Başlangıç 2.Büyük sorun

19 4 0
                                    


Uzun bir yolculuk'dan sonra Askeri üsse vardılar.gördüklerinde çok şaşırdılar geriye kalan yüzlerce insanlar ve korku ve dehşet içinde olan küçük çocuklar...

Yere indiklerinde bir komutan onlara eşlik etti.İnsanları kalması için bir bina vardı Komutan ile birlikte binaya doğru gittiler.Komutanın yakışıklı olması Clementine'yi etkilemişti.Komutana adını sordular,komutan ise,Mark olduğunu söyledi.Bölgenin Salgından 1 hafta sonra kurulduğu ve birkaç defa hastalıklılar tarafından saldırıya uğradıklarını ve her seferinden geri püskürtüldüğünü belirtti.

Dinlenmek için odalarına girdiler.onlar için Dehşet verici bir gündü.Akşam yemeğine kadar dinlendiler.Akşam olunca Yemek için aşağıya indiler.yemeklerini alıp bir masaya oturdular.Bir kaç helikopter iniş yapmıştı bunu yanlarındaki yemek yiyen başka bir aile 'Hayatta kalanların tek sizler olmadığını söyledi.Hayatta kalan tek onlar değildi. helikopterler kurtulan insanları alıp Üsse getiriyordu.

Son gelen helikopterde bir hastalıklı tarafından ısırıldığı olduğu ortaya çıkan bir kadın vardı.Kadının başta söylememesi yüzünden fark edilemedi.Kadın dönüşümü helikopterden indiği zaman geçirmeye başladı ve yanındaki askerlere saldırarak dönüşmelerine sebep oldu.

Yemek yiyen insanlar hiçbir şeyden haberleri yoktu ve mutlu bi şekilde yemeklerini yiyorlardı.Silah sesleri duyulunca kadar, bir an herkes korktu ayağa kalktılar .Silah sesleri kesildi herkes korku ve dehşet içinde etrafına bakıyordu.Helikopter pisti tarafından üstlerine doğru koşan dönüşmüş askerler vardı.Herkes panik bir şekilde Sağa sola kaçışmaya başladı.

Tammy ve Clementine hemen Binaya doğru gittiler ve odalarından gerekli eşyalarını alıp dışarıya çıktılar her taraf korku ve dehşet içinde sağa sola koşuşan insanlar ve Hastalıklılar vardı.Komutanların olduğu binayı gördüler oraya doğru hızlı bir şekilde koşmaya başladılar.Binaya vardıklarından ilk geldiklerinden onlara eşlik eden Mark vardı.Onları içeriye aldı ve kapıyı hemen kapattı.

Mark pencereden dışarı kontrol etti ve her tarafta hastalıklı olduğunu gördü .Ne yapacağını düşünürken Mark iki kardeşe,

-Siz iyimisiniz?

-Evet iyi...yiz...

Şeklinde bir cevap verdi.Ne yapacaklarını düşünmeye başladılar Oradan çıkmak zorundaydılar yoksa bölgede yüzlerce hastalıklı tarafından yenmek istemiyorlardı.Markın aklına Çatıda bir helikopterin olduğu geldi.İki kardeşe söyledi.Kaçmak için iyi bir fikirdi ama önlerinde büyük bir sorun vardı.Silahsız bir şekilde çatıya doğru gitmek tehlikeliydi başka çareleri yoktu ve Bu riski almak zorundaydılar.Mark Yavaş bir şekilde odanın kapısın açtı.Dışarıda sessizlik hakimdi,Koridora doğru hızlı ve sessiz bir şekilde yürümeye başladılar.Çatıya giden merdivenin başına geldiler fakat Bir kaç hastalıklı vardı bu onlar için büyük bir sorundu.

Etrafa göz gezdirdiler, Tammy itfaiye Baltasını gördü.Hızlı bir şekilde Tammy baltayı almak için karşı odaya girdi ve Masa üstündeki baltayı aldı ve Mark ve Clementine yanına döndü. ne yapacaklarını düşündüklerinde Tammy .Gizlice arkalarından yaklaşacağını ve Onları öldürdükten sonra .Mark ve Clementine hızlı bir şekilde merdivene doğru koşmalarını istedi.Planın ilk aşaması Tammynin hastalıkları öldürdükten sonra başarılı oldu.sırada Mark ve Clementine hızlıca merdivene doğru koşmaya başladılar ve çatıya çıkmayı başardılar.Helikoptere doğru gittiler, içerisini kontrol ettik'ten sonra Mark helikopteri sürmek için pilot koltuğuna oturdu.Helikopteri çalıştırırken Çatıya çıkan kapı bir anda açıldı ve bir grup hastalıklı üslerine doğru koşmaya başladı. Tammy Helikopterin silahın başına geçip ateş etmeye başladı.Markın hızlı hamlesi sayesinde Helikopteri havalandırdı ve doğuya doğru yol aldılar bundan sonra ne yapacaklarını bilmeyen Mark ve iki kardeş Doğuya doğru uzun bir yolculuğa başladılar.

KAÇ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin