EP 4(WIN SEBEL)

914 55 0
                                    

#brightwinlover

#mewgulflove

Main Aktor

Daniel Bright suppasit

Jhonny Win kanawut

Alex Mew Suppasit

Ethan Gulf Kanawut

#FLWSB EP 4#

# Fakulti Hukum #

Seorang lelaki yang jelita dan tampak manis iaitu Jhonny Win Kanawut sedang duduk dikantin bersama dua orang rakan jelitanyanya iaitu Gun Attapan dan Toptap Chinvetti.

"Wihhh temen-temen aku mau curhat nihhhh".kata Win membuat muka unyu unyu alah penyu kepada gun dan toptap.

"wihhhh najisss".kata mereka berdua senrentak yang melihat win membuat muka comelnya.

"ihhh kalian ini teman aku apa enggak sih teman sendiri dikatan najis...ishh dedek sebel sama kalian".kata win yang mula membuat muka merajuk mulut muncung lima senti kedepan.

"alulululu maaf yah ...udah deh jangan ngambek lagi nanti hilang manisnya"kata gun membujuk win.

"iya win nnt aku traktir kamu yah kita pergi ke warung Pak Jamil beli martabak manis okeyy".kata toptap yang membujuk win dengan makanan. Dan untuk pengetahuan kalian selain patung carrot dan kelicin win itu doyan makan.

"janji yahhhhh".kata win dengan semangat apabila toptap ingin mentraktir dirinya.

"giliran traktir terus okey aja dasar kelinci gembul".kata gun. Win hanya tersenyum menampakkan dua batang gigi kelincinya.

"iya winn..nah sekarang cerita sama kita berdua lo mau curhat apa".kata toptap menatap win dan gun yang menganggukkan kepalanya.

"hmmm..mama gue mau kawin lagi".kata win dengan lemah. Gun dan toptap hanya memandang pelik kerah win.

"loh emangnya mama kamu mau kawin sama siapa win?",tanya gun kepada win

" emangnya kamu kenal sama calon suami  mama mu?".tanya toptap kepada win juga.

"itu sih gue jugak enggak kenal sapa om yang mahu kawin sama mama ku itu...kata mama hujung minggu nanti aka nada makan malam bersama calon suami baru mama".jawab win yang sedang kuat berfikir siapa orang tersebut.

"habis itu lo setuju ama mama lo?" Tanya toptap lagi. Win hanya menganggukkan kepalanya dang menghela nafas panjang.

"udahh ahh jangan stress mulu ehh kita lagi enggak ada kelaskan sampai sore...yukk pergi ke café langganan kita".kata Gun yang memberi saran kepada win dan toptap untuk pergi ke café lepak bersama.

"yukkk aku setujuuuuu".kata win bersemangat kembali dan terus berdiri. Gun dan toptap agak terkejut dengan perubahan kelinci ini yang tadi murung terus kembali ceria. Mereka bertiga terus bergerak pergi meninggalkan fakulti menaikin kereta masing-masing.

#After 15 minit#

Merekabertiga sampai di café tersebut. Mereka bertiga itu selalu banget lepak di sana sampai pemilik café itu sudah kenal mereka dengan baik. Mereka duduk di tempat yang agak jauh daripada keramaian agar mudah untuk mereka berborak dengan bebas.

"wahh lagi seneng yah nong-nong manis ini. Okey apakah pesanannya seperti biasakan?".kata pemilik café tersebut iaitu Singto. Mereka tersenyuM lalu menganggukkan kepala.

"Terima kasih yah Phi sing..tau tau aja sih apa yang kami mahukan".kata Gun yang mengucapkan terima kasih.

"enggak usah terima kasih kamu bertiga adalah pelanggan yang istimewa di café ini kok".kata Singto lalu beredar dari situ.

" Ehh..gue mau ke tandas dulu ya".katawin dan terus gerak pergi ke tandas. Setelah selesai win berjalan sambil membetulkan bajunya dan tidak memandang hadapan dan hasilnya.

Brukkkk..Brakkk...

Win terlanggar seseorang dan yang pastinya dia terjatuh dan baju nya kotor akibat air yang ada di lantai tandas. Win benci akan situasi ini kerana bajunya kotor dan itu air kotor.

"HEHH!! LO MATA LIAT LIAT DONG...MAU JALAN YANG BENER DONG!!".marah win melihat lelaki yang di langgar sama sekali tidak membantu dan hanya memandang sekilas dan berlalu meninggalkan win.

"anak setan yah..udah langgar enggak nolong lagi main pergi aja".kata win berdiri lalu menuju kearah meja rakanya.

"idih winn baju lo kenapa tuh".kata toptap yang terkejut melihat baju win yang sangat kotor begitu juga dengan gun.

" ishh gue sebel..tadi gue jatuh dilanggar sama cowok, lalu baju gue basah kerana jatuh dilantai dan lebih parah adalah lantai itu mempunyai air kotor ishhh".kata win yang terang dalam keadaan marah.

"udah gue pulang dulu ahh...makanany sama lo berdua aja nih..nih duit buat makanan ku".kata win lalu meninggalkan kedua temanya yang menggeleng kepla melihat win.

Bersambung....

you love it 

Vote and comment

tanyaje apa yang kalian suka dan kalian mau okehhh

bye bye semua *lambaian cantikkkk*

Fallin Love With StepBroWhere stories live. Discover now