6. BÖLÜM

146 112 3
                                    

Bana kimse zarar veremez diyordum kendi kendime çünkü buna inanmak ve korkmak istemiyordum. Bu sözlerle kendimi yatıştırmaya çalışıyorum. Sanem'i nasıl kurtarabilirim benim peşimdeki belirsiz insan kim ? Kadın mı erkek mi ? Bunların acilen cevaplarını bulmam lazım yaşım da küçük ki bir dedektif tutayım şuan sanki dört duvar arasında kalmış gibiyim. Ne yapacağını bilmeyen sefil gibiyim. Kim bana yardımcı olacak kim benim arkamda duracak benden önemlisi Sanem'i belirsiz adamdan kim kurtaracak. Oysaki ben okul başlamadan önce çok heyecanlıydım bu olayları yaşamamam lazımdı. Çok çaresizim çok. Anneme söylesem yani bilmiyorum babama söylesem onu hiç bilmiyorum kendi başıma polise gitsem mantıklı olsa da annemgil bunu öğrenirse kızarlar. Düşünüp düşünüp duruyordum bu meseleyi nasıl biter Arslan nerede Sanem'i kaçıran kişi Arslan mı ? Önümüzde çok soru var ve ben bunları tek başıma bulabileceğimi sanmıyorum. En önemlilerinden birisi de Sanem'e zarar verirse ne olacak. Ben odama geçtim bu olayı düşünüyorum hiç birşeyin farkında değilim sanki zaman durmuş gibi ve benim kafam da durmuş gibi. Herşey zamana bağlı ve bende bunu biliyorum. Belki Sanem'i kaçıran beni arar mı diye düşünürken telefonum çaldı. Belki de kafamda düşündüğüm şey. Telefona baktım gizli numara yazıyor. Ben de açsam mı açmasam mı diye düşünürken telefon kapandı o an telefonu açmadığım için çok pişmandım inşallah tekrar arar düşüncesiyle bekliyordum. Bir, iki saat geçti baktım çok geç olmuş. Tam yatacakken yine telefonum çaldı bu sefer bir kere çalınca hemen elime alıp açtım. Ses çok boğuktu ve çirkindi.
                     ~•~•~•~•~•~•~•~
CAN: Alo
BELİRSİZ: Şuan yanımda kim var tahmin edebiliyor musun lanet olası çocuk.
CAN: Hayır ama tahmin ettiğim kişi olmasını hiç istemiyorum.
BELİRSİZ: Sesini duymak ister misin peki hah hah hah
CAN: Evet lütfen sesini duymak istiyorum
BELİRSİZ: Ama çok kısa
CAN: Tamam söz
Alo Can Can benim tanıdın mı beni
                      ~•~•~•~•~•~•~•~
Ses bir yandan tanıdık geliyordu ama çıkaramamıştım bir daha sordum sen kimsin diye o da aynı şeyleri yine söyledi ama bir türlü ismini söylemiyordu. Bende ismini sorduktan sonra üzülerek ismini söyledi.
                     ~•~•~•~•~•~•~•~
ARSLAN: Can benim lütfen beni kurtar lütfen herşey için özür dilerim.
CAN: Arslan s-s-sen-sen Arslan sen misin ?
ARSLAN: Can evet benim lütfen kurtar beni
CAN: Arslan peki Sanem Sanem nerede
ARSLAN: Sanem şuan çok iyi merak etme ama nerede olduğunu söyleyemem çünkü yanımdaki insan duyarsa ona da zarar verebilir.
CAN: Sen söyle ben hemen gidip alacağım onu.
ARSLAN: Bizim evde çabuk ol git al onu çabuk ol ona çok iyi baktım ama elimden bu kadar geldi şuan ben onun yanında yokum onu yanına al ve hiç bırakma koru onu
CAN: Sen ne demeye çalışıyorsun
                "Dıtdıtdıtdıtdıtdıt"
CAN: Alo alo Arslan beni duyuyor musun ?
                    ~•~•~•~•~•~•~•~
Allah kahretsin telefon kapandı ve ben koşarak gece yarısı evden çıktım direk Arslan'ın evine gittim kapıyı çaldım hizmetçi gibi giyinmiş bir kadın açtı kapıyı. Bende vakit kaybetmeden Sanem burada mı diye sordum o da evet burada dedi ve Sanem'i getirmesini söyledim acilen hizmetçi Sanem'i yanıma getirdi. Sanem koşarak bana sarıldı.
                     ~•~•~•~•~•~•~•~
CAN: Şuan sarılmanın vakti değil Sanem seni bulduğuma çok sevindim ama gitmemiz lazım.
SANEM: Neden acele ediyoruz Can.
CAN: Bizim eve gidelim hemen anlatacağım herşeyi
                     ~•~•~•~•~•~•~•~
Bizim eve koşarak gittik önce Sanem bana herşeyi anlattı. Arslan'ın onu kendi evine götürdüğünü ve herşeyi yedirdiğini harika bir şekilde baktığını söyledi. Arslan'ın Sanem'i çok sevdiğini söyledi. Bende bunu biliyordum zaten. O anlattıktan sonra sıra bana geçti ve ben anlatmaya başladım. Arslan'ın kaçırıldığını ve o belirsiz adamın bizi de takip ettiğini söyledim. Sanem çok korktu ağlayarak bana sarıldı ve neden bütün belalar bizi buluyor diye mırıldandı. Bende onun korkmaması için rahat olması için şuan korkmak yerine Arslan'ın nerede olduğunu düşünmemiz için ona öğüt verdim. O da sanki biraz da olsa korkusu geçmişti ve tamam dedi. Artık sabaha kadar düşünmeye başladık sabah okula gitsek mi diye de düşündük ama gitmemiz tehlikeli olur diye vazgeçtik. Gün boyunca evde oturmak daha güvenli olur diye okula gitmekten vazgeçtik. Artık tek odak alanımız Arslan idi.

SORULAR;
1.SORU= Arslan bulunabilecek mi ?
2.SORU= Arslan gerçekten kaçırıldı mı yoksa tuzak mı kuruyor ?
3.SORU= Can ve Sanem bu olayı başka birilerine (polis, anne, baba) vs. anlatacak mı ?

                6. BÖLÜM SONU

HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin