Bölüm 1

17 3 1
                                    

arkama baktığımdaki şaşkınlığım umarım yaşlı gözlerime yansımamıştır.umarım nolurya hadi bee.arkamdaki bizim okulda(11.sınıf)cenk olunca n yapacağımı bilemedim.gece gece ağlarken onu görmeyi beklemezdim.konuşmuşluğumuz olmadığı için mesafeli davranmam en iyisi.ayrıca ne işi var burda.her halde kızlardan sıkıldı mola vermek için geldi o sıra gördü .d . arkamı döndüğümde bir şey demedik ikimizde sessizliği bozmam gerektiğini düşündüm ve 'bir şeymi diyicektin?' dedim sesim nolur düzgün çıksın gözlerimdeki yaşlar kurumuştu umarım kendilerini pek belli etmiyorlardır.biraz bekledikten sonra gözlerinden okunan tedirginlikle 'iyimisin?' dedi.he cenk çok iyim g*tümde havai fişek patlıyo eğleniyorum allahım ya 'İyim.'dedim bi süre bana baktı sanki doğruluğuna kontrol edercesine sonra bişi demiyince 'ne dikiliyosun orda!bişi demiceksen hadi güle gülee(sonunda itici şekilde gülümsememi takındım.)' bu sefer beklemeden 'ela karşında çocuk yok iyi olmadığın her halinden belliayrıca sen insanları kırmamak için çaba gösterirken beni terslemen iyi olmadığını ele veriyor.'dedikten sonra çarpık bi gülüş sergiledi ama tabikide düşmüyoruz çünkü o kızlarla sadece takılırdı ve asla sevmezdi ayrıca her gün farklı kız.tabi okulda yakışıklılığı için önüne bakireliğini sunan onca kız olunca çocukta napsın ve bunları düşünürkencevap vermediğimi hatırladım ve hemen cevabıma koyuldum 'bak cenkciğim,okulda bir kez bile konuşmuşluğumuz yok yani şimdi bana iyimisibn diye sorcak en son kişi sensin iyi olmıyabilirim evet zaten insan her an iyi olamıyor.sen hadi bekletme kızları' diyip ayaklandım.yanından geçerken yüzüne bakmadan gittim.eve doğru yürürken kendi kendime düşündüm acaba cenkte birini gerçekten sevmişmidir diye belkide sevdiği ve yara aldığı için hiç bir kızı sevmiyodur..ay banane ne halt ederse etsin ben ona fizikseli için kendimi sunan kızlardan değilim kimseyede olmam.bi kişi hariçç!herman tommeraas.bak yine o yüzü aklıma geldi ve imkansızıma bi kahkaha patlattım..

 cenk'in ağzından..

'cansu kızım saçmalama ne demek gece sevgilime gidicem ya?!' 'gitmicem abicim kalıcam' cansunun sevgilisi keremi ilk tanıdığım günden beri bi türlü sevemedim.cansu benim tek kardeşim.ona zarar gelmesin diye etrafına bir çok duvar ördüm kendi ellerimle ama kereme işlemiyordu o ssikik duvarlar.cansu hala kıyafetlerini çantasına tıkıyodu.evet koymuyodu heycandan hepsini tıkamıştı.annemle babam yuurt dışına taşındığından beri cansuyu her şeyimden önce ilk sırada görev benimsemiştim.onu korumam gerekiyodu.etrafta bir çok kötü erkek vardı ve bende öyleydim diğer kızlara evet ama ne yapayım..cansu ailemizin yokluğuna alışsada onları içten içe özlüyodu bu belliydi ve ben o boşluğu hep doldurmaya çalıştım.cansu hazırlanmaya devam ederken konuşmam gerektiğini anladım'bak cansu'm  sana zarar gelmesini asla istemem ve buna izin vermem,veremem.biliyosun keremi sevmiyorum ama senin sevgin gözlerinden belli bu yüzden karışmıyorum.ama bak geri dönemeyeceğin hatalar yaparsan çok pişman oluruz.ve o piçi öldürürüm cansu.bari sizle birlikte ecede gelsin aklım kalmasın.olurmu güzelim?ayrıca her aradığımda anında açılcak o telefon yoksa hemen gelirim bilirsin'dedim ve gülümsedim.'off abiii neyse gelsin bakalımm açarım açarım söz'diyince alnına öpücük kondurup çıktım.ah cansum ya seni korumaya çalışıyorum şurda görmüyomusun bee.hava alsam iyi gelecekti. sahilde yürürken gökyüzüne bakan kızı gördüm.bu bizim okuldaki elaydı 9lardan.bu saatte ne işi vardı bu kızın yalnız burda saaten haberi yok herhalde..3tü.gökyüzüne bakarken korkmasın diye arkasında bekledim bi süre kendi döndü  bi süre sonra ilk şaşırdığı belliydi ağladığı gözlerinden.iyiyim desede inandırıcı değildi.ela iyi bii kızdı.saygılıydı ve insanları kırmaktan çok korkardı bu belliydi ama yeri gelince gerçekten çok sinirleniyordu ve bu zamana tanık olmuştum.beni terslesede onu yalnız bırakma lüksüm yoktu bu saate onca sarhoş adam varken.abilik iç gücüsü işte.. eve giderken takip ettim arkadan bi süre sonra kendi kendine kahkaha attı ve bu kızın normal olmadığına emiin oldum.acaba ne düşündüki.eve girince geri dönerken cansuyu aramadığım aklıma geldi aceleyle görüntülü aradım hemen açtı küçük kardeşcim korkmuş demek gelmemden.d karaoke yapıyodu üçü ece cansu ve o çocuk.


'eğer bana inanırsan..'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin