Bölüm 3

7 3 0
                                    


'evet,hatırlıyorum ela'yı ayrıca çok değişmişsin.'dedi.uzattığı elini sıkarken 'teşekkür ederim,zamanla değiştim biraz da sen değişmemişsin pek.'kızım ela bbunu demene ne gerek vardı sanane değiştiyse değişti diye kendime içten söylenirken berkay elini ensesine götürüp gülümsedi.yanımıza bir çocuk geldi formasından belliki berkay ile aynı takımdaydı ve berkay'a maçın başlıyacağını ve gelmesini söyleyip gidince berkay bize dönüp 'ben maça gidiyorum okul çıkışı müsaitseniz buluşup bir yerle gidelim?' diyince doğu hemen atılıp 'tamamdır berkay ben seni bulurum çıkışta gideriz' berkay bize görüşürüz diyip gidince hıhı görüşeceğiz diye mırıldanmam ve doğuyu çimdiklemem aynı anda olunca doğu 'ay nopuyosun beeğğh yengeçmisin kızım sen ne kıskaçlıyosun!'diye bana söylenirken 'doğu acaba benden izin aldınmı da tamam diyosun yaa?bi sor bana gelcekmiyim bi sor istiyormuyum ne şero arkadaşsın sen yaa' doğu anında ' tabiki gelceksin ve istiyosun' cevabımı gecikmedi.şaşırdıkmı?hayır tabikii.ulan doğu yaktım çıranı senin ben diye söylenerek maçı  izlemeye devam etmek için salona giderken bize doğru gelen duru'yu gördüm 'doğaçı gördünüzmü?' sesi endişeli geliyordu.doğaç duru'nun sevgilisi hep dipdibeler çifte kumrucuklarr. 'yoo görmedik yanında değilmi?' dedim hemen. 'hayır ela beni aradı duymadığım için açamadım ve mesaj atmış -seni çok seviyorum- diye ve geri aradım defalarca kez ama ulaşılamıyo annesini aradım bilmediklerini söyledi korkuyorum 1 saat falan oldu telefonu hep kapalı doğaç asla kapatmaz ela telefonunu kokuyorum..' diyip titrek bi nefes verdi.gözleri dolu doluydu bende endişelendim ama ona belli etmemeye çalışarak gülümsedim ve koluna elimi oydum 'duru merak etme buluruz.sen okulda dikkatlice aklına gelen yerlere bak dila ile ben diğerlerine anlatıp arıyacağız ve bulcağız doğaç'ı merak etme sen ama okuldan çıkmayın siz tamammı?' diyince kafasını salladı ve dilayı çağırıp bakınmaya gittiler biz konuşurken doğu farketmeden gitmiş diğerlerine anlatmış olanı bana doğru gelirken hepimiz belli noktalara dağılıp arıyacaktık ben mert ile okul yanındaki sahile gitmek için hızlıca yürürken ikimizde konuşmuyorduk.açıkçası bende korkmaya başlamıştım duru ile doğaç 5-6 aydır birliktelerve gerçekten çoğu kişiyi kıskandıracak türden bir aşk yaşıyorlardı.haklıydı bence duru bu kadar severken endişelenmesinde ama eminimki doğaç'Inda bu duruma geçerli bir açıklaması vardır.mert çalan telefonunu açınca içime bi ümit doldu mert sessizce beklerken sonunda pürüzlerle dolu olan sesinden 'neredesiniz?' kelimesi dökülmüştü.umut hissim korkuya yerini bırakmıştı.ah be doğaç ne oldu sana olum ya.. mert 'bekleyin orada' sesi çok değişik çıkmıştı bana tek kelime etmeden,yüzüme bakmadan gitmeye başamıştı.açıkçası sesinden ürktüğüm için biraz bekledim çünkü sesi çok keskin ve tehdit doluydu.pürüzler yerini sanki kine,nefrete bırakmıştı..ben ses analizimi bitirip mertin peşinden gitmeye karar vverdim.mert çok hızlı yürüdüğünden aramızda mesafe vardı ve mesafe açılmaya devam ediyordu bene koşmaya başladım ama aramızda azıcık mesafe bırakarak yürümeye devam ettim malum mert şu an ateş gibiydi ve yanmanın sırası değil.içimdeki değişik hisleri anlıyamıyroum hem korku hem heyecan hem üzgünlük hem tarifsiz şey..


----------------------------------------------------------------------------------------------

sıkılıyomusunuz yiağ :C

 değişik bi kitap yapmaya çalışıyorumda saçmaladım iyice sanırım çok kişi var benimde aklım karışmaya başladı yaa.d

doğaçcım nerdesin yavrum korkutma bizi aa duru sende açsana telefonu ya

'eğer bana inanırsan..'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin