Capitolul 1.

106 6 0
                                    

Aud voci in jurul meu , dar  nu vad nimic ...totul  e negru si la un moment dat nu mai aud nici vocile care acum cateva secunde ma înconjurau,  e liniște .

Perspectiva lui Abby  .

Ma uiti la Ally  si incep sa cred din ce in ce mai mult ca ea va muri , doar din vina nenorocitul asta care sta acum lângă mine .
  Justin  si  Max se cearta cu Austin și eu ma uit la ea care se pare ca nu mai da nici un semn că ar vrea sa se trezească din comă "  Te rog Ally , trezește-te , trebuie  sa reziști "   ma rog eu mintal  ca prietena mea sa mai fie inca in viata .

Perspectiva lui Austin.

Ma uit la ea si nu imi vine sa cred cat de prost am putut să fiu sa ii fac din nou asta,  sunt un tâmpit , în loc să am grijă de ea , am plecat ca un las si din vina mea acum poate sa moara .

Aud  ușa in spatele  meu si vad un bărbat bătrân  îmbrăcată  într-un halat alb , el trebuie sa fie doctorul care are grijă de Ally .

-Care  este iubitul  ei sau un prieten ceva ? Întreba doctorul , iar eu la auzul cuvintelor pe care le-a spus  ma ridic in picioare si merg spre el , băieți uitându-se urat la  mine  ,inclusiv Abby care ma fixa  cu privirea ...nu ma scapa  din ochii si se vedea in privirea ei ura  pe care mi-o purta datorita  stari  in care ajuns prietena ei .

-Tinere  , poti veni putin cu mine ? Avem ceva de vorbit.
Dau din cap afirmativ in semn de raspuns ,  fara sa mai spun ceva il urmez pe doctor  afara din salon .

- Ce a pățit? Întreb fara sa il mai las pe el sa spuna ceva.
- A intrat in coma alcolica,  e destul de grav domnule .
-Spuneti-mi  Austin , suna prea formal .
-Desigur  ,Austin,  acum daca imi permiți pot sa te intreb ceva.! Doctorul se uita la mine cu regret   si apoi  isi coboara privirea  pe foile  pe care le avea în mâna  .
-Da  .
- De ce nu ai avut grija de iubita ta? e intr-o stare foarte grav , esti constient  ca poate sa moara?
Cand aud spusele doctorul simt cum incep să  mă umplu  de nervii,  dar incer sa ma controlez cat pot .
- Imi pare rau domnule,  e mai complicată situatia, daca stiam ca va ajunge asa....
  Nu apuc sa termin ca ma întrerupe .
- Sunt șanse  să își revin,  i-am facut niste analize , nu e doar vina alcolului  pe care la consumat in exces , este bolnavă : are anemie , probleme cu inima si nu mai  intra in discutie ca stomacul  ei este praf , iar în urma analizelor am constatat  că era si sub influienta drogurilor , într-o cantitate chiar exagerată,  vi  se pare normal sa se întâmple  asta cu o tânara  de 21 de ani ?

Doctorul imi atrage atenția si ma uit la el fara sa mai spun ceva,  are dreptate,  este doar vina mea .
- Imi pare rau ...
-Daca  ai noroc  si isi va reveni va trebui sa i-a un tratament,  iar tu va trebui sa ai grija de ea și inca ceva Austin , ce este cu tăieturile acele pe mâna Aliciei? 
-Domule , chiar nu stiu , uitați  imi pare rau , promit  ca voi avea grija de ea  , doar va rog spuneti-mi ca va trai .
  Ma uit la bărbatul in halat  alb din fata mea si simt cum imi cade lumea in cap  cand vad ca ma priveste cu dezamăgire , nu stiu la ce sa ma astept si incep  sa cred din ce in ce mai mult ca ea nu isi va mai reveni .
- Nu pot să iti spun daca va trai , ea a mai fost odata aici , si stiu asta foarte bine  pentru că eu am avut grija de fata asta cand a avut acel accident de mașină și imi aduc foare  bine aminte de tine tinere  , ai dat buza in salonul ei speriat si inrijorat  , chiar plâgeai  cand te-am vazut ultima oara , erai doar un puști , iar eu te rog să nu o mai auduci  inca odata aici  pe fata  asta  , pentru că eu nici in ziua de azi nu stiu cum a trăit dupa accidentul ala .
-Domnule  eu ...
Vad ca doctorul  se intoare si pleca de laga  mine , lasadu-ma  singur pe holul  spitalului .

Intru in salon in liniste si vad ca Abby  plânge  iar băieți o strigă pe Ally  in disperare si singurul care se apropie de ea ca sa vada daca mai are puls e  Max  .

-CHEMAȚI  DOCTORUL  , MOARE  !  Îl aud Max  cum urla si in câteva secunde vad ca pe langa mine trec doua asistente cu doctorul  care se uita la ea si vad ca vor sa o i-a din salon .
-Va  rog sa plecati  acum. Spune doctorul  uitandu-se  la mine si mi-am dat seama ca se refera  la toti  , nu doar la mine .

Iesim  toti  pe hol  si vad ca vin mai mulți doctorii  si asistate  spre salonul  in care se afla Alicia  , ma uit speriat prin jur si nu stiu ce sa fac .

- Ce dracu  fac acum ?! imi pun mâinele  in cap si imi vine sa sparg tot de nervi, dar dupa cateva secunde simt o mână pe umărul meu si mi-am dat seama ca era Justin  .
-Va  fii bine sefu...calmeaza-te  .
-Justin  , cum dracu sa fie bine  ?! nu vezi  câți  doctorii  si asistent au intrat acolo , va murii  si asta doar din vina mea .
-Austin? ii aud vocea  sleita  de putere  a lui Abby si ma astept sa ma injure  .
-Ar  fii mai bine ca tu sa pleci .
Cand am auzit ce a spus Abby  imi fixez  privirea pe  ea  fara să ma mai uit la altceva si imi vine sa o înjur...eu nu plec nicăieri,  sa plece ea .
  - Nu plec ! Tu nu imi spui mie ce sa fac , CLAR  ! Incep  sa tip la ea in ciuda  privirilor  urata pe care  le primeam  din partea băieților.

Nu mai spune nimeni  nimic in momentul in care vedem că doctorul care a vorbit cu mine acum ceva timp iese din salon .

Toti  ne uitam la el cu atentie si se simteam in aer  tensiunea si sperata ca ea va fii bine , dar eu încep  să imi pierd  orice speranță cand vad ca doctorul  iar isi coboara  privirea pe fiole  pe  care le avea în mâna și simt cum înnebunesc, încep  să plâng de față  cu toți,  nu imi pasa cine ma vede,  Alicia  e moartă și eu încep să simt cum mor pe dinăuntru.

Invață-mă  să iubesc .vol.II (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum