" Bila kau acacah atlet tapi akhirnya kecundang."
part 1.
////////////////////////////////////////////////////////
yan pov;
" yey yey! merentas desa!"
jena memandang sejong yang melompat lompat teruja tu dengan muka toya.
" pergh, budak 156cm eksaited nak lari bhai."
" yAh! apa kaitan ketinggian dengan lari ha?!"
sejong tendang bontot jena dengan geram. apalah nasib dia sama rumah sukan dengan member tak guna macam jena ni. hiks.
" adalah. kaki kau pendek. mana boleh lari banyak."
" berani kauuuuuu!"
sejong merangkul leher jena yang lagi tinggi dari dia tu dari belakang. jena dah terjerit. riuh tempat rumah sukan biru tu dengan suara dorang.
jungkook yang sedang mengikat tali kasut terus mengangkat wajah. gelagat sejong dan jena dipandang bersama senyuman kecil.
antara benda yang jungkook suka: dia sama rumah sukan dengan sejong.
" lepaslah tenuk!"
jena struggle. lepas berjaya lepaskan tautan tangan sejong kat leher dia, terus ditolaknya bahu sejong menyebabkan gadis itu terundur beberapa langkah.
buk!
mata sejong dah terbuntang luas bila sedar dia dah terlanggar badan dan terpijak kaki seseorang. manakala jena dah gelak tak ingat dunia.
suka tengok member gelabah be like.
terus sejong toleh ke belakang. lalu, wajah berkerut milik min yoongi menyapa matanya.
" eh yoongi! sorry weh aku tak sengaja!"
yoongi yang tadinya berkerut seribu, terus hilang kerutannya tatkala melihat wajah gelabah sejong. dia sekadar mengangguk sekilas sebelum berlalu ke tempat rumah hijau.
manakala jena dah melopong. tubuh sejong terus didekati.
" daebak ar. yoongi tak marah kau sia!"
" biasalah, aku kan tak sengaja."
" hotuckko. tau tak, terjentik sikit pun biasanya dia melenting. ni, kau pijak kaki dia kot! dia tak marah? hshshshsh aku bau sardin di siniii!"