Nur'dan
O gün gelmişti. Yanacağımı bile bile o adama verileceğim gün bugün.
Sahi benim sevdalım yok muydu?
Beni.... hiç mi sevmemişti Murat?
Benimle sadece eğleniyor muydu?
İç çekerek altıma eşofman giydim. Üstümede eski kıyafetlerimden birini geçirdim.
Aşağıya inince babamın evde olmadığını gördüm. Cehennemin dibine gitsin.
Anneme kahvaltıyı hazırlamaya yardım ettim.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra evden çıktım. Tekin olmayan mahallemizden ayrılıp sahil kenarına doğru yürüdüm.
Sahil kenarına oturup ağlamaya başladım...
**********
Hava kararınca telefonumu çıkardım ve saate baktım. Saate bakarken rehbere girdim.
12 cevapsız çağrı
9 mesaj
Gözlerimi yumup babama söyleyeceğim mazeretleri düşündüm.
Düşünmenin saçma olduğunu anlayıp ayağa kalktım. Tam o sırada sinir küpü olmuş bir genç adam - benden daha yaşlı- bana geliyordu. Aramızdaki mesafe azalınca başımı ellerim arasına alıp gelecek darbeyi bekledim.
Ama o öyle yapmayıp vurmamıştı fakat boynunda ve alnında damarlar çıkmıştı. En sonunda kolumu tuttu ve sarıldı... Aşırı sıkı sarıldığı için kemiklerimin ezileceğini sanmıştım...
Sonra ne yaptığını anlamış gibi durdu ve ellerini gevşetti ama bırakmadı . Sanki kaçacakmışım gibi...
1-2 dakika geçtiğinde onu ittirmeye başladım. O ise saçımı öperek
-Seni o adamın yanında bırakmayacağım Nur'um diye söyleniyordu. Ben ise onu ittirmekten vaz geçmiş ve bu yapılan sevgi gösterisine sessiz kalıyordum.
O sırada arkadan babam denilen o adam gelmiş kolumu sıkıca tutmuştu...
-Baba lütfen... Bir daha evden çıkmıyacağım...
-Zaten çıkamayacaksın. Deyip. Yürütmeye başladı... Daha demin bana sarılan yabancı gelip babamı ittirdi ve yumruk attı.
-Sen benim olanın nasıl canını acıtırsın ha?! Deyip yeniden yumruk attı. Gözü dönmüş gibiydi. Bir kaç yumruk daha atıp benim elimden tuttu ve arabasına bindirdi...
VOTE LÜTFEN
İlk bölümler acemilik ile yazılmıştır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN -DEVAM EDİYOR-
Teen Fiction-Kesit- -Seni seviyorum Nur... Seni görünce ellerim titriyor... Kalbim hiç atmadığı gibi atıyor... Bana bir şans verip sevmeyi, sevilmeyi öğret... Nur'um benimle sevgili olur musun ? -........ ❤❤❤💛💛💛❤❤❤ Aşka inanırım fakat senin, bana aşık olcağ...