05

420 84 120
                                    

" Bila kau meroyan sebab lapar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Bila kau meroyan sebab lapar."

///////////////////////////////////////////////////////

jungkook pov;

taehyung pandang aku semacam bagaikan aku baru kalahkan dia dalam pertandingan the most handsome face 2020.

" daebak. ni jeon jungkook ke?"

" dahtu aku ni siapa."

maleh aque. aku pun berganjak sedikit ke depan bila barisan koperasi sekolah ni mula bergerak. dengan sabar aku menunggu untuk sampai ke rak yang terletak roti.

" wuish! jarang jarang kau turun rehat! ni maknanya kerja sekolah kau siap lah kan?!"

taehyung mula teruja. aku pula mengiyakan. mana taknya, homework semalam cumalah fizik, subjek feveret aku. before balik sekolah aku dah siapkan.

ye aku pandai. aku tau.

aku ni dahlah pandai, hensem, comel, sado, kelakar dalam diam, menawan.

tapi yang pandai yang hensem yang comel yang sado semua tu tak pernah dapat perhatian dari han sejong.

k nak sendu jap.

" jeykeh turun koop, jeykeh turun koop, jeykeh turun——"

" woi ketepi lah sikit! tak nampak aku nak letak air kotak ni?!"

suara gengster milik jena kedengaran. aku pandang dia yang tengah angkut satu karton air kotak yang nak disusun dan menghalau beberapa orang pelajar yang menghalang laluan dia. kejadian kelmarin terus bermain dalam fikiran aku. aku toleh ke arah taehyung.

taehyung turut memandang ke arah jena si pengawas koperasi bersama sengihan di bibir. aku berkerut pelik.

" weh tae. apa jadi lepas kantoi pasal jena?"

" dah kantoi kantoilah." jawab taehyung selamba buatkan aku tak puas hati.

" kesian dia. kena rijek dalam diam."

" siapa kata aku rijek dia?"

aku terdiam. wajah taehyung yang kini serius tu aku pandang lama.

" aku dah lama suka dia, jungkook."

damn. macam mana aku boleh taktau ni?

[C] every inch of you : kookWhere stories live. Discover now