-9-M

2.5K 93 82
                                    

Jimin yavaş yavaş gözlerini açıyordu beni görünce hemen doğruldu.

JM: "Ne işim var benim burda!?"

JK: "Jimin beni lütfen bir kere dinle bana hemen hak vericeksin."

Kafasını 'tamam' anlamında salladı.

JM: "Anlat. Ben o sevgililere benzemem hemne dinlerim."

JK: "Saol. Bugün o kız yani Eun yanıma geldi. Dudaklarıma yapıştı ve ben onu itmeye çalıştım. Birden üstüme atladı ve bana sürtümdü. İtmeye çalışıyrodum ama bacaklarını bana sarmıstı. Asla gitmiyordu. Bir sülük gibi yapışmıştı. Kendini daha çok bastırdı ve ben...ben güçsüz kaldım. Sonra kendim bilmediğim şeyler çıktı ağzımdan. Nasıl söylediğimi bilmiyordum. Gerçekten..."

Hemen ağlamaya başladım. Onu kaybetmek istemiyordum. Ya bana inanmazsa. O zaman biterdim. Benim hayatım biterdi.

Bana sarilan küçük eller gördüm. Bana sarılmıştı.

JM: "Sana inanıyorum Kookie~"

Bende ona sarıldım ve dudaklarına yapıştım.

JK: "Yaramazlık yapmaya ne dersin?;)"

Kafasını salladı ve onu kucağıma alıp yatağa yatırdım. Hemen dudaklarına yapıştım.

JM: "I-Ih."

Isırıklarımla onu inletiyordum. Şimdiden. Dudaklarından boynuna, boynundan karnına, karnından kasıklarına indim. Artik altımdaki şişlik baya zorluyordu. Kasıklarından ayrıldım ve Jiminin küçüğüne baktım. Çok kötü durumdaydı.

Jimin baktığımı görmüş. Utanmıştı. Onu hemen bir çırpıda soydum. (Soydum ne amk.) Kendimide soyduktan sonra bir tane parmağımı deliğine yolladım. İkincisini yolladıktan sonra acıdan kıvranmıştı. Biraz makas hareketi yapıyordum.

Penisimi deliğine konumladım ve icine girdim.

JM: "A-Ah J-Jungkook. A-Acıyor."

JK: "A-Ahm"

Ben zevkten o acıdan kıvranıyordu.

JM: "A-Ah orası Jungkook A-Ahm"

Oraya daha çok vuruyordum. Kendininkini eline aldi ve çekmeye başladı. Elini aldım ve yatağa koydum. Biraz daha hızlamdıktan sonra içine boşalmıştım.

JK: "A-AHM!"

Boşaldıktam sonra hemen Jiminin penisini çekmeye başladım. Bu işe yaramayınca ağzıma aldım.

JM: "Ahhm daha h-hızlı b-babacık."

Babacık dmeesiyle daha çok hızlanmıstım.

JM: "G-Gelicem AHM!"

O beni itsede gücü yoktu. Hemen boşaldı ve bende ağzıma gelen sıvıyı yuttum. Hemen Jimin'in yanına uzandım ve kafasını boynuma koydum.

JM: "Seni seviyorum babacık."

JK: "Bende seni seviyorum bebeğim."

YAZARDAN
İkiside uyumuştu. Ama Jungkook ve Jimin yarın başına geleceklerden habersizdi.

KARDEŞTEN SEVGİLİYE-JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin