EP 1(KAWIN LAGI)

1.5K 74 5
                                    

Haii selamat berkenalan... and this is first story from me about bright and win...anyways dorang memang cute sangat..tengok 2gether series memang ship gila ngan dorang and another one couple is mewgulf..aku memang suka gila ahh ngan dorang mew daddy so hot with baby gulf..wait for me..aku akan keluarkan segala imaginasi aku yang sungguh tak terkira ehehe...sorry ye kalua aku buat cerita ada Bahasa Indo sikit..sbb aku penggemar baca wattpad vers indo ehehe.

Don't forget too vote and comment..

#brightwinlover

#mewgulflove

Main Aktor

Daniel Bright suppasit

Jhonny Win kanawut

Alex Mew Suppasit

Ethan Gulf Kanawut

#FLWSB EP 1#

Di pagi yang indah ini bersama seorang lelaki yang manis masih lagi bergelung dengan selimut dengan sangat lena. Muncul lagi sorang laki yang manis yang agak mengerutkan keningnya kerana melihat win anaknya masih lagi bergelung dengan selimut yang bercorak kelinci dan carrot.

"win!!!...".jeritnya mama win iaitu gulf yang sedang menarik selimut anak tunggal nya itu.

"maaaa...win masih ngantukk maaa!!".katanya sedikit teriak kepada Gulf. Gulf tidak mengendahkan dirinya dan terus menugutnya.

"okey baik..tidur lah sepuasnya... mama akan membakar semua patung kelinci dan juga patung carrot mu ya sayangggg".kata gulf dengan senyuman jahatnya itu dan terus anaknya win membulatkan matatanya lalu bagun memeluk mamanya sebelum pergi meninggalkan biliknya.

"iya iya win udah bagun kok..jangan gitu sih ma..tak kesian ke win kumpul banyak banyak mama malah bakar semuanya".kata win yang mula membuat muka comel plush plush gituhh biar mamanya gak marah.

"wahh..baru kene ugut sikit dah macam ni...iya iya mama gak bakar kok.. pergi sana siap siap mandi dan terus sarapan mama udah siapkan makanan untuk kamu".kata gulf lalu menolak anaknya yang berbau itu masuk kebilik air di dalam bilik win. Win hanya mengikuti apa ang disuruh oleh mama nya.

Selang beberapa minit win turun dengan pakaian baju lengan panjang berwarna pink dan seluar jean berwarna hitam semakin menampakkan kemanisannya duduk di meja makan menunggu gulf. Gulf yang melihat win terus tersenyum lalu meletakkan makan di hadapan win dan terus win makan makananya. Gulf yang berada di depan anaknya sesekali melirik arah anaknya.

"ermm..win, mama mau nanya sama kamu".kata Gulf gementar yang memandang win yang berada di hadapannya.

"Tanya aja mama...kok gementar banget sih..kanapa ma?".kata win lalu memandang mamanya dan sambung makannya.

"kalau mama....kawin lgi boleh gak?".kata gulf sambil melihat anaknya yang masih makan di hadapannya.

"eohh..Cuma itu..kawin aja ma- APA! MAMA MAU KAWIN?!!!". Kata win dengan santai lalu melebarkan matanya terkejut dangan apa yang diucapkan oleh mama nya itu. Gulf sudah menutup telinganya apabila win menjerit.

"ihhhh...brisikk tau enggak".kata gulf lalu melanjutkan makanya.win berhenti makan dan memandang mama nya dengan erti tidak bias percaya.

Win tahu mama nya itu masih terlihat muda walaupun umur nya udah menjemput ajal...jahat bener sih win...masih cantik sexy bohai lagi gituh kalau di goyang pinggulnya.Tapi kawin lagi apa-apaan itu, malah win enggak tahu siapa calon daddy nya itu.

"mama benar ingin kawin lagi, siapa orang nya kok enggak dibilang win jugak enggak kenal sama orangnya?....apa pekerjaannya? Kaya apa enggak?..kenapa dia mahu kawin sama mamaku yang sexy ini...aku enggak mahuuuuuuuu!!!!!!!". Kata win  sambil bertanya macam macam dan membantah keinginan mamanya.

Gulf sudah tahu kalau berakhirnya begini jika tanya win tentang dia ingin berkawin lagi. Gulf menghela nafas dan memandang ke arah win yang mukanya yang terkejutt berukk.

"win tenang dulu bisa enggak.. mama Cuma Tanya aja kan, kok kamu balas kayak orang gila sih...iya mama mintak maaf kerana mama enggak beri tahu kamu dulu siapa orangnya dan dia kayak gimana orangnya...Tapi mama mahu bawak kamu jumpa dengan calon daddy mu itu....- win mahu membatah tetapi di potong oleh gulf

"Please win, mama harap kamu terima ya...mama itu kesepian win sejak papa kamu meninggalkan mama, mama jadi sunyi hikss...".kata gulf dengan tenang lalu tiba tiba menagis kerna teringat tentang suaminya dulu iaitu Sam Earth Pirapat suaminya dulu yang meninggalkan dirinya dalam kemalangan ketika win berusia 17 tahun.

Kalau udah kayak gini win mah apa tuh. Win juga sedih bila mamanya sedih dia enggak mahu sesiapapun menyakiti hati mamanya. Dia enggak bisa melihat mamanya bersedih dan murung dalam waktu yang sama.

"okeyy I will let you do what you want mama, win juga akan ikut mama jumpa calon daddy ..win enggak akan halang jika mama rasa bahagia, win juga turut rasa bahagia...maafkan win ya mama?".kata win memeluk mamanya dan menerima keputusan mamanya.

"mama maafin kamu, terima kasih ya win...mama itu sayang baget ama kamu win, mama janji akan membuat mu bahagia dengan keputusan mama okey".kata gulf lalu memeluk win anaknya kembali.

"mama..udahh yah..win mau makan laparr nih".kata win kepada gulf dan gulf terus mengangguk sejutu lalu mereka berdua kembali sambung makan bersama sambil bergelak ketawa. 

Bersambung...... 

harap korang terhibur dan suka

vote and comment..

Win : HEH LOO!! *jerit*

Aku: ihh apaan sih mau apa kau hah!! *terkejzutt*

Win: Lo kan yang bikin mam gua kawin lagi!!

Aku: yah suka suka gue lah werkkkkk *lariiiii*

Win: HEH ANAK DAKJALLL !!...*kejarr*

Gulf: Anak siapa nih sila ambil yahh, saya enggak kenal...*berlalu pergi*


Fallin Love With StepBroWhere stories live. Discover now