Kapak güzel olmuş mu?
-Kuzum hadi uyan.
Kız annesinin sesiyle açmıştı gözlerini ama gözlerini açmamayı yeğlerdi. Verecekti babası onu...sevmediği bir adama. Aile dostlarıydı... Başlık parası da veriyorlar diye kızını evlendirmek istiyordu... Peki ya kız istiyor muydu? Genç kız istemez miydi lise okumayı?
Sevdiği birisi ile nişanlanmayı?
-Tamam anne kalktım.
Annesi bir iki dakika daha kapıda kızına baktıktan sonra odadan çıkıp kahvaltıyı hazırlamaya koyuldu.
Kız kalkmaya çalıştı ama hasta olması kalkmasını zorlaştırıyordu. Zorlada olsa kalkıp evlerinin küçük lavabosuna girdi ve elini yüzünü yıkadı.
Kahvaltıya geldiğininde babasını görünce kafasını önüne eğdi ve bir şeyler yedi. Babası onu satarak yokluktan kurtulmak istiyordu. Kız da bunu biliyordu. Karşı çıksa bile bir şeyler değişmiyeceği için kaderine razı geldi kız.
Kız 2 dilim ekmek ve zeytin yeyip kalktı ve yıkık dökük odasına girdi. O istemezdi ki parayı pulu, o sadece huzur isterdi. Kız bu düşüncelerle yatağa uzandı ve gözlerini kapattı...
Kız gözlerini kızgın bir boğa gibi olan babasının kükremesiyle açtı gözlerini. Hemen yatağına sindi ve ne konuştuklarını dinlemeye başladı.
Babası bağırıyordu ama ne dediğini anlayamıyorlardı.
-O daha çok küçük Ali bunları kaldıramaz o küçücük yaşında nişanlanamaz, evlenemez dedi kadın. Adam onu umursamadan
-Yarın kızı istemeye gelecekler dedi sesini alçaltarak adam. Sonra da evden çıktı. Kız ağlamaya başladı...
Ağladıktan sonra annesinin yanına gitti.
-Ağlama annecim. Benim de kaderimde bu varmış dedi. Aslında kızın içi kan ağlıyordu. Annesi üzülmesin diye yansıtmıyordu.
-Tamam kızım... Merkeze gidelim mi?
-Tamam annecim dedi kız kızaran gözleriyle annesine bakarak.
Kız üstünü değişti ve dışarı çıktılar.
Kız hayatında hiç merkeze gelmemişti. İlk kez geldiği için etrafı hayranlıkla inceliyor sonra merkeze niçin geldiğini hatırlayınca hüzünleniyordu.
Bir mağazaya geldiklerinde hayranlıkla baktı kız. Beyaz çicekli elbiseyi gördü ve aldı.
Kabinden çıkınca annesi duygulanmıştı kızın. Sol gözünden yaş aktı kadının...
Yanağından aşağıya doğru indi.
Kız bunu görünce annesinin yanına gidip
-Anne gel şunu parasını ödiyelim.
Annesi başını olumlu anlamda salladı. Kasaya gidip ödeme yaptı kız.
Papuç olaraz beyaz babet aldı kız. Beyaz onun masumluğunu yansıtıyordu.
******
Eve döndüklerinde akşam yemeği hazırlamışlardı. Kız babasının yüzünü görmek istemediği için odasına çekilip uyumuştu.
İlk bölümler acemilik ile yazılmıştır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN -DEVAM EDİYOR-
Teen Fiction-Kesit- -Seni seviyorum Nur... Seni görünce ellerim titriyor... Kalbim hiç atmadığı gibi atıyor... Bana bir şans verip sevmeyi, sevilmeyi öğret... Nur'um benimle sevgili olur musun ? -........ ❤❤❤💛💛💛❤❤❤ Aşka inanırım fakat senin, bana aşık olcağ...