Uzun bir yolculuk ardından Ukranya'ya geldiler. bütün dünyada olduğu gibi orada'da hastalıklı vardı.Bitkin ve yorgun düşmüşlerdi.Bütün bu olanlar Psikolojilerini az'da olsa etkilemişti.Mark helikopteri Kievde terk edilmiş bir çiftliğe indirdi.İlk başta çiftlik evini kontrol ettiler.Evin içerisinde Çok sayıda erzak ve silah vardı.Terk edildiği sandıkları ev aslında birilerine aitti.Etrafı gözetmek için Tammy ve Mark dışarıya çıktılar.
Etrafı kontrol ettikten sonra Mark Tammy'e,
-Siz nereden geldiniz Üs'se?
Tammy,
-Wells'de yaşıyorduk bu olaylar başladığı zaman evdeydik.
Mark,
-Ailenize ne oldu?
Tammy,
-Olaylar patlak verdiğinde anne ve babamız ile evdeydik,onları kontrol etmek için kardeşim ile odasına gitmiştik kapıyı açtığımızda...tek gördüğümüz babam ve annem kanlar içinde yerde yatıyorlardı.Babam bir anda üstüme atladı,Clementine olmasaydı orada hastalıklara dönebilirdim o günden beri beraberiz sizin askerliniz sayesinde bir hastalık grubundan kurtulduk ve şimdi yok olan Üs'se geldik sonrasını sende biliyorsun. ya senin ailene ne oldu?olaylar başladığında yanlarında olmadığın anlaşılıyor.
Mark,
-Gerçekten çok üzüldüm...ben olaylar patlak verdiğinde helikopter ile üs komutanını tahliye ediyorduk...Ailemi olayların başladığından beri görmedim bir karım vardı birde erkek oğlum Londra'da yaşıyorlardı. onları aramak için bir ekip gönderdim...ne karımdan nede oğlumdan iz yoktu...
Konuşurken ileriden bir grup hastalıklı geldiğini fark ettiler.Hızlı bir şekilde eve çıktılar evin içerisindeki silah ve mühimmat alarak dışarıdaki hastalıklıları öldürdüler.Etrafa bakınırken arkalarından bir anda iki kişi enselerine silah dipçiği vurup bayılttıp onları eve çıkarttılar.
Aradan geçen bir saatlik ardından yavaş yavaş kendilerine gelmeye başladılar.Mark gözlerini açtığında elleri iplerle bağlıydı karşısında İri yarı, uzun boylu bir ihtiyar adam vardı.Tammy'de aynı şekilde gözlerini açtı.İlk başta neler olduğunu anlamayan Tammy gözleri Clementineyi aradı.Mark sinirli bir şekilde,
-Siz kimsiniz,ne istiyorsunuz?!!
İhtiyar adam adının John olduğunu söyledi ve Mark'a,
-Bizim evimize gelip,bizden izinsiz silahlarımızı kullandınız?
Tammy'de araya girerek,
-Kardeşim nerede?!
John,
-Merak etme içeride oda'da elleri bağlı uyuyor...Şimdi gelelim siz kimsiniz ve nereden geldiniz?
Tammy cevap vermek üzeriyken Mark araya girer ve,
-İngiltereden helikopter ile geldik ben bir askerim bu iki kardeş ile birlikte hastalıklardan kaçıyorduk ve burayı bulduk.Terk edildiğini sandık içeriye kontrol etmek için girdiğimizteki içerideki erzağı ve silahları gördük o arada dışarıdan bir grup hastalıklı çiftliğe doğru geliyordu o anki panik ile silahları alıp onları indirdik amacımız çalmak değildi.
John ise,
-Demek öyle size inandım diyelim burada kalabileceğinizi sanıyorsanız hiç düşünmeyin.Burası bana ve grubuma ait yarın akşama kadar süreniz var.
Mark ve Tammy duydukları cevap karşısında şok oldu.Onlar insanların birbirine yardım etmesini düşünüyorlardı ama böyle bir insanın olacağı hiç düşünmediler.Mark ve Tammy kollarından tutup Clementinenin kapalı olduğu odaya attılar.Tammy hemen Clemetinenin ellerini çözdü.
Mark ne yapacaklarını düşünürken John'un adamlarından biri odaya girdi ve onlara mısır konservesi verdi.John kendi grubu hariç hiç bir insana yiyecek vermiyordu.İçlerinden biri olan Logan dayanamayıp 2 tane mısır konservesi verdi.
Mark,
-Teşekkürler,burada iyi niyetli insanın olması beni şaşırttı...
Logan ise,
-Benim gibi bir kaç insan var buraya gelen tek sizler değilsiniz birçok insan geldi hepsi aynı şekilde atıldı.John kötü kalplidir çiftliğin sahibidir o.Olaylar başladıktan 1 hafta sonra buraya geldim beni adamı olmam şartıyla yanına aldı ve benim gibi bir kaç kişi var.
Mark,Loganın dediklerini dinledikten sonra,
-Evet Logan iyi biri gibi duruyorsun,ama bize yardım etmek zorundasın dışarıda 1 gün bile dayanamayız etrafta hastalıklı dolu lütfen iyi düşün...
Logan biraz düşündükten sonra fikre pek olumlu bakmadı eğer yardım ederse oda onlar gibi çiftlik'ten atılırdı.Markın bütün ümitleri gitmişti tek çare olarak kendisi bir yolunu bulup yanlarına bir kaç yemek,silah ve mühimmat alıp çiftlikten kaçmaktı.Havanın kararmasını bekledi.gece olduğundan ilk olarak kapıdaki nöbetçiyi etkisiz hale getirmesi gerekiyordu.Kapıdaki ise onlara yemek getiren Logandı.Mark Hızlı bir hamleye Loganı bayıltıp odaya alıp Ellerini ve kollarını bağladı.Tammy ve Clemetine sessiz bir şekilde odadan çıktılar ve kapıyı kapattılar.
John'un adamların dışarıda bir kamyoneti vardı Mark ve Tammy ilk olarak dışardaki nöbetçileri etkisiz hale getirip kamyonetin anahtarını almaları gerekiyordu,Clementine ise erzağın olduğu odaya girdi ve bir çantanın içerisine yeteri kadar erzak aldı ve oda Mark ve Tammy'nin arkasından geldi Mark ilk başta kapıda bekleyen nöbetçiyi etkisiz hale getirdi Tammy ise kamyonetin yanındaki nöbetçiyi etkisiz hale getirdi nöbetçilerin üslerinde anahtarı aradılar fakat ikisinin üstünde yoktu.Etrafa bakınırken John olanları gördü ve yüksek bir ses ile,
-Nereye gittiğiniz sanıyorsunuz ha siz?!!!!
Bu arada diğer uyuyan nöbetçiler uyandı ve ellerinde silahlar ile kamyonetin yanına geldiler ve onlara Ellerini başlarının üstüne koymalarını istediler.John ise Odasından tabancasını hızlı bir şekilde alıp aşağıya inmişti.Silahı Markın kafasına doğru doğrultan John sinirli bir şekilde,
-Bana ait olan şeyi asla çalamazsınız!,Sizlere acıyıp serbest bırakacaktım ama siz!...Ölmeyi hak ettiniz.!
Mark ise hızlı bir hamle ile John elinden silahı aldı ve John'a doğru yöneltti. Mark,Tammy ve Clemetineyi arkasına aldı ve kamyonetin araçlarını istedi.John çaresiz kalınca anahtarı vermek zorunda kaldı.
John bir anda adamlarına ateş etmesini istedi.Mark Tammy ve Clementine hızlı bir şekilde kamyonetin arkasına saklandılar ve bir çatışma başladı.Mark anahtarı Tammy'e verdi ve hızlı bir şekilde aracı çalıştırmasını istedi.Tammy aracı hafif zor olsada çalıştırdı.Clementine dikkatli bir şekilde araca bindi.Mark Yüksek bir sesle,
-Hızlı bir şekilde kaçın!
Dedikten sonra Tammy,
-Seni burada bırakmayız Mark..
Mark aynı şekilde tekrarlayarak,
-Lütfen gidin beni boşverin arkanıza bakmayın ve gidin.!
Tammy zor olsada hızlı bir şekilde Çiftlikden uzaklaşmaya başardı Tammy ve clemetine ise yollarına başta olduğu gibi beraber devam ettiler ama bu kayıp onları derinden çok üzmüştü...