berkay bana gülümseyerek baktığında ben ne gülüyosun dercesine bakışlar attığım bir şey demiyince kulaklığımı çıkartıp "berkay ne gülüyosun be?noldu."dedim "karnın,sabah bir şey yemedinmi sen?"doğru ya sabah 6da bir şey yemek aklıma gelmemişti.karnımdan gelen sesle aniden elimi karnıma koydum ve berkay en sonunda kahkahasını tutamayıp gülmeye başlıyınca utancıma yenik düşerek bakışlarımı yere sabitliyerek kendime sövmeye başladım.berkay kolumu çekiştirince yüzüne baktım ve kafeteryaya geldiğimizi farkettim.doycacaktım sonunda teşekkürler berkacığım demek yerine gülümsemekle yetindim.gülüşüme karşılık vemeden girdi kafeteryaya bende peşinden girdim."ela sen otur ben atıştırmalık bir şeyler alıp gelicem." benim yüzümden burda olduğğumuz için ona yıkmak içimi rahat ettirtmezdi,"berkay sen bekle ben alıyım lütfen hem benim midemin suçu hepsi .s" "ela saçmalama şuraya geçip beklermisin lütfen hadii" ikna olmiyacağını belli eden gözlrine bakıp boş sandalyede onu beklemeye başladım.telefona baktığımda saatin 7ye geldiğini gördüm.sadece bir saattemi bu kadar yoruldum diye düşünürken elinde iki tane tost içecek ve bir kese kağıdı ile gelen berkayın ilgi ile bakan gözlerine gülümseyerek teşekkür ettim. "istersen bunları alıp deniz kenarına gidelim ama terlediysen hasta olursun." diyince trlemediğimi farkederek "yok yok terlemedim,iyim hadi gidelim hem burası bunalttı beni." dediğimde deniz kenarına yol almıştık.oturduğumda tostu kaşarlı aldığını farkettim "karışık alsaydım miden bulanır diye düşündüm."diyince "kaşarlıyı daha çok seviyorumm."diyip gülümsedim. sessizliğin ardından konu açmak için "saat 7 olmuş 1 saat yürümüşüz anca karnım o kadara izin verdi üzgünüm ayrıca bugün için çok teşekkürler.yedikten sonra ben eve gidip hazırlansam iyi olur." dedim tosttan kopmayan kaşarla uğraşırken."ne demek istediğin zaman gelirim.seni ben bırakırım eve."yok artık daha neler eve bııraksaydı çok olurdu bi gün için."berkay eve kendim gidebiliriimm.bu kadar zahmete girmen yeter gerçekten çok teşekkür ederim" diyince elindeki kese kağıdını uzattı.ay inanamıyorum içinden izmir bombası vardı 5-6 tane.uzun zamandır yemiyordum ve gerçekten özlemiştimm. "berkay sana inanamıyorum.unutmamışmıydınn.çok çok sağğol ya."derken mutluluğum resmen her halimden belli oluyordu ve sabırsızca bir tanesini elime alarak ağzımla buluşturduğumda berkaya içimden binlerce kez teşekür ettim.ağzımdakini yutmaya çalışırken ağzımın her kenarının çikolata olduğuna emindim ve berkaya baktığımda bnle aynı durumda olunca ikimizde gülüşümüze engel olamadık.çok tatlı görünüyoduu."berkaayy çikolata canavarı oldukk sayende" "al hadi ela utanmana gerek yok." ikinci için keseyi defalarca kez keseyi uzatsada reddetmeye çalışıyodum."tamam alıcam ama bana öyle bakma." dediğimde elimi keseyi attım ve aldım."tamam tamam bakmıyorum." ve yine başlıyordu çikolata şelalesi.berkay gülmemek için dudakları morarana kadar bastırırken "gülmeee!" diyişimin ardından ona bakınca benden pek bir farkı olmadığını gördüm ve bende gülmeye başladım.ikimizde birbirimize gülüyorduk en sonunda peçete almayı akıl edip berkayda bir tane uzatı p ağzımı temizlemeye koyuldum.sanırım uzun zamandır mısır gevreği ile kahvaltı yapmaktan sıkıldığım için bu değişiklik bana iyi gelmişti.kalkmaya çalışırken bacaklarımı hareket ettiremediğimi farkedince "berkayy bacaklarım yok."dedim ani bir refleksle.ela bacakların nasıl olmaz aptal kız uyuşmuş işte ne abartıyosun diye kendime içten içe kızarken berkay karşımda karnını tutarak kahkaha atmaya çoktan başlamıştı."hayır yani çokta komik bir şey yok ortada neden bu kadar güldün anlıyamadım.ayrıca yani olabilir bacağımın uyuştuğunu anlıyamamış olabilirim yani.korkmuş olabilirim ani şekilde.GÜLME BU KADAR YAĞĞ!" dedim en sonunda "tamam tamam sustum.evet zaten hepimiz bacağımız uyuşunca bacaklarımız yok diye bağırırız yani haklısın sende laf yok ela" gülüşüyle ani tepkjilerime biraz etmem gerektiğini anladım. uyuşukluk geçince kendimi kayalardan aşağı bırakıp ayaklarımı yerle buluşturdum.berkayda yanıma gelince "berkay tüm her şey için çok sağpol hadi görüşürüz" "Görüşürüz ela.." diyip ters yönlerde yürümeye başladık.Kulağıma kulaklığımı takıp düşüncelerimi şarkı sözleriyle içimde hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'eğer bana inanırsan..'
Novela Juvenilherkese sellaamm bu benim ilk hikaye deneyimim,umarım okunur .d :c