Capitolul 12

24 0 2
                                    


Perspectivă lui Austin .

-Aliss? Ce dracu ai facut ?

Se uita speriata la mine , dar nu pare să o afecteze atat de mult cadavrul din fata ei .

-Gașca plecam! Le fac semn băieților sa urce in masini si o iau pe Aliss de mână.

- De ce ?
-Avea pistolul în spatele capului tău, nu am putut să îl las sa te omoare , era ori tu ori el , asa ca am ales sa moara el.

Plecam spre masina mea , dar in fata mea vine Abby strigând.

-Aliss? Esti bine?
-Da.

Se uita la cadavrul de pe jos ,iar apoi la ea .
- Tu?

-Da...nu mai pune intrebari. Zice ea si ii face semn lui Abby sa urce in masina ei .

Eu cu Aliss ne urcam in masina mea si plecam cat mai repede cu putință.

In drum spre oras ,tacerea se pastreaza intre noi doi , dar nu ma pot abtine sa nu ii pun intrebari despre ce s-a întâmplat acolo, chiar daca stiu ca nu ii face bine să vorbească despre asta .

-De unde ai avut pistolul?

Se uita la mine serioasa si imi raspunde pe o voce dura.
- Nu este treaba ta .

-Spune!
-L-am primit.
-De la cine ?
-O persoana foarte cunoscuta tie!
-Cine mai exact ?
-Nu am de gând să îți spun !
Mă abțin să o mai întreb ceva , dar voi afla răspuns pana la urma. Drumul spre casa a fost intr-o atmosfera foarte apăsătoare , nici unul din noi nu a mai scos nici un cuvânt . Am prefer sa păstrez tăcerea pentru a nu amplifica și mai mult tensiune .
Intr-un final am ajuns , îmi arunc o privire rece și când am oprit mașina a ieșit , trântind portiera după ea .
Mergeam in urma ei , cu pași lenți și apăsați .
-Aliss?
Își întoarce privirea spre mine fără a se opri din mers , îndreptându-se spre camera noastră .
Se pune pe pat și își afunda mâine in par stând aplecata cu fata spre podea .
Mă pun lângă ea și o iau in brațe , ea tresărind la atingerea mea .
-Cum de ești atât de calm ? De ce nu ai început sa țipi ?
-Nu vreau sa te mai forțez la nimic, nu mai vreau sa îți fac rău .
-Ești incredibil . Aud remarca ei răutăcioasă spusă pe un ton dur .
-De ce ?
-Pentru ca intr-o scunda trenuri de nervi , iar in cealaltă secunda ești calm , așa ceva nu am mai pomenit , mă derutezi complet .
-Tu ți-ai dorit sa fiu altfel , iar asta încerc sa fac acum .
- Austin? Îmi pronunța numele pe un ton calm și răspicat .
-Da ?
Mai sta o secunda , acum cu privirea îndreaptă spre mine , observ ca in colțul ochilor ii apar lacrimi și sunt conștient ca este doar vina mea .
-Vreau sa ne despărțim, definitiv de aceasta data !
Mă uit la ea și simt cum inima mi-se strage de durere , nu pot sa cred ca ea chiar își dorește asta , nu vreau sa accept asta , sunt nimic fără fata asta .
-Nu vreau , nu sunt de acord cu asta , nu am de gând sa te las sa pleci , am nevoie de tine .
O văd ca se ridica in picioare și se îndreaptă spre ușă, fără să mai spună nimic .
Mă lasă singur in camera și simt ca înebunesc cu fiecare secunda care trece .

Perspectiva Aliciei
Nu mai pot continua așa , am omorât un om din cauza lui , nu pot trai cu atâta tensiune , mai ales acum când am și un copil .
Mă îndrept spre casa trista și mă gândesc cu fiecare minut care trece ca poate am făcut o greșeală , dar sunt conștientă ca îmi face rău .

Ajung intr-un final acasă , descui usa , merg la etaj , mă dezbrac și mă pregătesc sa fac un dus lung . Pentru am reuși sa mă relaxez puțin și pentru a-mi calma mintea .
După aproximativ 15 minute îmi suna telefonul și ies din dus cu un prosop pe mine îndreaptându-mă spre pat , unde văd pe ecranul telefonului numele prieteni mele .
-Da Abby .
-Ești nebuna ? O aud cum tipa prin telefon și îl îndepărteze puțin de la ureche pentru a nu surzi .
-De ce ? O întreb calm înapoi .
-Te-ai despărțit de Austin ? Cum poți sa faci asta ? Aveți un copil împreuna .
-Abby hai acasă sa vorbim și îți voi explica .
Sta câteva secunde la telefon și aud ceva vocii șoptind pe fundal , dar erau foarte vagi și nu le-am putut auzi .
-Ăăă, uite , vin imediat . Doar așteaptă 20 de minute . Și cu asta mi-a închis telefonul , m-am pus in pat și am început sa citesc o carte, mă plictiseam groaznic .

După circa 15 minute aud o bătaie in ușă și știam ca asta este Abby , care vine ca un uragan .
-Aliss? O aud de la parte și mă gândesc ca așteaptă sa cobor , așa ca mă ridic amorțită din pat , îmi iau papuci de casa in picioare și cobor ușor scările , când ajung jos , ea se uita la mine și îmi zâmbete cu gura pana la urechi , iar a pus asta ceva la cale .
-Închide ochii , am sa te leg cu o eșarfa ca sa nu vezi și vei veni după mine , ok ?
-De ce ? Sper ca nu ai mai spus iar ceva nebunesc la cale ca nu mai am puterea sa mă bucur acum .
-Ei , stai calma , va fi super , vei vedea .
O las sa mă lege la ochii și mă împinge spre bucătărie , pot vedea cumva prin acea eșarfa ca este întuneric și o lumina difuza vin din toate părțile , ca niște lumânări aprinse .

Când îmi da eșarfa jos de la ochii , simt cum mi-se oprește inima, rama scoată și nu știu cum as putea sa reactionez la ceea ce văd acum .

Perspectiva lui Austin .
Stau in genunchi in fata ei cu inelul așteptând sa aibă o reacție  și cu toată atmosfera pe care am încercat sa o creez , toți prieteni noștri și ma gândesc ca poate exista posibilitate sa nu ii placa sau să mă refuze .
-Aliss vrei sa fii soția mea ?
O văd cum se uita scoată la mine și nu spune nimic , înghite in sec și poate privirile entuziasmate ale persoanelor din jurul nostru o presează , toți așteptând ca răspuns un Da .

-Pai ... Observ ca , cuvintele nu pot ieși din gura ei și se uita speriata in jurul ei , la toată lumea care o fixa cu privirea .
-Spune da ! O aud pe Abby cum ii șoptește ..

Îmi arunca o privire trista și se întoarce , părăsind bucătăria .

Perspectiva Aliciei .

-Abby ce este cu toate asta , ați inebuni complet ?
-Nu , cum sa spui asta ? Austin a avut ideea sa venim aici cu toți , ca el se te ceara .
-Abby , eu nu mai vreau nimic cu Austin .

O văd pe prietena mea cum îmi arunc o privire criminala și își da ochii peste cap .
-Lasă odată figurile astea , nu înțelegi ca omul asta te iubește , Aliss porți copilul lui in burta . Vei fii mama și el tatăl copilul ăstuia , tu vrei sa crească fără tata ?!
O văd ca începe sa se enerveze și răbdarea începe sa ii dispară încetul cu încetul .

- Abby eu chiar nu mai pot ...jur ca nu mai am putere sa trăiesc in lumea lui .
-Alicia te rog , știu ce îți voi cere acum este ceva foarte urat , dar căsătorește cu el pentru mine atunci .

Mă uit la ea cu ochii cât cepele și nu pot sa cred ca a putut sa îmi ceara așa ceva , cum poate o prietena sa te împingă la suferința .
-Uite , am sa mă mai gândesc și îți voi spune .

-Nu nu nu , lui ii vei da răspunsul , ca nu cu mine te căsătorești .
Îmi dau ochi peste cap si mă uit la ea seriosă.
-Bine ..
Am urcat pe scări și am mers in camera mea , fiindu-mi prea Rușine sa mai stau de vorba cu prietenei mei și mai ales cu Austin pentru ca nu am fost in stare sa dau nici un răspuns ...

 Am urcat pe scări și am mers in camera mea , fiindu-mi prea Rușine sa mai stau de vorba cu prietenei mei și mai ales cu Austin pentru ca nu am fost in stare sa dau nici un răspuns

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Invață-mă  să iubesc .vol.II (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum