Capitolul 3.

57 5 0
                                    

Perspectiva Aliciei.

Ma uit pe pereți  albi ai salonul  și încerc  să nu ma uit la Austin  care se pare ca nu vrea să  plece odata de aici.  chiar imi face rau prezenta lui .
-Alicia  ? Cand ii aud vocea imi întorc  instinctiv  capul spre el si il  privesc .
-Spune  !
- Imi pare rau ca te-am adus in starea asta , chiar nu voiam...
-Poti  sa taci  ?! esti un mincinos ca toti restul .

Nu pot să cred ca eu timp de atâtia  ani am crezut minciunile  lor , cea  mai bună prietenă. el , restul  m-au  mintit fara ca macar sa le pese , iar el este vinovat pentru toate astea,  el este diavolul  care nu ma lasta  să trăiesc.
Aud ușa salonul deschizându-se ușor și il vad pe doctorul  care a avut grija de mine.
-Alicia  poti  pleca acasa , trebuie ca Austin să semneze foile pentru externare ta și  esti libera .
Ma uit la Austin cu dispreț și  imi dau ochii peste cap.  serios nu sunt un copil mic.  pot avea si singura grija de mine ...urăsc sa fiu dadacita.

-Pot sa spun si eu ceva  ?! întreb indignată
-Sigur ca da . Spune doctorul privindu-mă  cu atentie .
-De ce naibi trebuie să aibă  el grija de mine?!

Amandoi  se uita la mine și  la un moment dat ii aud vocea doctorului.
- Dar de ce nu vrei să  aibă grija de tine?!  Întreabă cu o urma de sarcasm in voce
- Pentru ca daca va aduceti  bine aminte el ma adus in starea asta asa ca nu as prefera sa ma las pe mana lui daca intelegeti  ce vreau sa spun.
- Intelege.  Spune  el si isi duce  mana la barabie  meditand la cuvintele răutăcioase  pe care le-am spus si cand am crezut  ca am scăpat îi  aud vocea din nou. - Eu am luat o hotărâre  si asa va  rămâne ,iar acum nu mai vreau sa aud alte  comentarii,  pregateste-te.... A da si Austin  vin-o  te rog cu mine.
Vad cum Austin imi da drumul la mana si se ridica de pe scaun mergând spre  doctorul  parasind  salonul amândoi.
Trag aer adânc in piept  înainte sa ma ridic  din  pat, pregatindu-ma de plecare.
  
Perspectiva lui Austin.
Merg  in urma doctorului  si la un moment  dat intram  într-o altă   inacapere care se pare a fii biroul lui,  ma pun pe scaun si astept ca unul  dintre noi sa scoata   un cuvânt pentru ca linistea asta e apasatoare.
- Domnule Austin,  trebuie sa semnati foile  astea si  vreau sa imi promiteti  ca veți avea grija de ea. 
- Sigur  ca da.
Dupa ce termin ma uit la el si aștept sa imi iau la revedere.
- Mulțumesc Domnule  Austin pentru atenție.
- Eu va mulțumesc ca ati avut grija de ea.  O zi buna.
- La fel.
Ies din birou  si merge spre salonul Aliciei  asteptand sa o vad cand ies.
Dupa ceva timp aud cum usa salonului  se deschide si o vad ca imi aruncă  o ultima privire intorcandu-se si mergând in fata fara  ca macar sa scoata vreun cuvânt. Se urcă  in masina si vad ca se uita in gol .
- Alicia?  Esti  bine ? 
- Tu ce crezi?!  Imi raspunde scurt si sec.
-Imi pare rau....
Perspectivă Aliciei.

Da,  doar scuze,  am mai auzit asta  de o groaza de ori  si tot aceleași  lucrurii  le face,  tot timpul face asa... Iar acum dupa atât timp mai are  tupeu  sa vina in fata mea dupa ce a plecat cu aia... E vina mea ca am avut încredere  in cine nu trebuia,  ma mintit,  toti m-au mintit si  pentru ce ?!   ca sa ajung sufar  și  mai mult,  chiar daca nu imi aduc aminte  cum a fost cand eram adolescenta  pot sa imi imaginez  ca am simti aceasi durere pe care o simt și  acum.
- Te rog frumos sa ma duci acasă. 
Ii spun toate astea fara ca măcar sa ma uit la el,  incercand sa ma mențin  cat de cât  lucida  pentru a nu începe sa plâng de fata cu el,  chiar nu vreau sa ii arată ca sunt slaba,  pentru ca nu sunt.
- Ok,  dar vreau sa rămână  cu tine  pentru ca vreau sa vorbim.
Încep sa îl  ingnor  cat de mult pot... Pentru ca as risca ca il înjur și  chiar nu e stilul  meu sa ma razbun  pe  oamenii  prosti.
- Mda.
Incerc  sa imi golesc minte , cred ca e singurul lucru pe care îl  mai pot face acum.
- Alicia?  Doar în  momentul  in care mi-a pronuntat numele  m-am trezit la realitate.
- Zi! 
- Am  ajuns.
Il privesc cu ură si ies din masina fara sa ma uit înapoi,  intrun  in casa si urc  la etaj  dând  buzan  in camera mea si trantind  usa cu putere în  urma.
Pur si simpul  nu mai suport  ,  incep  ca cred din ce in ce mult  ca eu sunt  cea care  trebuia sa plece in urma cu multi ani de langa el... Dar poate nici acum nu ar fii prea tarziu. In sfârșit imi vine si mie  o idee bun dupa atâta  timp.
Aud  cum usa camerei  mele se deschide  încet si aud cum Austin vin spre patul  meu cu pasi  repezi pundandu-se pe pat langa  mine.
- Ce vrei?! 
Astept  sa imi raspunda ,  dar  nu aud nici un sunte in schimb simt cum pune mana pe piciorul  meu mângâindu-ma.
- Ia  naibi mâna de pe mine.! 
- Alicia te rog, termina!
- Tot eu sa termin?! mai  aveam putin si il injuram dar soneria  telelefonul lui  ne face pe  amândoi  sa ne oprim,  isi scoate telefonul  si instinctiv vad ca pe ecran  apare   Alma.
Pa Austin. Spun eu in soapta lasandu-mi  capul in jos,  jucandu-ma cu margine  bluzie  mele negre.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Invață-mă  să iubesc .vol.II (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum