Başlangıç.

48 4 0
                                    

Dünya,birçok kez salgın hastalıklar ile savaştı,Milyonlarca insan ve hayvan bu hastalıklardan dolayı öldü.Uzun sürse'de Bilim sayesinde bu hastalıklara karşı bir tedavi bulundu.Aradan geçen bu zaman sonra farklı bir virüs Bir kaç Avrupa ülkelerinde baş gösterdi Bu seferki daha farklıydı.İlk başlarda normal bir hastalık olarak görüldü.Virüsü kapan insanlarda anormal hareketler gözlemlendi.Bilim insanları virüse karşı herhangi bir tedavi veya aşı bulamadı.Virüs 1 hafta içerisinde Avrupa'nın tamamına yayılmıştı.

İngilitere'de bulunan küçük bir şehir olan Wells'de yaşayan İki Kız kardeş Tammy ve Clementine sabah uyandıklarında evde Anne ve Babasının olmadığını fark ederler. kardeşler başta dışarı çıktıklarını düşünürler. Annesini Telefon ile aradıklarında sesin yatak odasından geldiğini duydular.Tammy odaya bakmaya gittiğinde gördükleri dehşete düştü.Annesi ve Babası kanlar içinde yerdeydi, öldüklerini düşündü ve yavaşca odaya girdi.Babasının hareket etmesi Tammy'i iyice korkutmuştu Titrek bir ses ile Babasına,   

-Baba...!

Diyerek seslendi.Babası bir an Tammy'nin üstüne atladı.çığlıklar içerisinde yere düşen Kız,
-Yardım edin! diye bağırıyordu. Sesleri duyan Clementine,evdeki Beyzbol sopasını alarak odaya doğru koştu ve hemen içeri girdi. olanları gören Clementine oda aynı şekilde dehşete kapıldı.Tammy bağırarak,

-Kurtar beni...!

Diye bağırıyordu.Clementine Babasının kafasına Sopayla vurdu.Tammy hemen ayağa kalkarak kardeşinin kolunu tutup odadan hemen dışarı çıktılar. Ne olduğunu anlamayan iki kardeş arabaya binerek Şehrin dışına çıktılar Yolda radyodan bütün olanları öğrenmeye çalıştılar ama hiçbir şey çalışmıyordu.


Geçtikleri Yollarda yanmış ve terk edilmiş arabalar vardı. Anne ve Babasına olan şey diğer insanlara olduğunu gördüler.Artık tek başlarına olduklarını anladılar.

 Dorsete giden kardeşler Abbotsbury kasabasına  gittiler.Kasabada diğer şehirlere göre durum aynıydı.Yolun kenarında bir Petrol istasyonu gören kardeşler istasyondan gerekli ihtiyaçları almak için durdular. Arabanın benzini doldurdular. gerekli Yiyecek ve içecek almak için markete giren Clementine Kasiyeri içeride ayakta olduğu yerde durduğunu gördü. ilk başta korkan Clementine elindeki beyzbol sopasıyla gizlice arkasından yaklaştı tek vuruşta öldürdü.

Hızlı bir şekilde Market arabasına gerekli yiyecek ve içecekleri koydu. Tammy ile yiyecekleri arabaya yerleştirdiler.Akşam karanlığında yola devam ettiler dinlenmek için bir ev arayan kardeşler yol üstünde bir ev buldular. içeriyi sessiz bir şekilde kontrol etmek için yavaş adımlarla  evin içine girdiler.Ev sahiplerinden kimse yoktu olaylar başladığı zaman kaçmış olmalılar idi.Arabadaki yiyecekleri eve çıkardılar.Hava soğuyunca ısınmak için Evdeki Şömineyi yaktılar. Yollarına devam etmek için sabahı beklemek zorundaydılar.Bütün bu olanlar onları iyice yormuştu dinlenmek için şöminenin yanına yatak yaptılar.  Rahat olmasa'da uyuyabildiler.

Sabaha karşı bahçeden gelen ayak sesleri uyanan Tammy bahçeyi kontrol etmek için camdan dışarıyı kontrol etti.Gördükleri dehşete düşürmüştü Bir grup hastalıklı insan bahçedeki Ölmüş cesetleri yiyorlardı Sessiz bir şekilde çığlık atan Tammy kardeşi Clementine acele bir şekilde uyandırdı.Eşyalarını hızlıca topladılar. kapıya doğru koştular.

Kapıyı açtıklarında hastalıklı bir kaç insan vardı.Hastalıklılar fark edince hızlı bir şekilde kapıyı kapattılar ve yukarı odaya çıkıp pencereden çatıya çıktılar.merdivenden inip arka bahçeden yola doğru hızlı bir şekilde koştular.Önlerine bir grup hastalıklı çıktı panikleyen kardeşler ne yapacağını bilemediler.Hastalılıklar üstlerine hızlı bir şekilde geliyorlardı.

Ağaçların arasından "Bu tarafa doğru gelin'! diye bir ses duydular.Sesin geldiği yöne doğru hızlı bir şekilde koşmaya başladılar.arkasından gelen hastalıklara bir an ateş edildi.Bu ateş edenler ordudan bir grup askerdi.Clementine bir taşa takılıp yere düştü ve Tammy'e,

-Kurtar beni Tammy.!

Diyerek bağırdı arkasına dönen Tammy,Clementine yere düştüğünü gördü hemen geri dönüp kaldırdı.Askerler tarafından vurulan bir hastalıklı'nın kanı iki kardeşin üstüne bulaştı.İki asker kardeşlere yardım etmek için onlara doğru yaklaştırlar ve kollarını girip helikoptere doğru götürdüler.Bölgeden hemen uzaklaştılar.Hastalıklı olmayan Bristol'da bir askeri üs olduğunu ve oraya doğru gittikleri öğrendiler.

 


KAÇ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin