-Jimin-
Sabah uyandım ve banyoya ilerledim. Bugün babamla okuldan sonra annemin cenazesine gidicez.
Annemi gerçekten çok özledim. Onun kokusunu, gülüşünü, bana sarılmasını ve beni sabah uyandırmak için şarkı söyledigini duymak istiyorum.
Babam annem ölene kadar yalnız kalmıştı. Hiç evlenmemişti. Annemin yokluğunu 3 yıldır üstümden atamadım.
Halada atamıyorum. Bugün boştum. Zaten her zaman boşum.
Okula gitmiyordum. Gitmekte istemiyorum. Babam bu konuyu açmış biz konuşmadan ben hemen kapatmıştım.
Okul konusunu sevmiyorum.
Babam odaya mutlu bir şekilde geldi.
JM: Baba ne oldu? Mutlusun!
BP: Oğlum mükemmel biri ile tanıştım.
NE!?
JM: A-Anlamadım.
BP: Bak oğlum. Annenin yokluğu bizi çok etkiledi evet ama artık benimde özgür iradem var.
Haklıydı.
3 yıldır yalnızdı. Annem öleli 3 yıl.
BP: Oğlum lütfen bir şey söyle.
Sessiz kalıyordum.
BP: Sen sesiz kalmayı sevmezsin. Hadi konuş.
JM: Tamam ama o geldikten sonra beni ihmal etmek yok anlaştık mı?
Babam bana sarıldı.
BP: Seni asla bırakmam.
5 HAFTA SONRA
Babam evlendi ve evlendiğinden beri odamdan çıkmıyorum. Hayattan irademi kestim.
Kadının bir tane oğlu var. Kendini bir bok zannediyor. Aslında onu hiç görmedim. Sadece tahmim ediyorum.
Babam her sabah, akşam odama gelip benimle vakit geçirir. Asla beni ihmal etmedi.
O kadına gelicek olursak yüzünden zaten kendini bir mal zanneder bir yüzü var.
Ahh size hastalığımı sanırım söylemedim. Beni bazıları deli sanıyor fakat bu bir.... nasıl desem...
İşte bazen annemin sesini duyuyorum. Bu çok fazla oluyordu. Ama şimdi böyle olmuyor. Bir çok psikolga gittim. Ama kimse bir bok yapamadı.
Artık odadan çıkma isteği geldi ve odadan çıktım.
Annem(!) telefizyon izliyordu. Babam ise bana bakıyordu şaşkınlıkla. Üvey abim iseeeee bana mal mal bakıyordu.
Onları takmadan hemen bahçeye gittim. Yalnız çocuk yakıyordu.
Manzaraya bakarken yanımda birini hissettim. Ama arkada iki kişi olduğunuda bilmiyordum.
BP: Oğlum. Onlarla konuşmaya ne dersin?
JM: Baba sana söyledim.
BP: Ama ömür boyu böyle yaşayamazsın.
Duraksadım. Mantiklı konuşuyordu. Ömür boyu böyle.... kalabilirdim.(!)
JM: BABA! Ne ben onlarla konuşiyim neden onlar benimle konuşsun! Bu muhappetten sıkıldım!! Her zaman aynı şeyi söylüyorsun!!!!
BP: Oğlum-
JM: Baba! Bana bir söz vermiştin ama o sözü tutmadın vr o kadınla beraber yemeğe çıktın şimdi gidiyoruz.
BYJ( Bayan Jeon): Aaa ama ben senin annen sayılırım.
JM: Sanmıyorum!
BP: JİMİN!
JM: NE!!!!
BP: Annenle doğru konuş!!!!
JM: SANA DEMİŞTİM HER ZAMAN BÖYLE YAPIYORSUN!!!! BU KADAR MI KOLAY!!!!
BP: O ÖLDÜ!!!!!!
O Öldü...
O öldü
O öldü.
-yazardan-
Kulaklarında yankılanıyordu Jiminin. Kulaklarını kapatarak konuştu.
JM: O ÖLMEDİ! O ÖLMEDİ!
Tekrar ediyordu Jimin.
BP: Oğlum kendine gel. Tanrım...
Bay Park oğlunu sakinleştirmeye çalışıyordu.
??: Jimin kendine gel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞTEN SEVGİLİYE-JİKOOK
Random"SENİ SEVİYORUM JEON JİMİN!!" "SENİ SEVİYORUM JEON JUNGKOOK!!"