18...

24K 1.9K 1K
                                    

- Zawgyi -

အခါခါၿပီးဆံုးခဲ့တဲ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ဇာတ္လမ္းေတြက တကယ္တမ္းက် အခုမွအစတဲ့...
ေရစက္ေတြက အႀကိမ္ႀကိမ္ႏွိပ္စက္လို႔ ကံၾကမၼာက အခါခါသတ္ခဲ့ေပမဲ့ အခုေတာ့ ဘာအေရးလဲ...
အသက္ျပင္းတဲ့အခ်စ္ေတြက ႏိုင္ခဲ့ၿပီလို႔ ဝမ္ရိေပၚက စိတ္ကူးယဥ္ဆန္ဆန္ေအာ္ဟစ္ပစ္ခ်င္တယ္...

အဲ့ဒီေန႔က တစ္ညလံုး...
သူ႔ျမတ္ႏိုးရျခင္းေလးကို ေငးေမာတယ္...
သူ႔ရင္ခုန္ရျခင္းေလးကို ထိေတြ႔တယ္...
သူ႔ဂဏာမၿငိမ္ရျခင္းေလးကို ေပြ႔ဖက္တယ္...
သူ႔အူယားရျခင္းေလးကို ဖိကပ္နမ္းတယ္...
အဆံုးမွာ 'ကြၽန္ေတာ္တို႔ မတြဲေသးပါဘူး ေကာရဲ႕ ယံုေအာင္ထားေနတုန္း.. ေနာ္' ဆိုတဲ့ ေလ်ွာက္လဲခ်က္ေလး​ေတာ့ လက္ကိုင္ထားရတယ္...
မဟုတ္ရင္ ကြ်န္ေတာ့္ေ႐ွွာင္းက်န္႔က လူႀကီးလိုဟန္႔ၿပီး ကေလးလို အလိုမက်မႈနဲ႔ဗ်...

ဘာဆုေတာင္းမွထပ္မလိုေတာ့တဲ့ အသိမ်ိဳး...
ဆုေတာင္းရရင္လဲ ဒီလက္ေတြျမဲပါေစပဲ...
ကုိယ္တဆံုးထိလက္မလႊတ္ႏိုင္တဲ့သူက ကုိယ့္ကုိျပန္ေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါတယ္ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္...
ေနာင္ဆယ္သက္ေလာက္ထိတိုင္ ေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔ရာ အာမခံခ်က္ေတြရသြားတဲ့အတိုင္း...
သိပ္ခ်စ္ရပါတယ္.. ခင္ဗ်ားရယ္..။

" အတူတူေနၾကမယ္ေလ ေကာကလဲ မရဘူးလား "

" ဒီနဲ႔ မင္းထရိန္နင္းဝင္းကို ေန႔တိုင္းသြားလိုက္ျပန္လိုက္လုပ္ေနလို႔မွမရတာ "

" ကြၽန္ေတာ့္ ကြန္ဒိုကို လိုက္ေနလု႔ိရတာပဲကို "

ေမြ႔ယာေပၚ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္လို႔ ရိေပၚ
ဝိုက္ထားတဲ႔ေျခခြင္ထဲ ပံု႔ပံု႔​ေလးဝင္ထိုင္ေနတဲ့သူ႔ေကာ..
သူက ေ႐ွာင္းက်န္႔ခါးကို ခပ္ဖြဖြဖက္ထားသလို ထိုလူက သူ႔ပခံုးထက္ ေဘးေစာင္းေလးမွီလို႔ သာသာေလး တိုးကပ္စြာေနတယ္...

သူ႔ကို စကားျပန္တိုင္းမွာ အာေငြ႔ေႏြးေႏြးက သူ႔ရင္ဘတ္ကို လာလာထိခတ္ေသးတာ...
ဒီတစ္ခါ သူ႔စကားအဆံုးမွာေတာ့ တြယ္ကပ္ေနတဲ့ ခႏၶာကုိယ္ပါးပါးေလးဆီက သက္ျပင္းခ်သံခပ္သဲ့သဲ့ထြက္လို႔လာေလတယ္...
မွီထားတာကေတာ့ မျပတ္...

" ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕ ကိစၥေတြ အ႐ွင္းမၿပီးေသးခင္ေတာ့ ခြဲေနတာပဲေကာင္းဦးမယ္ "

Dilemma Mania Where stories live. Discover now