Bölüm 1:Başlangıç

Eğlenceli Bir Yolculuğa Hazırmısınız ;)
...
2014 Yılı Haziran başlarında Yasin,Mehmet,İsmail,Buğra,Alper hep beraber buluştuk ve bir lokanta da yemek yemeye gittik.Yemek yerken Yasin konuya hemen girdi;
Yasin
-Beyler Antalya da büyük bir iş var bu yaz Antalya dayız dedi.Çünkü ünlü iş adamlarından biri olan Martin Alex tatil için Antalya ya gelicek ve yanında İstanbul daki yeni işinin projeleri ni getirecek.Ayrıca bu projeler öyle küçük projeler değil milyon dolarlar değerinde büyük bir iş.
Yer ayırttığı otel de şimdiden güvenlik hazırlıkları başladı, fakat bir şey hariç kat güvenlikleri.Yapmamız gereken şey gizli bir şekilde Ankara Hükumetin adına gönderilmiş bir gazeteci gibi kılık değiştireceğiz.
Sonrasını biliyorsunuz zaten tereyağ dan kıl çeker gibi halledirsek hepimizin milyondolarlık serveti olabilir,dedi.

Yasin;
-Benle bu işe giricek olan var mı dedi.
Önce biraz tartıştık ama İsmail in sayesinde bu işe girmeye karar verdik.

İsmail ;
-Beyler hadi sonra yemek yeriz şu işi bi halledelim Londra da kahvaltı Paris te akşam yemeği yeriz dedi.
Hepimiz masadan aniden kalktık Yasin masaya bir zarf bıraktı ve 2 Haftamız var 2 hafta sonra Mehmet in galeride buluşuyoruz ona göre hazırlıklarınızı yapın dedi.

Silah vs. işleri benim.

Mehmet 6 kişilik siyah ağır zırhlı bir araç ayarlamaya çalış.

Buğra,sen pek fazla hazırlık yapma sadece çantanı hazırla gerisini biz halledicez.

Yasin sen de bu hafta son hastalarını kabul et ve polikinliği kapat.Sende çantanı hazırla yeter diş tedavisi için lazım olan malzemeleri Antalya dan alırız o yüzden hiç bişeyi alma dedi.

Alper beni iyi dinle dedi sen bizim Jokerimiz sin o yüzden sen bize lazımsın sadece çantanı hazırla ve Berke nin yanına git o sana geçici bir ev ayarlar dedi.

Son olarak Berke abi en öndmli iş senin sen bize Antalya dan ev ayarlamaya bak büyük korumalı ormanın içinde zor ulaşılan bir yerde olursa bizim için iyi olur yapıcağımız iş tehlikeli çünkü ayrıca evin etrafına sık sık gizli güvenlik kameraları döşettir ki geleni gideni bilelim hazırlıklı olalım dedi...

İsmail
-Var mı eklemek istediğiniz bir şey dedi
Bizde şu anlık yok olursa konuşuruz dedik.
Lokanta dan çıktık 2 hafta diye bağırdı İsmail ve hepimiz arabalara binip ayrıldık...

{İçinden ne geliyorsa yoruma yazabilirsin önerilere açığız...📝📖}

Kanlı paralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin