Capitolul 6 .

51 4 0
                                    

Perspectiva Aliciei.

Ma trezesc diminiață amorțita si imi iau telefonul pentru a vedea cat este ceasul observând că am 5 apeluri pierdute de la Jack si 1 de la Austin.
"Minunat ,nu putea să îmi înceapa ziua mai bine de atât , trebuia el să îmi strice tot cheful "
Merg sa fac un dus rapid si mă îmbrac intr-o pereche de blugi negri , un plover de aceasi culoare si o jacheta in ciuda frigului de afara .

Aud ca imi suna telefonul pe undeva prin camera si intr-un sfârșit il vad la capatul patului, raspund repede fara să mă mai uit cine era.

Convorbire telefonică.
-Da ?
-Alli, esti gata ?
-Da, unde ne vedem ?
-Pai nu mergem cu masina ta ?
-Da, hai la mine , plecam de aici , dar restul ?
-Ne vedem cu ei la intersecția mare din centrul orașului și plecăm de acolo .
-Ok.

De abea dupa ce am inchis mi-am dat seama ca Jack ma suna-se.
mesaj: Max , trebuie sa plecăm ,ne vedem in intersectia mare din centru.

te pup cu drag Ally.

Stau in bucătărie asteptand-l pe Jack , care nu a înatârziat să aparat, in momentul in care a deschis ușa de la intrare si a venit la mine , primul lucru a fost sa ma întrebe unde imi sunt bagajele.

- Sunt sus , le aduci tu ?
-Sigur , mergi la mașină.
-Ok.

Intru in locul soferului si pornesc masina așteptându-l acolo pierduta pentru a mia oara printre gandurii.

Aud cum se deschid usa din dreapta si vad ca se pune lângă mine privindu-mă.

-Plecam ?
-Aa, da .

-Deci stii ca o sa vina si Max cu Justin , Andy , ma rog aia si...
-Și cine ? intreb cu un zâmbet trist pe fata raspunsul fiind unul ciudat pentru că se putea auzit in vocea mea o urmă de superioritate cand i-am pronunțat numele.
-Austin!.

-Da ...omul pe care îl urăsc cel mai mult!

Cat am vorbit noi nici nu am realizat ca deja am ajuns unde trebuia .
Mașinile tuturor erau aici , ma uit atentă la toate si observ masina lui Austin care era mai înspate.

Stau un moment pe gandurii si abea dupa un minut simt cum mâna lui Jack imi mângâie piciorul .
- Esti bine?
-Da , o pot face .

Ies repede din mașină trândind portierea in urma mea in liniștea care inconjura totul ,doar tocurile mele se auzeau agresiv pe asfalt din cauza siguranței pe care o am în momentul asta , dar daca nu m-aș minti măcar puțin aș tremura din cap pana in picioare , nu aș fii in stare nici sa merg .

Ma opresc in fata lui Max si vad ca in jurul nostru se adunau toti , inclusiv iubita lui Max si tipul cel nou Caleb , dar cineva lipseste și îi mulțumesc mintal lui Dumnezeu ca nu a venit , dar nu am putut să mă bucur mult că în fața mea venea Austin cu o fata roșcat de mână ...Alma.

-Deci pe unde o luăm ? Ii aud vocea lui Andy .
- Dar întrebarea este la ce hotel vom sta ? nu este despart ? ii aud vocea lui Max si instantaneu imi fixez privirea pe el , consider că această discuție ma priveste si pe mine .

-Ba da , avem foarte mult de mers , dar stiu eu drumul .Spune Louis.
-Mbine. Spune scurt Austin , în momentul în care i-am auzit intervenția în discuție mi-am dat ochii peste cap si mi-am scos o țigară din pachet apucându-mă de fumat , ceva ce ma calmează si sper din suflet sa nu ii mai aud vocea pentru că oricum vad ca sunt luata in vizor de Alma care ma privea cu atâta ură in cât cred ca isi imaginează că ma omora.

Invață-mă  să iubesc .vol.II (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum