pleaca tinandu ma de talie, nu stiu de ce pentruca nu aveam nimic. Prefate ca schiopatezi. imi sopteste,eu facand ce mi zice.
Intram in vestiarul fetelor si ma pune pe o banca. Se intoarce sa inchida usa, aruncand un ochi sa vada daca se mai uita cineva sau vine spre vestiar. Inchide usa si se pozitioneaza in fata mea.
- Cum ai venit asa la ora de sport? Daca te vedea un baiat? spune rastindu se, ne luindu si ochii de la dunga pozitionata intre picioarele mele.
- Nu e vina mea. Eu ti am zis sa nu fac exercitiul ala. Si pana la urma nu m a vazut nimeni. spun la fel de enervata ca si el. Nu te mai uita! zic, acoperindu mi zona cu ambele maini.
Rade si se apropie de mine. Ma ridica de pe banca si ma duce in dus. Raman putin uimita. Nu stiam ce vrea sa faca.
- Dati colantii jos! spune impunator de mi se ridica parul de pe ceafa.
Imi dau incet colantii jos, lasandu mi la vedere feminitatea. Inrosesc cand acesta se uita fix la ea si se linge pe buze. De parca ar vrea s o devoreze. Se apropie de mine si ma lipeste de peretele rece al dusului. Imi maseaza putin zona, eu incercand sa nu se auda gemetele, acoperindu mi gura cu mana. Rade putin in coltul gurii si apoi isi introduce un deget in mine. Dupa cateva secunde, il introduce si pe al doilea. Apoi pe al treilea. Durea, dar era si placut. Tailer se apropie de urechea mea si mi spune:
- Sa nu tipi, bine? eu dand afirmativ din cap.
Da drumul la dus si l pozitioneaza la intrarea in mine. Il da la maxim si strig atat de tare incat Tailer imi pune mana la gura. Il baga in mine si simteam ca mor de placere. Fiind mic si dreptunghic, capatul dusului intra lejer in interiorul meu. Se mai joaca putin cu dusul in interiorul meu, apoi il stinge, se departeaza de mine si inainte sa plece spune:
- Alta data sa nu mai uiti sa ti iei lenjeria cu tine. si iese din vestiar.