Perspectiva lui Austin .
Ma uit la Alicia şi astept o reactie din partea ei , dar nu vad nimic .
-Mergem ?
Brusc isi ridica privirea din pământ şi se uita intens la mine cu ochii ei de un albastru ca ,cerul care ma hipnotizau.
-Da ! Raspunde ferm si sigur.Perspectiva Aliciei .
Ma ridic brusc din pat si ma pregatesc să merg cu pasi repezi spre usa , dar Austin ma prinde de mână şi nu imi da drumul pana nu ajugem la parter unde era restaurantul hotelului .
Ajunsi acolo imi trag agresiv mana din a lui, pentru a nu mai fii victima privirilor uimite pe care le primeam din partea prietenilor mei , dar nu am putut să nu observa ca Alma ma privea cu ură .Toata seara am incercat sa il evit pe Austin , facând conversatie cu Andy , Max si Brad , multumindu-i mintal lui Dumnezeu ca Austin nu a prea venit sa imi dea târcoale ,in schimb nu am putut sa ma feresc de privirile lui insistente , ma fixa cu privirea de ficare data cand ma uitam la el din greșeala , iar ochii lui lacomi nu ma scapau din atenție.
- Hei , nu mergem sa beam ceva ? Ii aud vocea lui Andy care din punctul meu de vedere are cea mai buna idee de până acum .
Fara sa stau pe gândurii , raspund imediat cu un Da ferm .
- Super ! Pai hai sa mergem intr-un club ceva . Ideea asta venind de la Max , care se pare ca si el are ideei foarte bune .
Imi surade propunere lui Max , incepând sa zâmbesc pervers dar in acelasi timp discret.Ma ridic in garba de la masa si merg in camera pentru a ma pregati .
Stau in fata bagajului si ma gandesc ce as putea purta , până la urmă optez pentru o rochie neagra mulata pe corp care imi era pana la coapse , o jacheta de pile de aceasi culoare si imi fac parul ondulat , cred ca va fii bine , oricum vom mergem cu masina deci nu voi ingheta , ma machiez mai strident si asortez totul cu un ruj roşu inchis .
Perfect !Cand ma pregatesc sa ies din camera vad cu Austin trânteste usa nervos in urma lui , eu tresărind .
- Unde crezi ca pleci la ora asta si imbracata asa ?
Ii aud vocea autoritara şi imi dau ochii peste cap cand aud ce imi spune , nu pot sa cred ca inca se poarta asa cu mine , nu mai e seful meu ..nu a fost niciodata , dar se pare ca el asta se crede.Pfff, cand o sa ajung eu la degtul lui mic si cand o sa aiba el dreptul sa imi dea ordine vor zbura porci , pana atunci nu .
- Pai... merg in club cu baieti ! Spun toate astea cu o vocea joasa , aproape soptind .... sunt vulnerabil in jurul lui si dupa atâta timp .
- Nu mergi nicăieri ! Clar ?!
Incepe sa ridice tonul la mine accentuand autoritate lui asupra mea si postura in care el imi este superior mie din toate punctele de vedere .- Dar nu imi poti impune asa ceva , nu ai nici un drept asupra mea . Spun toate astea intrigata si suparata .
Ma pregateam sa parasesc incaperea , dar in momentul in care voiam sa plec el ma trânteşte agresiv de perete apropindu-se de mine din ce in ce mai mult , simţindu-i respiratia lui alerta deasupra buzelor mele , asta fiind un semn ca deja se enerva-se. .- Cee ...vvrei ? Imi fac curaj sa intreb intr-un final , zicând toate astea cu o voce tremurată .
-Am zis ca nu pleci nicaieri ! Il vad cum isi incleştă dintii ,spund toate astea cu voce dura .
Îl prives intens in ochii fara a intrerupe contactul vizual , pentru ai sugera ca nu imi este frica de el , dar in realitate as plâge daca s-ar uita asa la mine .Intr-un final suntem intrerupti de aparitia lui Caleb in camera , pe care sincer nu ma asteptam sa il vad aici .
- Aliss ? Mergem ? Iar cand aud ca mi se adreseaza mie , am ramas si mai uimita , tipul asta nu a schimbat nici doua vorbe cu mine de cand ne-am vazut prima data , iar acum vine la mine si ma chema sa plecam , nu ca imi displace prezenta lui , dar in momentul de fata ii multumesc enorm de mult ca a venit si a intervenit fix cand aveam cea mai mare nevoie .
Dar ceea ce ma ingrijoreaza este reactia pe care o va avea Austin .
- Nu vezi ca avem treaba in pula mea !
- Austin , te cunosc destul de bine în cât sa stiu ce fel de om esti , eu unul cred ca o ţi aici cu forta pe fata .
- Dar tie cine dracu ti-a cerut parerea ?!
- Ba , las-o in pula mea in pace , nu vezi ca ii faci numai rau , nu ma mir ca o fata ca ea nu a mai vrut sa stea langa un gunoi ca tine .
CITEȘTI
Invață-mă să iubesc .vol.II (+18)
RomanceA crezut că fuga de trecut ii va aduce un viitor mai bun , dar s-a înselat . Continuare vieții ei o va face sa isi dorească să nu îl fii întâlnit, iar frica de a nu repeta greselile trecutului , o fac pe Alicia să nu mai aiba incredere in ni...