-11-

1.8K 98 53
                                    

Kapı çalınca ikimizde ayrıldık. Tam bu zamanı bulmuştu zaten.
Hemen Jimin yüzünüme baktı.

JK: "Ben bakıp geliyim."

Tamam anlamında kafasını salladı. Kapıyı açınca annemi görmemle şok yaşadım.

JK: "Anne senin burda ne işin var!"

BYJ: "Oğlum benle Bay Park boşanmaya karar verdik. Bunu sana söylemeye geldim. Jiminle bir daha görüşmeni istemiyorum."

Buna sinirlenmiştim. Ne olursa olsun benle Jimin'i ayıramazlar.

JK: "ANNE BU SAÇMALIKLARINI KENDİNE SAKLA. BEN ASLA JİMİNLE AYRILMAM. BİDE SİZ AYRILDIĞINIZA GÖRE BİZDE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA EVLENEBİLİRİZ."

BYJ: "O-Oğlum siz sevgilimisiniz?"

JK: "Evet anne bunu Bay Park'ada söyle biz yakın zamanda evlenmeyi düşünüyoruz!"

Dedim ve suratına kapattım.

Hemen Jimin'in yanına gittim.

JM: "Fazla bağırmadın mı?"

JK: "Boşver. Haketti."

Hemen kahvaltıyı yapmaya koyuldum.

----------------

Kahvaltımızı yaptıktan sonra hemen odamıza çıktım. Üstümü giyinmem lazımdı. Jimin'i film izliyordu. Ona hala toplantıya gidiceğimi söylemedim.

Üstümü giyindikten sonra aşağıya indim. Jimin hala film izliyordu.

JK: "Bebeğim ben çıkıyorum."

Ayakabımı giyip tam çıkıcaktım ki Jimin seslendi.

JM: "Jungkook."

JK: "Efendim meleğim."

JM: "Nereye?"

JK: "Toplantım var Jimin. Sen beni bekleme tamam mı? Çünkü tamamlanıcak dosyalar var. Bide asla dışarı çıkma meleğim. Eğer rahatsız olursan hizmetçiye söyle Namjoon hyung'u arar."

Tamam dedi ve bende çıkıp arabama bindim. İşe doğru sürdüm.

JİMİN
Evde oturmuş canim sıkılıyordu.

JM: "Offf."

Birden aklıma Jungkook'un dediği şey geldi. Neden evden çikmayayım? Birden bir kusma geldi. Hemen banyoya koştum. Baya bir kustum.

Sanırım yemek yemediğimden kusmuştum. Hemen gidip yemek yapmaya başladım ama kokusu çok kötü geliyordu. Neden bilmiyorum.

Ama ben yemke yemeği seviyordum. Yaptığım krepten bir çatal alınca hemen kusmam geldi ve yine kustum. Tadı çok tuhaftı.

Bide biraz başım dönmüyordu. Kendimi iyi hissetmiyorum. Hemen koltuğa ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadan heryer karanlık olmuştu.

---------------

Uyandığımda başımda Namjoon hyung vardı. Ne işi vardı burda? Ama ban ane oldu?

NM: "İyimisin civciv çocuk?"

JM: "Civciv mi?"

NM: "Kkkkk evet civcive benziyorsun. Neyse sana güzel bir haberim var!"

JM: Ney?

NM: Hamilesin!

JM: Ne!?

NM: Evet. Ne oldu?

JM: Hiçbirşey şaşırdım sadece.

NM: Bu çocugun babasıda Jungkook hiç DNA testi yaptırmaya gerek yok kkk. Neyse hiçbirşeyin yok böyle bayilmalar olabilir. Bide Jungkook'a haber vermedim. Endişelenmesin diye. Toplantıda şuan. Gelince ona söylersin eminim sevinicektir. Çünkü o çocukları sever.

Diyip gitti. Tanrım! Ama biz daha evli bile değiliz ne yapıcam ben!?

--------------

(AKŞAM)00:30
Birazdan Jungkook gelicekti ona nasıl söyliceğimi bilmiyorum yada söylemem ama bir gün öğrenicek-

DİN DONG

KAPI! TANRIM NASIL SÖYLİCEM!!


KARDEŞTEN SEVGİLİYE-JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin