Mücadele 13.Kurtarma vakti 1

6 2 0
                                    

Clementine orada kanlar içinde kalmıştı,Thomas Davidin adamlarından birinden silahını hızlı bir şekilde alıp Adamlara ateş etmeye başladı Teresa o sırada Tammy'i kolundan çekip hızlı bir şekilde oradan uzaklaştı.Clementine'nin Bedeni yerde yatıyordu.Tammy geri dönmek istesede Teresa buna izin vermedi.Şehire yakın bir dağa doğru gittiler.Bir gecelik kalmak için bir Mağara buldular.Mağara yüksekte olduğundan hastalıklar gelemezdi onlar için güvenliydi.

Sabahı beklemek zorundaydılar.Tammy,Sessiz sakin bir şekilde oturuyordu.Teresa konuşma istesede pek takmıyordu. Sabah olmuştu,Tammy bir an önce Şehire tekrar dönüp Clementine'yi bulmak istiyordu.Öldümü veya yaşıyormu bilmiyorlardı.Teresa Tammy'e,

-Oraya dönüp kardeşinin durumunu öğrenmek istediğini biliyorum fakat,bu durumda o şehire dönmemiz çok zor.David'in adamları bütün giriş çıkışları kapattı.Başka bir yol bulmak zorundayız.

Thomas dışarıyı kontrol etmek için Mağaradan çıktı ve etrafa bakınırken bir çocuğun Geldiğini gördü.Hemen Tammy ve Teresaya yanına gelerek dışarıda bir çocuğun geldiğini söyledi.Tammy ve Teresa dışarıya çıktılar.Tammy çocuğu görünce onu tanımıştı.Şehirde sokaklarda tek başına yaşıyordu İsmi Lucas'dı.Tammy ile iyi arkadaşlardı.

Lucas yetenekli bir çocuktu Tammy,

-Lucas! Yukarıya gel.

Lucas Tammy'i görünce sevinmişti ve tırmanarak yanlarına geldi.Lucas Tammy'e,

-Tanrıya şükür iyisin abla,Size ne oldu böyle? David size saldırmış diye duydum.

Tammy,

-Durumlar biraz karışık,İçeriye girelim orada anlatırım dışarısı durmak güvenli olmaz bizi görebilirler.

İçeriye girdikten sonra Tammy olanları anlatmaya başladı,

-Clementine benim kardeşim,Thomas ise arkadaşım,Birkaç ay önce bir ev bulmuştu o hava karardığı için orada kalmak zorunda kalmıştık.Sabaha doğru birkaç kişi geldi,Evin onlara ait olduğunu ve onlarla gelmemizi istediler,tabiî ki karşı çıktık beni ve Thoması zorla bağlayıp götürdüler Teresa ve Clemi orada bayıltıp bıraktılar,Tanrıya şükürler olsunki hastalıklılar gelmemiş yoksa orada ölebilirlerdi.Daha uzun aslında fakat şuan anlatıcak pek vaktimiz yok.Kardeşim Clementine şehirde yaralı bir şekilde esir kaldı.Onu oradan kurtarıp,buralardan uzaklaşmamız lazım.

Lucas,Clementine'nin durumuna üzülmüştü.

Aklına Şehrin kuzey tarafında yer altından şehre giden bir yol olduğu aklına geldi ve Tammy'e

-Sizi şehre sokabilirim.Şehrin batı tarafında Bir yer altı var,Pek kimse bilmez orayı sadece ben ve birkaç arkadaşım.Sizi oradan sokabilirim içeriye,Fakat bunu Güneş doğmadan önce yapmanız gerekiyor.Nöbetçiler daha Yeraltı  Tüneline girmeden bizi yakalayabilirler.O bölgede fazla Nöbetçi var.

Tammy bunu duyunca sevinmişti

Thomas,Lucasa,

-O Tünel şehre gidiyor onu anladık,fakat Çıkış tarafı güvenlimi,Şehre girdiğimiz anda yakalanırsak bütün plan Bozulur.

Lucas hafif gülerek,

-Merak etme,O tünelden bir çok kez girip çıkmıştım,Tünel Şehre ait eski bir kanalizasyona çıkıyor oradan rahat bir Şekilde yüzeye çıkabiliriz.

Planlarını yaptıktan sonra biraz dinlendiler.Vakit geldiğinde Lucas herkesi uyandırdı ve Şehrin batısındaki Yer altı tüneline doğru hareket ettiler...

KAÇ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin