-6-

2.7K 124 64
                                    

JK: "Dayan meleğim. Lütfen."

Korkuyordum. Çünkü karnına nasım vurmuşsa it Jimin'i mahfetmişti.

Jimin zor nefes alıyordu.

JK: "DOKTORA ÇABUK OLMASINI SÖYLEYİN!!! ACELE ETSİN!!!"

Doktor Namjoon soluk soluğa içeri girmişti.

NM: "-Gözlüğünü düzelterek- Jungkook!! Ne oldu?!"

JK: "N-Namjoon z-zor nefes alıyor."

NM: "Ahh tamam sen çık şimdi. Yoksa mikrop kapar."

Tamam diyip çıktım. Hemen arabama bindim. O oruspu çocuğunu bulucaktım.

Namjoon hyung'un dediği aklımda kaldı. Bana laf mı sokmuştu?

Neyse diyip yola devam ettim.

Yolda giderken mavi birşey dikkatimi çekti. Bu o piçin yakasinda olan şeydi o tarafa doğru sürdüm.

Gittiğimde monuşma duyduģum için biraz öne park ettim ve konuşmayı bir ağacın arkasına geçerek dinlemeye başladım. O piç ordaydı.

PİÇ: "(Başka bir ad bulamadım.) Efendim en yakın zamanda getiricem. "

??: "Lan! Sana kac defa dicem! Getir şu parayı diye! Seni burda öldüriyim mi?"

Hemne ordan çıktım.

JK: "Selam dostum. Sanırım bu piç sana borçlanmış bu arada ben Jungkook."

SG: "Ahh sen şu Jeon Jungkook olan seni tanıyorum. Hatta baya bir iş yapmıştık seninle."

JK: "Evet şimdi hatırlardım."

SG: "LAN!!! Piç ikimizede borçlandın ha!?"

JK: "Yok bana borçlanmak değilde-"

Tam sözümü bitiricekken telefon çaldı. Arayan Namjoon idi.

NM: "Jungkook Jimin'i ileştordim bir şeyi yok."

JK: "Saol Namjoon geliyorum şimdi."

Onlara döndüm.

JK: "Suga dostum. Sen şu ibneyi işkence et bence hem bende sana yardım ederim. Böyle kolay kolay ölemez."

Tamam dedi ve bende hemen arabaya koştum. Jimin'i çok özledim. Tam ona kavuştum derken farklı birşey çikıyor ortaya.

Bu sırada annemi aramış ve Jimin'in iyi olduğunu söylemiştim. Birbirimizi biraz tanımamız için Busan'a gitmişiz.

Böyle bir yalan uydurdum işte.

Eve geldiğimde arabamı otoparka park ettim ve hemen eve koştum. Hizmetçiler kapıyı açmıştı.

Sanırın Namjoon gitmişti. Ben hemen odaya çıkacakken hizmetçi elimi tuttu. Bu kadın hep bana yavşıyor. Ama ona hiç yüz vermiyorum.

Aslinda direk kovardım. Sevgili noona'm tek kalmasın diye ve zorlanmasın diye kovmadım.

(İnş doğru yazmışımdır.)

YA(Yana hizmetçi olan kız): "Jungkook bey bunu size Namjoon efendi vermemi istedi."

Bende elinden aldım.

NOTTA YAZAN;
Jungkook acil işim çıktı ve bende hemen çıktım. Başka hastam var ve durumu kritik. Hemen hastaneye gider gitmez amelyata giricem. Jimin'e serum taktım o serum bittikten sonra iğnesini yavaşça çıkar sonra onları çöpe atabilirsin. Umarım başarırsın...

Namjoon

Okuduktan sonra hizmetçiye döndüm. Dekoltesini açmayla uğraşıyordu. Mal bu kız cidden! Onu takmadan Jimin'in odasına ilerledim. Ellerini tuttum.

Jimin'i yıllarca seviyorum fakat bana ilk yani bu eve geldiğinden beri başına gelmeyen kalmadı meleğimin.

Beni sevmesi lazım. Onu kendimden bile çok severken bir insanın seni sevmemesi çok üzücü.

Jimin hayatıma girmedne önce kötü bir kabusumdu dünya.

Ama o gülüşünü gördükten sonra herşeyine aşık oldum.

Bilip bilmeden ağlıyordum. Sonra kendimi uykunun minik kollarına bıraktım.

Aynı Jimin gibi...







KARDEŞTEN SEVGİLİYE-JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin