Capitolul 5 .

54 3 0
                                    

Perspectiva Aliciei .
Il privesc speriată pe Jack și nu imi vine să cred ca este aici .

-Ce vrei să-mi faci ?

Se pune lângă mine și nu întrerupe contactul vizual până îmi las eu privirea in jos , sincer ma asteptam să spună ceva, având în vedere tensiunea din cameră pe care o simtim amândoi, cauzată tot din vina lui , dar sunt întreruptă din gândurile mele când îi aud vocea .

- Am auzi .Spune el cu un zâmbet sarcastic pe fata .
- Ce vrei să spui ? Zic tristă, pentru că stiu bine la ce voia sa se refere , dar trebuie să mă conving pe mine ca am uitat făcând asta si cu el.
-Te-a folosit ca pe o cârpă, iar apoi a venit inapoi ca sa iti bată joc de tine din nou pentru că el stie foarte bine ca o să vii in genunchii la el.

În fiecare moment in care spunea cuvintele simteam cum ma distrug si mai tare , tot ce a spus a fost pentru a ma face sa ma simt si mai prost, atâta răutate si zâmbetul ala drăcesc nu a întârziat să apară.

- Daca ai venit aici ca să îmi spui asta , nu trebuia sa te obosești .
Dau să mă ridic din pat pentru a nu-i mai auzi remărcile rautacioase, dar ii simt mâna cum mă prinde agresiv de încheietura și ma trânteste inapoi in pat.

-Unde crezi că pleci.? Râzând la proprile lui cuvinte, mă uit speriată la el și nu îmi vine să cred cât tupeu are să se poarte așa cu mine.
- Ce vrei?
- Pe tine.
Înghit în sec când îi aud cuvintele, liniștea din cameră era apăsătoare mai ales ca dupa toate astea niciunul din noi nu a mai spus nimic si pur si simpul simt cum incep să înnebunesc din ce in ce mai mult.

-Pleca din casa mea acum!
- Și daca nu vreau ?! Ma uit urât la el cand aud ce imi spune , dar nu trec nici două secunde si vad ca isi aprinde o țigară și se întinde în pat , parca făcându-mi in ciuda cu prezenta lui .

- Ok, hai să vorbim .
- Nu vreau să te aud , dar daca tot esti aici , spune! Îi privesc cu atentie așteptând să aud ce mai vrea de la mine după toate astea .

- Imi pare rau pentru ce s-a întâmplat între tine și Austin.
- Nu vreau milă și daca ai venit să mă compatimesti nu am nevoie , mă descurc si singura .
-Uite stiu ca te iau pe nepregătite, dar am vorbit cu Louis si Abby si s-au gândit că în vacanta sa mergem la un hotel undeva la schi, stii ne mai distrăm si noi .

Stau si ma uit in gol meditând  la propunerea lui, dar in cap imi vine imediat idee de a spune " nu" pentru că nu ma simt in stare sa fac ceva , totodată cred ca poate m-ar ajuta sa mai uit de el, deci voi spune da .

- Ok si cand ar fii ?
-Pai plecam maine, stiu ca te-am luat pe nepregătite , dar doar acum am putut da de tine Ally , înțelegi?
-Da, inteleg si cine mai vine ?
- Cred ca Mike , Caleb si Abby cu Louis de care stii deja .

Ma uit la el confuza si nu stiu cine e Caleb, adică stiu ca au mafie , dar numele acestui tip nu l-am auzit in viata mea .

-Hmm, ok .

Perspectiva lui Austin .

-Ba frate , ce dracu tot faci ? Ii aud vocea nervoasă a lui Max in spatele meu. ma uit confuz la el și sunt pe cale să îl înjur , dar inainte sa fac asta dau pe gât bautura pe care o mai aveam in pahar si abea acum imi dau seama cat de beat sunt si ca plâng că o pizda.

- Ce fac ?! întreb nervos, evident fiind in vocea mea durerea pe care o simteam in acel moment.
-Plângi.
-Crezi ca nu stiu?! spun asta cu o urmă de ironie in vocea.
-Ba frate , asculta , de ce ai facut asta daca acum stai si suferi dupa ea ?! esti tâmpit , având în vedere că ea ți-a iertat multe tu tot ai facut cumva sa strici asta si acum te-ai mai ales si cu curvă de Alma pe cap , tot din vina ta .

Invață-mă  să iubesc .vol.II (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum